Hakutulokset

  1. Marimint81

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    Summer Voimia ja hurjasti jaksamista!!! :hug:
  2. Marimint81

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    Heips! Itse syömisestä Meidän molemmat neidit syövät itse. Isompaa ei tarvi syöttää koskaan, pienempää tarvis joskus vauhdittaa, mutta kun ei anna : / . Neiti tahtoo itte! Pukemisesta Isompi osaa kyllä suurimman osan vaatteista pukea itse, mutta aamuisin tulee kyllä auteltua. Oppinut...
  3. Marimint81

    ~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

    kurpitsa Toivottavasti näytteenotto sujui näppärästi ja tuloksetkin olisivat hyviä! :hug: sarbba Onnea!!! :flower: Kesä on mennyt nopeesti. Kaikenlaista piharemonttia: terassin rakennusta, talon maalausta jne. on tullut tehtyä. Muutama mukava kesäreissukin ollaan ehditty tehdä...
  4. Marimint81

    Mistä voi ostaa nimirannekoruja?

    Tarkoitatko nomination koruja? Niitä myydään kulta-sepän liikkeissä, mutta en osaa tarkasti sanoa, että missä niistä.
  5. Marimint81

    Miten opettaa 3-vuotias kuivaksi?

    kurpitsainen Itsekin kokeilisin edellä annettuja vinkkejä: pönttöä potan sijaan, usein kyselyä ja tiuhaan kokeilemassa käyntiä. Lisäksi palkinnoksi voisi tarran sijaan kokeilla jotain mikä oikeasti tuntuu lapsesta tavoittelemisen arvoiselta (jos ei tarroista niin välitä), karkki, muutama rusina...
  6. Marimint81

    ~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

    Hauskaa vappua! :) Meillä ei kummempia vappusuunnitelmia. Aamupäivällä oltiin ulkona leikkimässä ja iltapäivällä mennään mummulaan simalle ja syömään munkkeja :b. Huomenna käväistään varmaan kaupungilla kattomassa vapputorimeininkiä, jos ei ihan kauhea ilma ole. Kurpitsa En mäkään kamalan...
  7. Marimint81

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Heipsan pitkästä aikaa :)! Lukemassa on tullut käytyä teidän juttuja, mutta oma kirjoittelu on jäänyt. Jenni Onnea 3v. Neealle :flower: ! Kengistä Uutena olen ostanut J:lle kaikki. Hyvänä säilyneet oon säästänyt M:lle. Nyt M tarviskin ensimmäiset kengät ulkokäyttöön (sisälle on...
  8. Marimint81

    ~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

    Repalle osanottoni! :hug: Nemikalle iso :hug: ! Käytössä nyt haalari kokoa 98cm ja ens talveksi ostetaan alesta 104cm, jos vain mieleinen löytyy. Täällä elo tasaista ja kaikki ihan hyvin. Perheen pienin oppi uudenvuodenpäivänä seisomaan, joten nyt saa olla tarkkana. Itsesuojeluvaistosta...
  9. Marimint81

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    KiaralA Voimia kovasti :hug:! Kurpitsalle tsemppiä h-hetkeen :)! Inhokkiruokia ei kamalasti ole, onneksi. Hernekeitosta ja lasagnetesta J ei tykkää. Jälkimmäistä syö kyllä silti jonkun verran, mutta hernari ei uppoa. Pizzaa ei halua edes maistaa :O ... Annankin jotain muuta neidille, jos...
  10. Marimint81

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Tässä linkki vielä suoraan ohjeeseen, niin ei tarvi aikaisemmin laittamastani blogilinkistä alkaa etsiä Sarin ja Jannen keittiössä: Porkkanakakku Jonnekin reissuun tekis keväällä meidänkin mieli...täytyy kattoa, minne päin sitä lähtisi :). Täällä tullu viikonlopun aikana talvi. Lunta...
  11. Marimint81

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Jossu Tässä linkki blogiin, jossa hyvä porkkanakakun ohje. Oon tehny monta kertaa ko. kakun ja se vie kielen mennessään :p . Sarin ja Jannen keittiössä
  12. Marimint81

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Flunssaiset terveiset täältäkin! Oon niin tukossa, että yöks. Molemmilla pikku-neideilläkin nenä vuotaa, mutta energiaa niillä silti piisaa. Mä en taas jaksaisi tehdä muuta kuin maata ja sehän ei oikein noin pienten kans onnistu :( . Joululahjoista Ei olla vielä ostettu mitään. Vähän oon...
  13. Marimint81

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Pottailu Meillä J:lle kelpaa sekä potta että pönttö. Jonkin aikaa jaksaa jo onneksi pidätellä, että esim. kaupungilla ehditään hädän yllättäessä etsiä veski. Kaikista hauskin pissipaikka on lasten pikkuinen vessanpönttö, jollainen on esim. perhekerhossa. Sinne on neidin aina pakko päästä :D...
  14. Marimint81

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Repa Juu. Oltiin ostettu elokuussa muuton yhteydessä J:lle uusi sänky ja se oli J:n huoneessa. Vanha pinnis oli meidän vanhempien makkarissa. Alkuun nukkui meidän kanssa samassa huoneessa, mutta päikkärit annettiin nukkua omassa huoneessa, siten tuli uusi sänkykin tutuksi :).
  15. Marimint81

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Repa Meillä J tottui tosi nopeasti vauvan itkuun. Parina ensimmäisenä yönä heräili yhtä aikaa vauvan kanssa, mutta sitten alkoi nukkua normaalisti. Hyvin ehdit totuttaa Kasperin omaan huoneeseen myöhemminkin. Me siirrettiin J elokuussa omaan huoneeseen, itse toivoi sinne. Hyvin lähti heti yöt...
  16. Marimint81

    Hyviä vinkkejä 2vuotiaan viihdyttämiseksi?

    Meidän 2v.4kk:n sisäleikkejä - Legoleikit - Astia- ja kotileikit (tarjoilee ruokaa, kahvia, kokkailee leikkikeittiöllä, hoitaa nukkeja ja pehmoleluja) - Palapelit kiinnostavat kovasti ja tappitaulu on hauska (reikäinen alusta, johon saa tehdä värikkäillä tapeilla kuvioita) - Muistipeli (ei...
  17. Marimint81

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    KiaralA Onnea!!! :flower: Repa Onnea ihanista ultrakuulumisista :flower: ! Jalka kasvaa kyllä lapsilla vauhdilla. Ostin keväällä parit kengät J:lle kokoa 25, olivat just hyvällä kasvuvaralla. Syksyn alussa haettiin goretex-kengät ja hups piti ostaa jo kokoa 26 :O. Tilanne muuttuu ihan...
  18. Marimint81

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Hei pitkästä aikaa! Lukemassa olen käynyt teidän kuulumisia, mutta kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle :( . Flunssasta Meilläkin on ensimmäinen flunssa sairastettu muutama viikko sitten. Nopeasti meni onneksi ohi. Yksi yö meni taudin takia ihan pipariksi, kun nenä oli niin tukkoinen, ettei...
  19. Marimint81

    ~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

    Poika :hug: Hiljaista tuntuu täällä palstalla olevan... Meillä J:llä edelleen mahan kanssa takkua. Kakkavaiva ei ole lääkkeistä yms. poppakonsteista huolimatta helpottanut, joten taas käytiin tällä viikolla moikkaamassa lääkärisetää. Nyt ollaan kokeeksi maidottomalla dietillä seuraavat...
  20. Marimint81

    ~toukokuun toivotut 2008 syyskuussa 2010 ~

    Sarbba Paljon paljon voimia sinulle ja läheisillesi! :hug: Ja kiitos onnitteluista :). Talvivermeet Ollaan ostettu J:lle talvia-alemyynnistä haalari ja toppa-asukin. Pipot, kintaat ja kengät on hankkimatta. M:lle menee J:n vanhoja talvivermeitä, mutta voipi olla, että ostetaan neidille uusi...

Yhteistyössä