Hakutulokset

1. S

Mikkeliläisiä odottajia???

baby dream Miä sain tietää tulokset ku soittelin neuvolaan ku oli muutakin asiaa ni siinä samalla kysyin ne tulokset. Nii ja noista töistä... Mulle on kirjotettu työsopimus äitiysloman alkuun ja päätin et sitä ennen pitää lomani pois, enkä ota niitä rahana. Välillä tuntuu tuo hoitajan työ niin...
  2. S

Heippa kaikille piiitkästä aikaa!!! :wave: Eipä oo tullu pitkään aikaan kirjoteltua tänne! Välillä oon käyny aina kattomassa teidän muiden kuulumisia, mut en oo jaksanu/kerinny kirjottelmaan mitään ite. Tuntuu et kaikki energia menee tällä hetkellä töissä käyntiin! Kotonakaan ei oikeen jaksa...
  3. S

Moikka kaikille pitkästä aikaa!!! :wave: On tässä riittäny tuota hulinaa niin et ei oo kerinny käydä edes kirjottelemassa tänne kuulumisia. Ensinnäkin on kiva nähdä et joukkoon on liittyny lisää odottajia! :) tk82 Onnittelut pikku prinsessasta! :flower: :hug: baby dream ollaan me tulossa...
  4. S

Joo tänään oli mulla neuvola ja kaikki oli hyvin!! =) Mulla oli ihan hyvät verenpaineet ja hemoglobiini oli hyvä. Sydämen sykkeet tietysti kuunneltiin taas ja oli tälläkin kertaa liikuvainen vauveli kohdussa! =) 140 oli hänen sydämensyke. Nyt on taas mukavan huojentunut olo kun kuuli ne...
  5. S

Elz kyllä sinuu nyt koetellaan! :( Koita jaksaa! Ja voimia sulle! :hug:
  6. S

Pörri84 ja pipsukka tervetuloa joukkoon! :) babydream laitoin sulle yksityisviestiä! :) Harmi vaan mä en pääse sillo lauantaina tapaamiseen, mut ehka sit seuraavalla kertaa! Anzzu Minäkin kuulin ekan kerran ne sydämen lyönnit kun kävin ekan kerran neuvolalääkärillä eli viikkoja oli 10+3...
  7. S

Heippa vaan! :wave: Ihanaa kun lunta sataa!! :) Nyt on niin paljon valosampaakin ulkona! Miten, ootteko muuten kertoneet työpaikalla raskaudesta? Mulla ei vielä kukaan tiedä töissä, mut kai se on lähiaikoina pakko sielläkin kertoa... Tiiättekö muuten et millon saa viimeistään lopettaa...
  8. S

baby dream Ootko sä ollu tyytyväinen siihen kotidopleriin? Aattelin vaan et onks se hintansa väärtti? ;) Uteliaisuus iski joten saanko udella missä päin rantakylää asut? Ollaan nimittäin samoilta kyliltä... ;) Elz83N Voimia sulle! :hug: Koita jaksella, vaik ei helppoo nyt ookkaan!
  9. S

Onko teillä kellään kokemuksia noista laitteista mitä voi ostaa netistä, millä voi kuunnella vauvan liikkeet ja sydämenlyönnit? Ovat vaan aika kalliita mut ois aina kiva varmistaa et elämää on kohdussa sikäli mikäli epätoivo meinaa iskeä.. :) Mäkin oon muuten ajatellu et jos tilais ajan...
  10. S

Heippa vaan kaikille!! :wave: Jos vielä mahtuu joukkoon mukaan niin täällä olisi yksi mikkeliläinen lisää?! =) Oon 25-vuotias ja esikoista odottelen. Laskettu aika on 26.4 eli huomenna tulee rv 16 täyteen. Tai itse asiassa siinä np ultrassa lääkäri sanoi että raskaus ei ole ihan niin...
  11. S

Onko kokemusta moisista?

Onko kellään kokemusta vaunukaupoista www.tervekauppa.fi kautta? Ja onko kokemusta esim. Modi citykombi vaunuista?

Yhteistyössä