Hakutulokset

  1. K

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Tervetuloa vaan kajahtaneiden joukkoon ;) Itse olen 46-vuotias ja elämäntilanne suunnilleen sama kuin sinulla. Lasta on toivottu ja yritetty nyt puolitoista vuotta, hormoniavuilla ja ilman, tuloksetta. Suhtaudun asiaan nyt jo aika rennosti; lapsi tulee meille jos niin on tarkoitus. Viime vuosi...
  2. K

    Onnesta mykkyrällä:)))

    Osanotto Pikkumyy42 suruusi! Vaikka kuinka tietäisi, että toiselle kuolema on helpotus, on suru ja menetyksentunne varmasti suuri. Oma isäni kuoli myös kuusikymppisenä täysin yllättäin sydänkohtaukseen pari vuotta sitten, suru on tuoreessa muistissa. Jaksamista ja voimia sinulle kaikkien...
  3. K

    Clomeista apua yli 40-vuotiaille?

    Onko joku yli 40 v tullut raskaaksi Clomien avulla? Olisi tosi kivaa ja kannustavaa kuulla..
  4. K

    lämpö gallub

    Muutaman kuukauden mittailun tuloksena olen huomannut, että lämmöt laskee ovulaatiota edeltävälle tasolle ainakin mulla samana päivänä vasta kun menkat alkaa..
  5. K

    odotus jo loppusuoralla!

    Onnea sinulle ikä-äiti onnistuneesta raskaudesta! Olen itse samanikäinen ja vauvaa toivomassa.. Vanhemmat lapset samaa ikäluokkaa kuin sinullakin. Olisi kiva kuulla miten nopeasti raskaus sinulla sai alkunsa? Muiden mielipiteistä ei tässäKÄÄN asiassa kannata tosiaan paljoa piitata, elämää...

Yhteistyössä