Hakutulokset

  1. N

    pituus-paino

    Olisiko kellään linkkiä lasten pituus-painokäyrään? Eli siis sellaiseen, josta näkee sen prosenttipainon, joka on suhteutettu pituuteen. Mulla on ollut sellainen paperiversio, mutten nyt löydä sitä, enkä äkkiseltään googlaamallakaan löytänyt. Kiinnostaisi, koska terveudenhitaja oli tänään hieman...
  2. N

    Noista lasten askartelemista joululahjoista

    Mietin tuota yhtä ketjua lukiessani, että mitenkähän moni oikeasti tykkää saada muiden lasten tekemiä lahjoja. Itselläni ainakin on ihan tarpeeksi omien lasten rakkaudella väsäämissä tekeleissä, joilla yleensä ei mitään tee, mutta ei raaski poiskaan heittää. Tuskin olen ainoa, joka ei...
  3. N

    Saatana saapuu Moskovaan

    Katso kirppiksen ostetaan-osastoon, jos satuit taltioimaan Saatana saapuu Moskovaan-sarjan hiljattain... :headwall:
  4. N

    Kuntopyörä vai crosstrainer?

    Kumpi on parempi ja miksi? Tai ihan vaikka vaan kokemuksia jommastakummasta.
  5. N

    Kellään kokemusta telinevoimistelusta lapsen harrastuksena?

    Siinähän se olikin. Eli kiinnostaisi kuulla kokemuksia, jos jonkun lapsi on aloittanut telinevoimistelun alle kouluikäisenä. Kiitos.
  6. N

    Onko kukaan saanut ylläpidolta vastausta siihen...

    ...miksi täällä ei ole enää pitkään aikaan ollut chattia??! Itse olen pariin kertaan sitä takaisin toivonut, muttei mitään tietenkään ole kuulunut. Se oli kiva. :/
  7. N

    Reilaajia?

    Saa antaa vinkkejä, jos jollain on kokemusta reilaamisesta koko perheen voimin B) *kesämielellä*
  8. N

    fiilistelyä lauantain kunniaksi...

    "I wanna taste you but your lips are venomous..." http://www.youtube.com/watch?v=-1c14Z0YUTU huoh, miten sitä voikaan tuntea itsensä vanhaksi ja nuoruutensa kadonneeksi... :o B)
  9. N

    Lasten suusta se totuus...jne...

    Kerronpa iltapäivänne iloksi yhden lasten suusta jutun. Olin kurssilla muutama päivä sitten ja esikoinen oli tullut koulusta kaverinsa kanssa meille. En sitten heti huomannut, että hän oli yrittänyt soittaa ja kun soitin takaisin oli asia jo selvitetty miehen kanssa, liittyi välipalaan... No...
  10. N

    Gösta-faneille...

    http://www.youtube.com/watch?v=4T85Fxto-hI&NR=1 hauskaa päivää B)
  11. N

    passaatteko..?

    Tilanne: kolme lasta on syönyt iltapalaksi hedelmiä ja jugurttia, päivällisestä on vajaat kaksi tuntia. Yksi tulee pyytämään vielä jotain ja saa voileivän. Voileipää tehdessäsi kysyt, ottaako joku muu vielä leipää ja toinenkin tahtoo, kolmas ei sano mitään. Laitat ruuat paikalleen ja lähdet...
  12. N

    MIKSI tämä typerä masiina laittaa virnistyksen sulkumerkin tilalle?

    Niin. ??? Olen huomannut joillain muillakin saman ilmiön. Se ei todellakaan aina sovi asiayhteyteen... |O
  13. N

    Kokemuksia kihomadoista?

    No niin, löysihän se riesa sitten meillekin , esikoisen koulusta ilmeisesti. Kysyisin kokemuksia siitä, kuinka nopeasti oireet ovat helpottuneet lääkkeenoton jälkeen??? Aamulla sai lääkkeen (Vermox) ja tämän päivän aikana vaiva on vain pahentunut, kuinkahan pian käännettä olisi odotettavissa?
  14. N

    Osaisiko joku löytää ja laittaa...

    Videon biisistä Minttu sekä Ville Jonnan esittämänä youtubeen? Luulisihan sen jossain olevan kun kuitenkin oli syksyn sävelessäkin... :whistle:
  15. N

    KELAn korvaus?

    Katselin tuossa yhden klinikan hinnastoa ja siellä sanottiin, että KELA korvaa hoitojen hinnasta n. 40% korvaukseen oikeutetuille. Ketä se tarkoittaa/ei tarkoita?? Kiitos, jos joku kertoo :flower:
  16. N

    kertokaapas facebookista

    että onko sitä helppo käyttää ja maksaako se jotain? :flower:
  17. N

    Onko täitartunta helppo huomata?

    Eli siinä se kysymys jo tulikin.. Tuli taas koululaisen mukana täivaroituslappu pari viikkoa sitten ja täällä hysteerinen äiti raaputtelee itseään ahdistuksissaan... |O
  18. N

    APUA!! Kokkia kuuluvilla?? Silmät ei kovetu...!!!

    AAAPUUUUAAA!!! |O |O |O Osaako joku neuvoa?? Olen tekemässä halloweenjuhliin silmämunia ja ne eivät kovetu. Käytin block-suklaan kyljessä olevaa valkosuklaatryffelipallo-ohjetta, jossa piti kiehauttaa kermaa ja tomusokeria ja lisätä suklaa. Seoksen piti kovettua viileässä niin, että...
  19. N

    Kamalan vaikeaa luopua lastenvaatteista...

    Siis mun pitäisi laittaa kirppispöytä että saisin kaappeja vähän tyhjemmiksi. Mutta kun mä en raaski millään luopua lasten pienistä vaatteista |O Erityisesti pienet vauvanvaatteet on niiiiiin rakkaita!!! :headwall: Älytöntä. Mutta musta tuntuu, että mä kadun vielä katkerasti jos myyn ne... :(
  20. N

    Hyvin valittu Nobelisti!

    Niin, siis ei mulla muuta kuin että kirjallisuuden Nobel meni oikeaan osoitteeseen =)

Yhteistyössä