Hakutulokset

  1. E

    Rakennetaanko tukiverkosto Treen seudulle?

    Tulen mukaan, kiva huomata että muitakin samanikäisiä samassa tilanteessa olevia on lähiseudulla. Asustellaan Kangasalla, nimmari kertoo iän ja meillä on tyttö 6v. ja menossa rv 25+1.
  2. E

    4v. tyttö kaipaa leikkikaveria Kangasalan Ruutanassa

    Muutimme juuri Ruutanaan ja 4v. tyttö kaipailee täältä leikkikaveria. Tyttö aloittaa perhepäivähoitajalla kun päiväkoti oli täynnä. Jos kiinnostaa tutustua, ota yhteyttä yksityisviestin kautta.
  3. E

    Minkäslaiset lenkkarit teillä lapsilla kesäksi?

    Ja mitäs me 70-luvulla syntyneet... meillähän on jalat ihan pilalla ja kaikenlaiset vierheasennot kun ei varmaan ole ollut niitä 50 euron ensiaskelkenkiä jalassa... No, tosiaan, maalaisjärkeä minäkin peräänkuulutan. Itse ajattelen että ENSIaskelkengät ovat ehkä tarpeen tuossa 1v iässä, ei...
  4. E

    Mpr:stä tulleet oireet???

    Myös rokotuksilla ehkäistävien tautien sivuvaikutukset voivat olla peruuttamattomia. Se on vaan punnittava kumpi on pahempi, itse olen valinnut rokotuksen lapselleni. Ja jopa muutaman ylimääräisen (aivokalvontulehdus, ei kuitenkaan tuo em. ohjelmassa mainittu ja vesirokko)
  5. E

    Influenssarokotuksesta korvatulehdus!

    Kyllä mä veikkaan että se korvatulehdus olisi tullut vaikka rokotetta ei olisi saanutkaan. Hyvähän se on tietenkin syyttää rokotusta. Ja tuo että influenssarokotus estää korvatulehduksia. Juu, se estää influenssan aiheuttamia korvatulehduksia, mutta ei tietenkään tavallisten flunssien.
  6. E

    Influenssarokote ja MPR-rokote samaan aikaan?

    Mä kyllä uskon omalla kohdalla Tampereen yliopiston Rokotusklinikan lääkäriä joka työkseen on rokotteiden kanssa tekemississä. Tietää varmasti paremmin kuin neuvolätäti tai terveyskeskuslääkäri jonka koulutus ja valmistumisaste (siis ei välttämättä virallinen lääkäri edes vielä kuten meillä aina...
  7. E

    Influenssarokote ja MPR-rokote samaan aikaan?

    MPR ja influenssarokotteen väli pitää olla 42 päivää. Lähde: Tampereen yliopiston rokotusklinikka. Minä aattelin kysäistä josko terkkatäti pistäisi rokotteen meille jemmaan ja ottaisimme sen sitten kun tuo 42 päivää tulee täyteen. Lapsi sai MPR rokotteen tiistaina.
  8. E

    Kysymystä talvihaalarista!

    Ja meillä ainakin päikyssä vedetään aina kurahousut haalarin päälle, oli sitten mitä materiaalia ja kuinka kalliita haalareita tahansa. Lassie ja Remu löytyy meiltä, kalliimpia on turha ostaa.
  9. E

    Ilmainen flunssarokote alle 2v?

    Eikös tuo influenssarokote tehdä vain tällä hetkellä jylläävään epidemiaan, joten vaikutus ei auta muuhun kuin siihen yhteen "tautiin". Ja kun joka vuosi kuitenkin jyllää useampia eri influenssa-versioita? Korjatkaa jos olen väärässä?

Yhteistyössä