Hakutulokset

  1. L

    Testi näytti tänään aamulla plussaa..

    Haluaisin myös muistuttaa, että tosiaan ei pitäisi tulkita niitä testejä tietyn ajan jälkeen. Testeissä kyllä mainitaan aika, jolloin viivan pitäisi tikkuun ilmestyä. Tämä siis muillekin muistutukseksi, jotka testailevat. Näitä roskishaamuja kun on useasti tulkittu vääriksi positiivisiksi :( ja...
  2. L

    Vauvavakuutuksen saamisesta

    Laitoin tuossa vauvavakuutuksen varaushakemuksen syntyvälle lapselle Tapiolaan. Minun piti laittaa ruksi kohtaan "onko mitattu kohonneita verenpainearvoja?" tai jotakin vastaavaa. Neuvolakortissa lukemani ovat olleet nimittäin olleet alhaisin 124/81 ja korkein 145/98. Liitteeksi piti laittaa...
  3. L

    4D-ultra

    ja se toinen paikka näyttäis olevan Felicitas. Heidän nettisivuillaan vaan ei erikseen mainita 4D-ultraa, vaan jotenkin muuten.
  4. L

    4D-ultra

    Musta aina tuntuu vähän hassulta ihmiset netissä kirjoittelee ja sitten ei noin yksinkertaista asiaa osaa itse etsiä. Anteeksi, mulla vähän huono päivä. Mutta juuri äsken kävin itsekin katsomassa noita 4D-ultra juttuja ja ihan ajattelin kokeilla femeda.fi ja jos ei olis löytynyt, olisin...
  5. L

    Millaisiin yhdistelmärattaisiin olette lopulta päätyneet?

    Onpa outoa, että Smart Duot ovat jossakin olleet alessa 600euroa. Ei niiden kyllä missään kuuluisi maksaa normaalihintaisina n.800euroa!! Itse olen katsellut Edge Duoja ja niiden hinta alessa on tuollaista 600euroa. Ja onhan niissä sitä lisävarustelua. Esim. Lastentarvikkeen sivuilla Smart...

Yhteistyössä