Hakutulokset

  1. M

    Onko täällä Elixiassa tai Ladys clubilla käyviä?

    Entä esimerkiksi 12 kk:n sopimuksen jälkeen, jatkuuko kuukausi kerrallaan? Ettei joudu olemaan sitten taas vuotta jäsenenä, kun ei muista irtisanoa sopimustaan?
  2. M

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Muistelin, että olin joskus tähän ketjuun kirjoittanut, mutta en näköjään :) Elikkä täällä yksi äippä lisää. Asutaan Espoossa ja poitsu 1v 5kk. Ja toisesta haaveillaan. Kotiäitinä tällä hetkellä. Puistoseura on aina tervetullutta :)
  3. M

    Edullinen, nätti ja hyvä välikausipuku?

    Mä löysin Jesper Juniorista Jonathanin tähti-haalarin, babymallia tosin. Mutta hyvä kulutuksen kestävyys ja vedenpitävä. 49 euroa. Oli ainakin tuolloin 92cm asti. :)
  4. M

    Hovioikeuden langettamat korvausrahat,kuka tietää?

    aika kauan meni valtionkonttorin osuuden kanssa, mutta sain myös itse tekijältä loput. Tosin, siinä kesti vielä kauemmin. Jäljelle jäänyt osuus ulosmitattiin häneltä suoraan.
  5. M

    muita taaperoimettäjiä?

    Polka: kokonaan lähti, mutta sain sujumaan heti rintakumeilla! Ihan huippukeksintö, vaikka tietysti mieluummin imettäisin ilman. Mutta olisi meikäläisellä jäänyt imetys viikon jälkeen ilman rintakumia. Hyvä tietää, että seuraavan kohdalla helpompaa! Ja kiitos vinkistä, täytyy kokeilla tuota...
  6. M

    muita taaperoimettäjiä?

    Polka ja Villivadelma: :hug: liityn joukkoonne. Mulla ekan kolmen kuukauden aikana oli 3 rintatulehdusta. Ja ekan viikon jälkeen nännin nipukat tulehtu niin pahasti, että irtosivat kokonaan. Rintakumilla olen siitä asti imettänyt. Josko toisen kanssa menisi alku helpommin.
  7. M

    muita taaperoimettäjiä?

    Kivaa, että löytyi taas lisää :) Niinhän se on, jokainen tavallaan. Minä en vaihtaisi pois päivääkään ja toivon, että myös seuraavien lasten kohdalla saan imettää pitkään ja lapsen tahtisesti. Meilläkin on aina nukuttu todella hyvin ja aikaisessa vaiheessa alettiin nukkua pitkiä yhtäjaksoisia...
  8. M

    Muita syömälakkoilevia 1v ja 4 kk.?

    Meillä poitsu 1v 2kk ja ajoittain lakkoilee. Nyt on puuron kanssa aikamoista taistelua. Oletan, että ainakin meidän kohdalla lakkoilu johtuu puhkeavista poskihampaista. Minulle ainakin sanottiin, että ei lapsi nälkää näe. Syö kyllä aina sen verran. Tsempit täältäkin!
  9. M

    muita taaperoimettäjiä?

    Nostellaanpa tätä ketjua! Meillä poitsu 1v 2kk ja imetän vielä 4-6 kertaa päivässä. Yöimetyksiä ei enää ole ollut hetkeen. Mutta muuten poika ei ole vielä itse itseään vieroittanut. Olen ajatellut, että niin pitkään kuin poika haluaa, jatkan imetystä. Tosin, jos ja kun pikkukakkonen on...
  10. M

    Mitä koira tuo mukanaan?

    Kouluttaminen ei ole vaikeaa. Johdonmukaisuus on tärkeää ihan niinkuin lasten kasvatuksessa. Meillä toinen koira sairastui epilepsiaan eli kaikkea odottamatonta voi sattua ja kaikkeen on varauduttava. Mutta kaiken oppii ja kaikessa pärjää, kunhan vaan motivaatiota löytyy =) Ja tosiaan...
  11. M

    Syökö muilla 1v jo itse?

    Meillä poitsu 1v 2kk ja on syönyt jo hetken itse. Mutta niinkuin edellisetkin totesi, niin eiköhän tuo ole todella yksilöllistä. =)
  12. M

    tökkiikö tää palsta muilla

    Tökkii täälläkin!!! Toooooooodella ärsyttävää :headwall:
  13. M

    irina70

    viestiboxi on täynnä :wave:
  14. M

    Espoolaiset äidit ja odottajat

    Heips! Täällä yksi espoolainen äiti lisää :) Asun Karakalliossa aviomieheni, 4,5-kuukautisen poitsun ja kahden koiran kanssa. Ulkoilu- ja juttuseuraa kaipailisin =)
  15. M

    hätäsektio ja pystyviilto? vai vaakaviilto?

    mulla hätäsektio takana ja selvisin erittäin siistillä vaakaviillolla =)
  16. M

    Virtsassa glukoosi +, rv 33

    mulla oli ekan kerran glukoosi ++ rv 26 ja kävin sokerirasituksessa. Painoa kun oli alkuraskaudessa tullut aika hyvin. Nyt on kuitenkin tasoittunut. Arvot olivat kuitenkin tosi hyvät, joten asia jätettiin sikseen. Suvussa ainoastaan edesmenneellä mummillani oli 1. tyypin diabetes. Glukoosi...
  17. M

    Apua, mitä teen?

    Yhdyn täysin Napsukkaan! Me ollaan nuori aviopari, molemmat opiskelijoita, ollaan käyty osa-aikatöissä ja asutaan kaupungin vuokra-asunnossa.... ja esikko tekee jo kovasti tuloaan. Vaikka ylimääräistä ei varmasti tule olemaan, niin kyllä sitä aina pärjää. Ja raha ei todellakaan tuo onnea. Kyllä...
  18. M

    lisälyönneistä vielä kysymys?

    mä kävin just maanantaina lääkärissä ja sieltä lääkärin lähettämänä päivystyksessä. Torstaina oli voimakkaita sydäntuntemuksia. Menivät saman päivän aikana ohi, mutta aina eiliseen saakka vasenta puolta kolotti. Torstaihin saakka olin vedellyt tosi reippaita 1,5 h kävelylenkkejä ja viikonloppuna...
  19. M

    Vatsakipu rv 13...

    unohdin tosta edellisestä viestistäni.... muutkin ovat jo siitä kirjoitelleet. Eli muistaakseni neuvolassa noista toispuoleisista kivuista sanottiin, että olisivat juuri noita löystymisestä johtuvia kipuja. Mulla ainakin massu alkoi pikku hiljaa pyöristymään noihin aikoihin, kun paikat alkoivat...
  20. M

    Vatsakipu rv 13...

    Mulla oli alkuraskaudessa ihan samanlaisia kipuja, tosin vain vasemmalla puolella. Muistaakseni myös todella kivuliaita supistuksia juuri noilla viikoilla. Sitten menivät ohi ja alkoivat uudestaan joskus viikolla 18. rv 19+3 jouduin käymään nkl:n päivystyksessä todella kivuliaiden supistusten...

Yhteistyössä