Hakutulokset

  1. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Tervetuloa uusiäiti94 :wave: Voi huh tätä hellettä! Rannalla on oltu lasten kanssa kaikki päivät ja huomenna onneksi päästään taas omalle mökille, joka on ollut juuri tämän viikon vuokralla... No, onneksi sai vuokralainenkin hyvät mökkikelit! Liikkeitä tuntuu päivä päivältä enemmän ja...
  2. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Heippa kaikille ja tervetuloa uusille :wave: Aika tuntuu menevän ihan hurjan nopsaan! EliElille kiitos infosta fb-ryhmän suhteen, sinne suuntaan nyt minäkin :) Toki täälläkin on kiva kuulumisia vaihdella ja kun arki saapuu, niin eiköhän koneellakin tule taas oltua enemmän! Olo on ollut...
  3. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Pitkästä aikaa täällä ja ihanimmat uutiset pistivät heti silmään, aivan mahtavaa miltsu76 :hug: :heart: =) Jippii!!! Ihanaa kuulla, että kaikki hyvin! Reissu meni hienosti, hyvin jaksoin koko lomareissun :) Se nt-ultra meni mukavasti ennen lomareissua, mies ei harmittavasti päässyt mukaan...
  4. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Heippa kaikille :wave: Ja tervetuloa uusille :flower: Iloisia ultrakuulumisia oli monella, ihanaa :heart: miltsulle :hug: Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin vauvalla ok :heart: Vääriä hälyytyksiä taitaa tulla kuitenkin aika usein? Voimia! Äitiyspakkauksesta , aiotaan ottaa se. On...
  5. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Tervetuloa Kirsikka14 :wave: Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart: Tsemppiä myös kaikille, jotka lähiaikoina ovat ultraan menossa! Tänään kävin verikokeissa ja vein pissakokeen. Nyt pitäisi varata aika sokerirasituskokeeseen. Ensi viikolla on ultra, jännää! Masu on ihan...
  6. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Voi Dragonfly77 :'( Olen pahoillani :hug:
  7. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Heippa naiset :wave: Tervetuloa uusille :) Kylläpä onkin hetki, kun olen kirjoitellut! Kiva lukea teidän kuulumisia! Ihania ultrakuulumisia oli monella, mahtavaa, että tulee hyviä uutisia! Nukkumisesta oli puhetta. Saan vielä aika hyvin nukuttua, tosin vessareissut on alkaneet... Pari...
  8. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Heippa kaikille pitkästä aikaa :wave: Paljon voimia ja lämmin osanotto kaikille surun kohdanneille :hug: Ihan kamalaa :( Uusiakin oli tullut mukaan, tervetuloa :) :flower: Hyviäkin ultrakuulumisia oli tullut, onnea niistä! Tsemppiä ja voimia ihan tosi paljon kaikille, joille...
  9. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Lurtsille tsemppiä odotteluun :hug: Ja Kirpalle myös tsemppiä tuohon tilanteeseen :hug: Mekoista, meillä on useammat häät tänä kesänä ja taidan mennä aikalailla samassa mekossa, tai sitten viimeisiin täytyy vaihtaa mekkoa, kun on samoja sukulaisia paikalla :D Tykkään kanssa maksimekoista...
  10. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kiitos nasumasunen vinkistä :wave: Tuota olenkin synnytysten jälkeen käyttänyt, täytyy tarkkailla josko jo odotusaikanakin pitäisi! ekasta neuvolasta, hyvä mieli jäi! Kesti pitkään, paljon on asiat muuttuneet vuosien varrella. Otettiin paino, verenpaine, hemoglobiini ja pissanäyte. Paljon...
  11. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Voi Myrtti85 :hug: :'( Voimia :heart: Toivotaan, että surulliset uutiset jäävät nyt tähän ja päästään joulukuulle. Paljon voimia ja lämpimiä ajatuksia kaikille surun kohdanneille :hug: Ummetuksesta, tännekin se on rantautunut jo hetki sitten.. Ikävä vaiva :( Olen pyrkinyt juomaan...
  12. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Voi Ikiäiti, voimia :hug: ja pahoittelut! Lurtsi, olipa iloisia uutia, hienoa, että kaikki hyvin :heart: Onko kaikki menossa fb-ryhmään mukaan? Itse taidan nyt kuitenkin jäädä tänne "nimimerkin" suojiin... Tai voihan se mieli sitten muuttuakin :) Tänään ollut vähän parempi päivä, olen...
  13. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Tervetuloa uusille :wave: Tsemppiä Lurtsille ultraan! Toivotaan, että tuhruttelu on ihan vaaratonta ja kaikki hyvin :flower: Äkkiseltään olisin itse varmasti aika varovainen menemään uimahalliin, jos tuhrua tulisi... Mutta tämä ei nyt perustu mihinkään tietämykseen, oli vain nopea, spontaani...
  14. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Morjens ja tervetuloa uusille, joku taisi tulla vielä mukaan :wave: Luin kyllä juttujanne eilenkin, mutta väsymys ja pahaolo kaatavat sänkyyn heti kun mahdollista... Oksentelua on onneksi aika vähän, yökkimistä sitäkin enemmän. Sellainen kestokrapula päällä koko ajan. Välillä tulee hyviäkin...
  15. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kirpalle ja Unikselle paljon voimia ja jaksamista :hug: Ja onnea sykkeiden kuulumisesta :heart: Dragonfly77, olen kuullut tuosta samaisesta isäsuhteesta ja itsekin koen isäsuhteen tosi tärkeäksi lapsille. Äitini on kuollut, kun olin nuori ja isän merkitys kasvoi kyllä sillä hetkellä...
  16. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower: Täällä pahaolo on loistanut läsnäolollaan ja tekee vähän vaikeaksi töihin keskittymisen. Huomaan, että olen aika kärsimätön lastenkin kanssa, en jaksaisi kuunnella päivän juttuja, kun paha olo kiertää kurkunpäässä ja vatsaa velloo :ashamed: Väsymys on...
  17. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Tulin vaan kertomaan, että sea-bandit ei auta |O :x Voi yrjö minkä nyt teet... tänään tsempattava vielä työjuttuja ja olo on karsea. Oksentelen sitä mukaa kun syön, näin syömisen jälkeen on hetken aikaa hyvä yllä, kunnes sitten taas.. namibihibibi, olipa kurja lääkäri! Mene ihmeessä...
  18. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Voi Kirppa :hug: Täällä saat kyllä avautua, sitä vartenhan tämä palsta on :) Voimia sinulle kovasti ja kuten jo muut sanoivat, olet kyllä vahva äiti! Uskon myös, että asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella, välillä vähän helpommin, toisinaan vähän vaikeamman kautta. Äläkä yhtään...
  19. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Tervetuloa kaikille uusille :wave: Ihan mielettömän paljon oli luettavaa, olipa kiva lukea :) Kaikille onnea iloisista ultrakuulumisista :flower: ja erityisonnittelut sarasofia :hug: :heart: JEE!!!! Olen niin onnellinen sun puolesta, mahtavaa =) Nyt vain nautiskelet! :hug: kaikille...
  20. K

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Tervetuloa uusille :wave: Tsemppiä pahoinvoiville :hug: Täällä se alkaa myös nostaa päätään, enkä kovasti odota. Tai no, oireista olen onnellinen, mutta vetäähän se voimat ja vaikeuttaa normaalia elämää. Tänään krapulaolo jatkuu ja saa nieleskellä oikein urakalla. Täällä lapset hihkuivat...

Yhteistyössä