Hakutulokset

  1. Murmeli -76

    6-v.synttäri ohjelmaa

    Kertokaas mitä ohjelmaa teillä on ollut lasten synttäreillä?isomman pojan 6-v.kaverisynttärit lähestyy ja tarvis keksiä ohjelmaa.Oisko onginta hyvä?entäs joku aarteen etsintä tai vastaava?Vieraat ovat samanikäisiä poikia 7kpl..
  2. Murmeli -76

    Herkkukori

    Antakaas vinkkejä mitä ostaisin pieneen ns.herkkukoriin jonka vien viikonloppuna halloween-partyihin?bileet on nyyttärimeiningillä..
  3. Murmeli -76

    12-v.tytölle synttärilahja,vinkkejä kiitos!

    Mitä ostaa 12-v.tytölle synttärilahjaksi?ei hajuakaan..vinkkejä,pliis!
  4. Murmeli -76

    Vanhemmat..

    Miten te muut äidit toimitte/toimisitte jos esim.2.v,lapsenne halaisi kaveriaan joka on 3-v. ja tämä puree teidän lasta sormeen niin että sormeen jää kauheat jäljet ja lapsi huutaa tietty täyttä kurkkua.Itselleni kävi äsken näin että kaverini lapsi toimi näin ja kaverini ei edes käskenyt hänen...
  5. Murmeli -76

    Koulumatkasta

    Mielenkiinnosta kysyn että onko ekaluokkalaisilla oltava saattaja kouluun mentäessä ja lähtiessä?vai saako lapset mennä yksin?Pyörällähän ei saa kait noin pienet vielä mennä.Itsellä tämä on vasta 2v.päästä ajankohtaista mutta mielenkiinnosta kyselen.
  6. Murmeli -76

    Apuja..

    Kertokaa kaikki konstit mitkä helppais oksennustautisen oloa?Meillä sunnuntaista alkaen jyllännyt..ensiksi esikko,sitten kuopus ja tänään minä.Olo on ihan hirveä. :x :x
  7. Murmeli -76

    Huomenta!

    Huomenta vaan kaikille!Kuinkas muiden vappu ja viikonloppu menivät?mitäs tänään on suunnitelmissa?Meillä vietettiin poikien yhteis-synttäreitä ja isomman kaverisynttärit olivat eilen,siinähän se viikonloppu menikin mukavasti.. :D Isompi täytti eilen 5-v.ja pienempi täyttää äitienpäivänä 2-v...
  8. Murmeli -76

    Viisi vuotta sitten..

    Syntyi esikoinen joka täyttää tänään 5-vuotta. :heart: Aika menee niin nopsaan.Ensi sunnuntaina kuopus täyttää 2-v. :heart: Eilen oli yhteis-synttärit pojilla ja tänään on isommalla kaverisynttärit. =)
  9. Murmeli -76

    Vinkkejä kehiin!

    No niin mammat heittäkääs ideoita mitä tarjota pojan 5-v.kaverisynttäreillä?tai mitä te ootte tarjonneet?mä kun vähän aattelin et sipsit,popparit,karkit,keksit yms.pikkupurtava riittää vai mitä ootte mieltä?
  10. Murmeli -76

    Hehkutusta!

    Pakko kehaista kun sain juuri talon ikkunat pestyä :D.18 kappaletta.Ulkorakennuksen ikkunat oottaa vielä pesua,niitä on onneksi vain 8 kappaletta.Joka keväinen urakka taas ohi..inhoon nimittäin ikkunan pesua.
  11. Murmeli -76

    Miehen vanhemmat ottaa päähän!

    Siis että taas ärsyttää miehen vanhemmat.Miksi kaikki lapsenlapset ei voi olla yhtä tärkeitä heille.Vihastuttaa kun heille on selkeästi meidän esikoinen tärkeämpi kuin kuopus ja tuovat sen kyllä myös ilmi.Joka kerta kun käyvät,esikoinen otetaan syliin ja häneltä kysellään kuulumisia.Kuopus...
  12. Murmeli -76

    Suunnitelmia pihoihin

    Mitä te muut rakentaneet/rakentajat olette ajatelleet laittaa pihoihinne ja tonteille?Itsellä alkaisi nyt keväällä pihojen laittaminen tai siis on nurmikot kylvetty viime syksynä ja pihat tietty tasattu,mutta tuleeko teille esim.asfalttia pihaan vai kiveättekö?Tuleeko...
  13. Murmeli -76

    Onko kellään sisustus silmää?

    Olen koittanut miettiä uusia verhoja olohuoneeseemme mutta toistaiseksi tuloksetta.Nyt siellä on kullan väriset ryppyefekti-verhot.Huoneessa on 2 ikkunaa.Minkä väriset laittaisin sinne että saisin vaihtelua?Minkä tyyliset? Huoneessa on Jarrah-parketti(tumma,punertava),vaaleat...
  14. Murmeli -76

    Lääkkeen ottaminen

    Kertokaas hyviä vinkkejä millä hemmetin tikulla saan 4-v.poikani ottamaan lääkkeen?Mun menee hermot!Juoksee karkuun ympäri taloa,itkee ja huutaa tai sitten se oksentaa lääkkeen pois.Oisko kellään apua tarjolla?Oon koittanu sekoittaa lääkkeen jugurttiin,antaa pelkästään tms. ei auta.
  15. Murmeli -76

    Lapsi ei opi puhumaan

    Näitä aloituksia on täällä ollut ennenkin mutta puranpa kerrankin minäkin tuntojani.Esikko oppi puhumaan 1v3kk ikäisenä ja täysin ilman vaippaa oli jo 1v9kk ikäisenä.Meillä on siis 2 poikaa. Nyt kuopus on 1v8kk ja ei puhu.Ei tee pottaan mitään.Istuu kyllä potalla ja ymmärtää puheen hyvin,mutta...
  16. Murmeli -76

    Mitä lahjaksi 6-v.tytölle?

    Isompi poitsu sai kutsun kaverisynttäreille ja nyt tarvis kohta lähtee ostaan lahjaa.Mikä olis hyvä lahja 6-v.tytölle?Lyö ihan tyhjää,kun itellä on vaan poikia..
  17. Murmeli -76

    Enterorokosta taas..

    Itseäni ihmetyttää kun pojilla ja itselläni oli kyseinen rokko 2 viikkoa sitten ja nyt poikien varpaista ja jaloista lähtee nahka,itselläni myös.On aivan kauheen näköiset.Kuuluuko taudin kuvaan ns.ihon kuoriminen?Onko muilla ollut vastaavaa?
  18. Murmeli -76

    Tietäiskö joku vastauksen...

    Eli mua ihmetyttää että voiko täällä palstailla 2 ihmistä joilla sama nimimerkki?Nimittäin huomasin että joku toinenkin on Rusinantte ja vielä päällekkäin mun kanssa..Hän on kirjautunut viimeksi lokakuussa ja silloin mulla on jo ollut tämä nimimerkki myös..
  19. Murmeli -76

    kuumeesta..

    Tietääkö joku voiko kuumeessa mennä saunaan?Mulle tuli kuume iltapäivällä,lapset alkaa parantuun enterorokosta..onkohan se nyt iskemässä mulle..Oon niin kohmeessa että tekis mieli lämpimään..
  20. Murmeli -76

    Huomenta!

    Huomenta kaikille!Täällä kahvin voimalla koitan pysyä valveilla |O .Kuopus 1v5kk valvotti puolen yötä,siis kitisi ja itki vuoronperään.On kauhee nuha taas ja yskä.Lisäksi isoveljellä 4v5kk on enterorokko.Viikko sitten loppui lääkekuuri kuopuksella korvatulehdukseen ja taas on räkänen.Koko syksy...

Yhteistyössä