Hakutulokset

1. F

syksyllä -07 hoidot aloittavat

KAUNIS KIITOS JA KUMARRUS KAIKILLE ONNITTELUISTA! Kai sitä täytyy uskoa, että raskaana ollaan. Kolme testiä olen jo tehnyt ja kaikki näyttää kahta viivaa. Sain ensi viikolle ultran, josko silloin näkisi jo jotain. Nyt kun on todistetusti saanut ne kaksi viivaa siihen testiin niin alkaa...
  2. F

Hei taas pitkästä aikaa kaikille! Joku kyseli aiemmin sitä millainen se aukiolotutkimus oli ollut. Omalta kohdaltani voin kertoa sen, että ihan vaan muutaman kerran tuntui ikävää nipsausta ja sitten ei mitään. Koko "toimitus" kesti noin. 2-3minuuttia. Sen jälkeen oli voimakkaita menkkakipuja...
  3. F

Ompas siitä kauan kun viimeksi olen kirjoitellut. Mussu: kyselit aiemmin tuosta miten mies on hoitoon lähtöön suhtautunut. Meillä mies oli sitä mieltä, että sitten kun vuosi on mennyt niin sitten voidaan lähteä tutkimaan missä vika niin kuin teimmekin. Mitään sellaista akuuttia vikaahan meistä...
  4. F

Clomifen 50 mg sivuvaikutukset?

Söin tässä kierrossa ekaa kertaa clomeja ja mulle sivuvaikutuksena tuli jonkin verran kuumia-aaltoja sekä ajoittaista pahoinvointia.
  5. F

tnkosonen: Mä kävin aamulla kello 8.00 labrassa antamassa verinäytteen. Itse ne kyllä ehdottivat ensiksi jotain kello 12.00, mutta en voi kesken työpäivän mihinkään lähteä. Niin ja lääkäri taisi mainita että jos haluan niin voin käydä muualla labrassa jos on helpompaa/lähempänä. Tietääkö...
  6. F

Nati: me käydään väestöliitolla. Mukava kuulla, että pääsette vauhdilla eteenpäin. Menopurista ei mulla oo mitään kokemuksia. Tähän asti ollaan menty ihan luonnonmenetelmillä, mutta tosiaan ensi kierrosta otetaan tuo clomit avuksi kierron 3-7pv yksi tabletti. Viimeksi kun kävin lääkärillä...
  7. F

Tähtisilmä, Meillä tosiaan ekalla kerralla keskusteltiin n. 30 minuuttia lääkärin kanssa erilaisista asioista. Meille oli tullut ennen lääkärikäyntiä kotiin esitietolomakkeet, jotka sitten vietiin täytettyinä sinne. Lääkäri silmäili niitä siinä samalla. Sitten multa otettiin jotkut verikokeet...
  8. F

Ollaan molemmat 28 vuotiaita ja naimisissa. Nyt on sitten vuosi tullut yritystä täyteen. Kävimme yksityisellä ensikäynnillä n.kk sitten. Miehen simpat kunnossa. Multa otettiin joitain verikokeita loppukierrosta, jotka olivat kunnossa sekä mulle tehtiin myös munatorvien aukiolotutkimus, jossa...
  9. F

eka käynti julkisella ja munatorvienaukiolotutkimus

Hei! Itse kävin juuri tänään tuossa kyseisessä tutkimuksessa eikä sattunut juuri yhtään. Tuntui kerran vain nipsaus, jota säikährin ja sitten ei mitään. Tutkimuksen jälkehen n. 10 minuuttia oli voimakasta kuukautiskipua. Päivän mittahan välillä tuntui sellaasta pientä menkkamaasta jomotusta...

Yhteistyössä