Hakutulokset

  1. Palstan KAUNOTAR

    NO HUH HUH! Minut on kutsuttu haastatteluun (olen hakenut 3.a avointa lastenhoitajan virkaa) nämä haastattelut on RYHMÄH

    AASTATTELUJA. mitä se käytännössä on? Kuinka siitä valitaan ne "oikeat" virkoihin? kiitos
  2. Palstan KAUNOTAR

    Paljonko maksaa lapsen oma passi?

    kiitos
  3. Palstan KAUNOTAR

    Paljonko taloudessasi mnee RAHAA alkoholiin ja tupakkaan kuukaudessa?

    ei mitään meillä. absoja ollaan kummankin suhteen.
  4. Palstan KAUNOTAR

    Erositko KIRKOSTA mediakohun takia? Otitko huomioon.....

    lueskelin tuossa erään äidin aloitusta, jossa hän surkutteli ekaluokkalaisen jäämistä kotia kesäksi yksin. Juuri vastaava asia oli ystävälläni viimekesänä ja kun he homokampanjan vuoksi erosivat kirkosta ei heidän lapsensa päässyt seurakunnan kesäleireille yms. koska ei kuuluneet kirkkoon...
  5. Palstan KAUNOTAR

    Mikä on sellainen TYÖTERVEYSLÄÄKÄRI , joka ei muka pysty laittamaan lähetettä tietokonetomografiaan?

    Röntgeniin sentään pääsin, mutta kivut ja väsymys jatkuu.. Koen että minun pitäisi päästä kunnon tutkimuksiin, koska epäilen että sisäelimissä on jotain... työterveyslääkäri ei ota kuuleviin korviinsa. rahasta kiinnikö?
  6. Palstan KAUNOTAR

    Palljonko on vuositulosi bruttona?

    22 000€
  7. Palstan KAUNOTAR

    Voiko vaihdevuodet alkaa alle 40v?

    tässäpä kysymys
  8. Palstan KAUNOTAR

    Kultapörssiin lähetin eilen muutaman kultakorun ja tänään napsahti 216€ niiltä rahaa

    2 vanhaa kihlasormusta, yhden kaulakorun ja korvakoruja 4kpl. AIKAS HYVIN :)
  9. Palstan KAUNOTAR

    Kultarahaksi... Onko kukaan lähettänyt korujaan? Saitko rahaa paljonkin?

    mulla ois 15g arvosta romukultaa...HMM
  10. Palstan KAUNOTAR

    Paljonko voip pyytää kerrossängystä?

    mäntyinen lakattu
  11. Palstan KAUNOTAR

    Paksusuolen ärtymäoireyhtymä/tulehdus. Miten se oireilee teillä joilla se on?

    Minulla sitä nyt epäillään.Oireena outo uloste ja limaverihyytymiä ulosteen ympärillä. Tähystys tulossa.
  12. Palstan KAUNOTAR

    Gallup: Mitä päivälliseks näin perjantaina?

    perunat,nakkikastike,salaatti ja punajuurihöystöö
  13. Palstan KAUNOTAR

    Perunalastu himon pelastus !

    75g Taffel pussi. Just riittävä sipsihimoon:p
  14. Palstan KAUNOTAR

    Mikä tässä on niin ihana? Aina saa nuo laulun sanat itkemään. PARAS lastenlaulu jonka tiedän!

    YouTube - Joska Tähtiartisti 2011 poika , Pilvipeiton alla
  15. Palstan KAUNOTAR

    Sain kummallisen @.n. kuka suomentaa?

    Hello seller, Thanks for the Mail, Am Very Happy to hear From you so Fast that you Want to sell your item for me. I will Like you to go and Calculate the Total cost of the item together with the shipping To my son Address Through (Ups Shipping courier 2-3 Days Delivery) for his Programmed...
  16. Palstan KAUNOTAR

    Mitäs kuuluu SINULLE? oletko millä mielin?

    Minä: kipuloinen ja väsynyt, mutta onnellinen.

Yhteistyössä