Hakutulokset

  1. S

    Tehdäänkö tähän pino sellaisista asioista...

    En osaa -punnertaa -kärrynpyörää -kuperkeikkaa (paitsi satunnaisesti takaperin) -ommella -neuloa -virkata -ajaa autoa -pestä ikkunoita :ashamed: (jää aina raitoja yms...) -isä meidän -rukousta (aina sotkeudun sanoihin jos pitää esim. kirkossa rukoilla) -tanssia valssia -hoitaa...
  2. S

    G: kuinka moni on edes joskus miettinyt itsemurhaa?

    Kuulostipa hullulta, ihan kuin viime kesänä olisin yrittänyt...siis kesällä monta vuotta sitten.
  3. S

    G: kuinka moni on edes joskus miettinyt itsemurhaa?

    Yritin kesällä ennen kuudennelle luokalle menoa. Jäi viimeiseksi kerraksi. Kasvatti luottamaan siihen että asiat järjestyy, mutta toivon että olisin keksinyt jonkun muun tavan purkaa pahaa oloani. Syitä oli mm. koulukiusaus. :(
  4. S

    Lastentarvike jota ei pitänyt hankkia ikinä, mutta hankit kuitenkin

    Kävelytuoli! :laugh: Vannoin etten sellaista hanki, mutta kun ystävä ilmaiseksi tarjosi ja kovasti kehui, niin tottahan otin vastaan. Ihan hyvä juttu, tyttö rohkaistui seisomaan ja on jo pidemmän aikaa viilettänyt tukia vasten, nyt harjoittelee kävelyä ilman tukia. Itse tuolia ei olla sen...
  5. S

    Eikö kukaan muu ajattele rahaa, kun lapsia pukataan maailmaan?

    Varmasti mahtuis kolmaskin tähän, ja ruokaa riittäisi, eli kyllä kaikki eläisi. Sen sijaan lykkään edes ajatusta kolmannesta, jotta mulla olisi jo olemassa oleville lapsille mahdollisuus tarjota myös muutakin kuin peruspärjäämistä, ja siksi koulu loppuun ensin. Eli ei elämiseen menevä raha...
  6. S

    Mitä kaikkea haluat tehdä/syödä heti/pian synnytyksen jälkeen?

    Molemmilla kerroilla odotin että pääsisin lukemaan lehteä/kirjaa mahallaan maaten. :D
  7. S

    Tähän läävään jäätyy!!!

    Niin ja meilläkin makuuhuoneessa ei vielä lämpöjä, mies nukkuu ikkuna auki, jos en erikseen esitä toivetta ikkunan sulkemisesta etten ole aamulla kipeänä kun kouluun pitäisi lähteä. :D
  8. S

    Tähän läävään jäätyy!!!

    :D Mutta haluatkos kuulla jotain todella mukavaa...mulla mies on tosi tarkka siitä, että valot sammutetaan aina ja joka paikasta, vaikka huoneesta olisi kaksi minuuttia poissa...ja sitten sillä ittellään on tapana jättää kone päälle yöksi...ja siis perustelee valojen sammuttamista pienellä...
  9. S

    Kuinka vanhana sait lapsesi?

    16 (18 päivää ennenkuin täytin 17), ja 19.
  10. S

    voi helvata, onks toi koko synnytyspalsta muuttunu sektiopalstaksi!!!???

    Minä en ole syntynyt sen takia, että äidillä ei ole sellainen lantio, että edes minä, ruipelovauva, en olisi siitä läpi tullut...kellun siis edelleen kohdussa, kun en ole syntynytkään...on kuulkaas mukavat oltavat, netti ja kaikki... :xmas: :laugh:
  11. S

    Perse hellänä anaaliseksin jlkeen-onko normaalia?

    Njaa, miltäs kuvittelit sen tuntuvan? :whistle:
  12. S

    voi helvata, onks toi koko synnytyspalsta muuttunu sektiopalstaksi!!!???

    Niinjaa mitenhän muuten se ikä ja insinöörin ammatti liittyy siihen kirjoitatko provon vai ei... :whistle: :D Eli mitä se meille todistaa, muuta kuin sen että olet selvästi porvoosta... :D
  13. S

    voi helvata, onks toi koko synnytyspalsta muuttunu sektiopalstaksi!!!???

    Juupa, keskenkasvuisuudestahan se johtuu jos sektioon joutuu... :whistle: Minäkään en ole syntynyt...lapseni sen sijaan ovat...voisiko joku selittää miten se on mahdollista ;) :D
  14. S

    MUITATTEKO kun kertosin haluavani kaksoiset tai kolmoiset?

    Niin muuten daaba, oliks sulla sitten se 18-vuotias merja niminen tyttö jolla oli kiiltävä jumpperi?? :whistle:
  15. S

    MUITATTEKO kun kertosin haluavani kaksoiset tai kolmoiset?

    Onks ne muuten identittömät vai identtiset? :laugh:
  16. S

    MUITATTEKO kun kertosin haluavani kaksoiset tai kolmoiset?

    http://keskustelu.kaksplus.fi/t557266 :laugh:
  17. S

    MUITATTEKO kun kertosin haluavani kaksoiset tai kolmoiset?

    :laugh: :laugh: Sanokaahan nyt ettei tuo ole sama likka joka joskus aikoja sitten pohti noita kaksoisia ja kolmoisia ja kaksoisten turvakaukaloa jne... :laugh:
  18. S

    HIRVEÄ ihminen tuo Ramsay tuossa Hell's Kitchenissä!

    No, täydelliseksi ei tulla päätä silittelemällä. Mä toivoisin meidän opettajaltakin enemmän tuollaista asennetta, että jos pullapitko ei ole just eikä melkein, siitä sanottais, ja pistettäis tekemään uusiksi...meillä kun vaan sanotaan että jaa, laita myyntiin, 2e kappale. Argh. Onneksi ens...
  19. S

    Äidit ryyppää?

    Eipä ole lasissa mitään. Eikä mun lapset ole ollu ikinä viikonloppua yksin :D Arki-ILTOINA (siis ei yönä) saatamme käydä parilla, ja karaokea laulamassa, mutta paria olutta/sidukkaa enempää ei juoda ja kotiin tullaan hyvissä ajoin :saint: Mutta sanotaanko näin että mua ei häiritse ihmiset...
  20. S

    Miksi toisille annetaan enemmän kuin toisille?

    Mä uskon että jokaiselle tulee jossain muodossa sama määrä. Asioita ei voi verrata, sillä se, mikä olisi pieni murhe sinulle, voi olla suunnattoman suuri toiselle. Minulla itselläni on kai jonkinlainen "lepokausi" menossa, sillä pariin kuukauteen ei ole tapahtunut mitään, mikä laittaisi voimat...

Yhteistyössä