Hakutulokset

  1. Ö

    Joensuu

    ..pinoon... =) Missäs muut??? Postia saa pistää kaikki halukkaat osoitteeseen i-ee@luukku.com :wave:
  2. Ö

    Ystäviä paikkakunnalta pino...

    y:tä saa halutessaan laittaa =)
  3. Ö

    Joensuu,huhuuuu :)

    =)
  4. Ö

    Joensuu,huhuuuu :)

    Täällä huhuilee uusia tuttavuuksia 24vuotias äippä :) tutustumisiin---> i-ee@luukku.com
  5. Ö

    Kunhan puran ajatuksiani

    Itselläni oli ala-asteella todella paljon kavereita,mutta yläasteelle kun lähdettiin,niin ruvettiin kulkemaan yhden kaverini kanssa kahdestaan-oltiin kuin paita ja peppu. Yläasteelta jatkettiin yhdessä ammattikouluun ja sieltäkään ei tarttunut mukaan yhtään kavereita....noh,koska ei...
  6. Ö

    Onko Joensuussa yksinäisiä äitejä?

    Täällä olis 24v mamma vaille seuraa =) Jos haluat,laita viestiä i-ee@luukku.com
  7. Ö

    *SARI --- Järvenpäästä!!!! *

    Muutakaan en nyt enää keksinyt,niin huhuilen täällä,mikäli sattuisit huomaamaan; Viikon verran olen yrittänyt sulle sähköpostia jo pistää,mutta aina on vain viestit "palautuneet"--liekkö sulla sähköposti täynnä????? terkuin; i-ee@luukku.com
  8. Ö

    Ystäviä paikkakunnalta pino...

    Joensuu
  9. Ö

    -J.O.E.N.S.U.U-

    ...mikäli joltain halukkaalta jäänyt huomaamatta.... =)
  10. Ö

    Kavereita kaikille-pino

    Joensuu.--> saa laittaa yv:tä,ken tahtoo. :wave: itse en nyt tässä pinossa jns:laisille yv:tä laita,kun on kuukausia kulunut viimeisimmistä "vilkutteluista",niin en tiedä onko tarvetta enää ystäville....mutta siis yv:tä tulemaan mulle =)
  11. Ö

    -J.O.E.N.S.U.U-

    Onkohan tämän ikäisenä(24vee) mahdollista vielä löytää tosi ystävää,vai onko jo kaikilla omat "verkostonsa"?! Itseltä on ystävät kaikonneet matkan varrella-lähinnä eri elämäntilanteen vuoksikin--> eli perhe. Toki äiti-tuttuja on muutama,mutta heilläkin on entuudestaan omat "bestiksensä"...
  12. Ö

    uusia äippäkavereita joensuu seudulta?

    ...täältä löytyisi yksi 24vee mamma,vaille uusia ystäviä. Eli jos tahdot niin pistäppä postia tulemaan cherryberry@luukku.com :iin :wave:

Yhteistyössä