Hakutulokset

1. K

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Karpalo-67:Tuntuu tosiaan että tämä odottamisen onni on pysähtynyt paikoilleen ja huoli vauvan terveydestä on aina mielessä. Toimenpiteen tekijä on kyllä osaava ja kokenut äitiyspoliklinikan ylilääkäri....nooh kyllä tämä tästä. :)
  2. K

Merika ja Jeppistä: Juu viidettä lasta odotan ja eka kerta kun jäin kiinni seulassa,turvotusta oli 1.7 eli ihan norm.Tiesin kyllä sen että ikäni jo hälyttää...mutta on tämä nyt niin masentavaa. Ens viikon torstaina on aika keskussairaalaan...ensin vaan jutteleen lääkärin kanssa ja tehdään uusi...
  3. K

Ei mulla se neula eikä se ite toimenpide mutta keskenmenovaara...se vähän mietityttää.Mulla hälyytti np+veriseula..1:100. Niin tämä epätietoisuus on kamalaa...
  4. K

....sinulle Ensikertalainen...Onnea ihanasta punktio vastauksesta.Mulla vielä viikko aikaa miettiä meenkö vai enkö??Vähän pelottaa koko ajatus.
  5. K

Kävitkö Rovaniemellä 4D ultrassa...jos kävit niin missä ja paljonko maksoi?
  6. K

1v. nukkuminen...

..toivottavasti meilläkin pian helpottuu tuo nukkumaan meneminen.Tiesin kyllä mitä siitä saattaa seurata kun tissille nukuttaa...mutta oli se niin helppoa ja ihanaa.
  7. K

1v. nukkuminen...

Meidän 1v. poika on nukkunut tissille iltaisin...niin tähän asti.Nyt ei millään rauhotu,kauheesti pitäs vaan touhuta.Olemme siis alkaneet opettelemaan omassa sängyssa nukkumista...huonoin tuloksin.Sain neuvolasta monisteita tassuttelusta,mutta pitäisi tassutella vähintään tunti tai kaks ja...
  8. K

Täysi yllätys!

Niin alussahan tämä minun raskaus on, että tässä tietenki vielä kerkeää tulla vaikka mitä öklötyksiä.Tuo krapulainen olo on joskus ja aivan mahoton janon tunne....jotenki en ole sitä yhdistäny raskauteen vaan aatellu, että syöny makeaa ja suolasta yli kylkien.Ikävä kun tuo sinun suolisto...
  9. K

Täysi yllätys!

..hassua ettei ole mitään sen kummempia tuntemuksia vaikka raskaana olenkin...pientä vilunvärettä.Siksi varmaan tein raskaustestinkin pariin eri otteeseen...illalla ja sitte vielä aamupissasta.Viimeksi kun odotin oli kamala kuvotus ja paleli älyttömästi.Luulin ,että flunssa tai oksennustauti...
  10. K

Täysi yllätys!

...kiitos Sabaka.Tässä vaan nyt odotellaan, että neuvolan täti tulee seitsemäs pv. lomalta ja menemme käymään ultrassa...laskettuaika on vähän hukassa.Luultavammin elokuun loppupuolella. Vaikka tämä on jo niin tuttu juttu mutta joka kerta se on niin...
  11. K

Täysi yllätys!

...oli meillekkin kun plussasin Jouluaattona.Kuudes viikko meneillään...ehkä. Ei kerenny olla kuin 2 menkat synnytyksen jälkeen,elikkä pojan vesseli täytti 1v.joulukuussa.Nyt ois tulossa sisarus...ihanaa.

Yhteistyössä