Hakutulokset

  1. D

    Neulojat hoi, tää tarttis apua :)

    Mitä tarkoittaa: kavenna molemmissa reunoissa joka 2.krs 1x3 s, 1x2 s ja 2x1 s kädenteitä varten En muista enään.. :ashamed: Ja kiitos jo etukäteen:flower:
  2. D

    Oululaiset/haukiputaalaiset

    Näkyykö teillä telkkarit? Meillä se etsii taas vaan signaalia... :kieh: Ottaa niin päähän tämä kun maksat kauheita tv-lupamaksuja ja sitten väh. kerran viikossa on kuitenkin tellu pimeänä!!!! Aargh... |O |O
  3. D

    Oulun seutulaiset/haukiputaalaiset

    Näkyykö teillä telkkarit? Meillä taas etsii vaan signaalia. Alkaa ottaan jo päähän tämä kun väh. kerran viikossa tälläistä et ei nää tellua ja silti pitää kauheita tv-lupa maksuja maksella... Aarghhh... |O |O tää oli kyllä tarkoitus laittaa tuonne mitäs nyt- palstalle :ashamed: :D
  4. D

    voihan hitsin hitsi

    mun piti tänne tulla hehkuttaan kun poitsu oli laittanut nukkumaan ilman tuttia (oon iltavuorossa töissä. Kauan ollaan asiasta puhuttu et pitäis yötutti saada pois mutta minä oon aina keksinyt jotain verukkeita miksi ei. Nyt oli sitten mies sanonut pojalle et oli antanut tutit vauvalle, joka...
  5. D

    Ootteko muuten huomanneet

    ...että palsta ei oo tökkinyt vähään aikaan. Ei ainakaan mulla. Kiva ollut täällä pörräillä kun ei tarvi varttia oottaa sivun aukeamista. Kiitokset siis palstaa "korjanneelle" :flower: Positiivista näin vaihteeksi =)
  6. D

    ONKOS KELLÄÄN TIETOA

    saako Oys:ssa ottaa lapsen mukaan rakenneultraan. Meillä olis ultra tänään ja ei ole esikoiselle hoitajaa. Mies kun haluaisi myöskin mukaan lähteä
  7. D

    taitaa jäädä nyt mun osaltani...

    väliin se ens kesäinen bon jovin keikka. Sitä vaille etten eilen jo pakannut kassia valmiiksi kun huomasin että vaavi on silloin vasta pari kuukautta ja enhän mä raski sitä jättää hoitoon... :ashamed:
  8. D

    On sitä kyllä yhdenlainen....

    Pitäisköhän mun viedä poitsu useamminkin hoitoon??? Tänään vein pojan äidilleni yökylään kun olis tarkoitus mennä tyttöjeniltaan ja mies on puuhommissa. Nooh...eihän siinä vielä mitään mut nyt täällä itkua tihrustan kun on jo poikaa ikävä eikä kiinnostais lähteä illan istujaisiin ollenkaan :/...
  9. D

    tehyyn kuuluu muitakin kuin s.hoitajia

    joka paikassa puhutaan tehystä ja sairaanhoitajista. Media antanut siitä väärän kuvan. Tehyyn kuuluu myös paljon mm. lähihoitajia ja lastenhoitajia. Eikä näin ollen lakko koske ainoastaan sairaanhoitajia
  10. D

    Rintsikat yöllä

    Ihan mielenkiinosta rupesin kyseleen että nukute rintsikat päällä vai ilman. Tänään oli kavereiden kans kyseisestä asiasta puhetta ja osa kuulosti käyttävän kun itse taas olen aina ottanut ne pois enkä voisi kuvitellakaan nukkuvani ne päällä..
  11. D

    ÄITIYSPAKKAUKSESTA

    Sitä tässä aloin miettimään et milloin se äp vaihtuu? Mulla la 2.4 niin tuleekohan mulle tämä mikä nyt on kelan sivuilla vai se uusi?
  12. D

    Isänpäivä

    tekee taas tuloaan ja pää on ihan tyhjä lahjaideoiden osalta. Poitsu nyt 2 vee niin ois mukava kuitenkin väsätä jotain itse tehtyä, ainakin edes se kortti Antakaapas viisaampana ideoita.. =)
  13. D

    Syyskuiset 2005

    Mulla ei pistänyt silmään yhtään ketjua kyseisestä. Mielenkiinnosta aloin kyseleen että miten teillä? Meillä riittää vilinää ja vilskettä..aina välillä tuntuu et onkohan ihan normaaliakaan kun poika on niin kauhean vilkas(?), vähän väliä jossain kiipeilemässä. :/ Muuten kyllä aika mennyt...

Yhteistyössä