Hakutulokset

  1. Kani Kanisteri

    Profiili

    Oukkei. Kiitos. Palailen myöhemmin tumpeloimaan! :laugh:
  2. Kani Kanisteri

    Profiili

    :attn:
  3. Kani Kanisteri

    Profiili

    Jeeeiii..Sain laitettua profiiliin kuvan. Tylsän kylläkin, mutta en osaa laittaa muuta. Eli miten sinne saa vaikkapa itsestään kuvan? Minulla on kuvia esim. poltettuna dvd levylle.. Ossaako joku neuvoa?
  4. Kani Kanisteri

    Uppoakoohan tonne ryteikköön, jos lähtee lenkille?

    Ei meillä ainakaan uskalla lähteä. paitti jos tykkää juosta nokialaiset jalassa! Onneksi on crossari.
  5. Kani Kanisteri

    TUPAKKITAUKO!!

    Huh. Helpotti! Kiitos.. =)
  6. Kani Kanisteri

    Allevo, nutridiet yms..

    Osaisiko joku kertoa, että kannattaako käyttää esim. nutridiettiä aina se viiden päivän paketti ja viikonloppu syödä kevyesti? Ja taas maanantaina alottaa uus viiden päivän paketti? Ymmärsikö joku mitä tarkoitan? Painoa pudotettavana nyt jo huimat 15kg!! :ashamed:
  7. Kani Kanisteri

    Halloveeni koska?

    Dääm ei taaskaan käy. Pitäisinkö sitte ite aikuisille. :xmas:
  8. Kani Kanisteri

    Halloveeni koska?

    Jos poika tahtois pitää vaikka naamiaiset. niin koska se on?
  9. Kani Kanisteri

    Olen alkoholisti! =)

    Haloo alkoholistilla juoppo puhelimessa!! :wave:
  10. Kani Kanisteri

    Lenkkeilyä..ja muuta laihistelua

    Hmm..maitoa käytän vain kahvissa. flora kevyt ollu käytössä jo pitkään. Pullaa en edes syö, enkä keksiä. työmatka on 20km joten se menee omalla autolla. crossari on kyl kotona, mutta toisaalta ihan kiva haukata happeakin joskus.. =) Kai se tästä lähtee..
  11. Kani Kanisteri

    iPod vai mp3?

    Mieki haluun joulupukilta sellasen tai siis kumman? kumpi parempi?
  12. Kani Kanisteri

    Lenkkeilyä..ja muuta laihistelua

    Aloitin jälleen kerran lenkillä käymisen. Mahtaakohan alkuun olla hyvä semmonen 7km? Siis reippaasti kävellen.. Ja kannattaako oikeesti liittyä johki keventäjiin tms? Painonvartijat ei toiminu mulla. Suositeltaa jotakin. :wave:
  13. Kani Kanisteri

    Otetaanko hipsteri-kännit????

    Mä otan heti kun töistä pääsen. Hmm..ne on sillon öh aamutakkikännit! B)
  14. Kani Kanisteri

    Saako 30 eurolla minkäänlaista hääkimppua?

    miulla maksoi n.20 euroa. siinä oli päivänkakkaroita ja muutama ruusu! :flower:
  15. Kani Kanisteri

    Nuvaringin käyttäjät!!

    Olen käyttänyt nuvaringiä nyt n. 5v. Kevään ja alku kesän kuluessa on ilmennyt "hienoisia" ongelmia..Haluttomuutta, kuivuutta, skitsoilua :kieh: yms.. ja tämä kaikki alkaa pikkuhiljaa vaikuttamaan parisuhteeseen. Pillereitä en enää halua käyttää, enkä välttämättä muutakaan hormonaalista...
  16. Kani Kanisteri

    Osaatko juoda "sivistyneesti" vai vedätkö perseet =D

    Nykyään ihan sivistyneesti.. ei jaksa enää persiitä vetää.

Yhteistyössä