Hakutulokset

1. I

Ihana plussaus tänään!

Isot :flower: onnittelut plussauksen johdosta!! Uskon ymmärtäväni miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu. Onneksi tämä "kypsäikä" tuo tietynlaista varmuutta elämään. Niin monta on mieltä kuin miestäkin elikkä jokaisella on lupa ajatella asiasta mitä haluaa ja toimia omien voimavarojensa mukaan...
  2. I

odotus jo loppusuoralla!

Hei, Kyselit äitiyslomalle tai slomalle jäännistä. Jäin slomalle toukokuun lopussa, selkävaivan takia. Mulla on leikattu välilevynpullistuma -94, uusi löydös tehty kaksi vuotta sitten ja kun toimin hoitoalalla, tietty tuo vaiva herkemmin antoi "kuulua itsestään" raskaaana ollessa. Nyt kotona...
  3. I

odotus jo loppusuoralla!

Mulle tehtiin NT-UÄ viikolla 11 ja tulos oli normaali NT 1,4 mm. Sitten kävin lapsivesipunktiossa rv:lla 15, siitä tuloksen saaminen kesti ikuisuuden(ainakin omasta mielestä) elikkä melkein 3 viikkoa.Sieltäkin sain kuulla hyviä uutisia, sukupuolta emme mieheni kanssa halunneet tietää,vaikkakaan...
  4. I

odotus jo loppusuoralla!

Noista sokeriarvoista, mulla tietty otettiin sokerirasituskoe jo tuossa tammikuulla, silloin ok, mutta lääkäri halusi kuitenkin vielä varmistaa rv 28. Silloin paastoarvo hiukan koholla, mutta seuraavat kaksi arvoa(jotka otetaan tunnin välein) normaalit. Mun kohdalla se tarkoitti, että lapsen...
  5. I

odotus jo loppusuoralla!

Kysyitte, miten nopeasti raskaus sai alkunsa. Ei kovin nopeasti, mutta vaikka noita lapsia on useampi entuudestaan, en ole tullut herkästi raskaaksi. Nyt meni melkein kaksi vuotta, ja aika jännä asia, että silloin kun antaa tavallaan itselleen "vapaata" olla ajattelematta koko asiaa, silloin...
  6. I

odotus jo loppusuoralla!

Olen seuraillut tätä palstaa koko odotusajan, mutta vasta nyt rohkenin kirjoittaa. Olen 45-vuotias, toista kertaa naimisissa, minulla ennestään 5 lasta ikähaitari 24-7 vuotta. Miehelläni on edellisestä liitosta 4 lasta 22,18,14 ja 10 vuotiaat. Nyt sitten saamme vielä pienokaisen muutaman viikon...

Yhteistyössä