Hakutulokset

1. K

Naisen ejakulointi ???

Täällä nainen joka ejakuloi joka kerta kun rakastelen mieheni kanssa. Tulee myös kun harrastan itsetyydytystä, mutta pystyn kyllä pidättämäänkin ->näin toimin tilanteessa, kun roiskeita ei vain jaksa alkaa siivoamaan :whistle: Multa tulee paljon kerralla, välillä kuten sinulla eli...
  2. K

Jyväskylän Perhe/parisuhdeterapia

Voisiko joku antaa jonkun hyvän/kokeneen parisuhdeterapeutin yhteystiedot? Olisin kiitollinen kun sellaista kaivataan miehen kanssa kipeästi... :'(
  3. K

Kuka myöntää,että 7cm vehje olisi sopiva?

:laugh: :laugh: 7cm... hohhoijaa... Jos niin pieni, niin sillä ei tee mitään! Että höpönlöpön että koolla ei väliä! Mutta nämä "koolla ei väliä"-kommentit onkin miesten omia "tutkimuksia". Omalla kullalla onneksi ISO =) :heart: Sillä saa paljon hyvää aikaan :p
  4. K

Naisen ejakulointi

Juu voi pidättää, minä ainakin osaan sen =) On toki kertoja jolloin tullu väkisin, mutta kun ilolihakset nykyään hyvässä kunnossa niin se onnistuu. - Anna ihmeessä palaa ensi kerralla, mies varmasti tykkää :D
  5. K

Naisen ejakulointi

Se vähän vaihtelee (siis ainakin mulla) kuukautiskierron mukaan. Välillä väritöntä, välillä hieman punertavaa. Aika "ohutta" se on, koostumukseltaan vähän niinku virtsaa. Ja tuo mies on juonut sitä ihan vatsansa täyteen useemman kerran kun olen oikein antanut tulla... :whistle: Kerran maistoin...
  6. K

Seksitön liitto

Pakko oli kommentoida että meillä taas niin päin että ainut mikä suhteessamme toimii on seksi. Meillä neljä pientä lasta. Lisättäköön kylläkin vielä että toimi seksi; mies kun ilmoitti että meidän juttu on ohi ja lähti eikä ole eilisen jälkeen näkynyt, ei ollut valmis hoitamaan suhdetta kuntoon...
  7. K

Naisen ejakulointi

Meikäläisellä ruiskuaa välillä joka kerta ja välillä taukoa. Ja sitä tulee paljon :D ! Tosin välillä pidätän, kun jatkuva patjan pesu ei innosta... Ja ei siinä pyyhkeet tms.oikein auta asiaa... Oma mies tykkää kuulemma kun ruiskuaa kunnolla=)
  8. K

kipeänä ulkona nukuttaminen?

Uskaltaisko laittaa vauvan ulos nukkumaan kun ei kuumetta mutta räkänen ja yskii kylläkin?
  9. K

G:Kuinka moni on rehellisesti vain lasten takia avo/avioliitossa?

Siinähän tuo tuli. Ja rehellisiä vastauksia kiitos :/
  10. K

Eikö kukaan muu elä ÄKKIPIKAISEN MIEHEN kanssa?

Täällä aivan sama tilanne... Ratkasua paljon pohtinut, mutta kun toinen ei näytä muuttuvan,niin vaikeaa on :'( Meilläpä vielä 4 pientä lasta... :'( Voimat hupenee kun voimat menee "turhanpäiväseen" ja niihin ilkeisiin lauseisiin.
  11. K

Runo ristiäis kutsukorttiin?

Siinähän se tuli. Kiitos kaunis jo etukäteen jos joku viitsii vaivautua :hug:
  12. K

G:Mitä päälläsi lapsesi kastejuhlassa?

Eli siinähän tuo tuli. Itellä oli esikoisen kastajaisissa valkonen pitkä mekko, ja näin jälkeenpäin oon miettiny oliko sopiva... :whistle: Oli tosin "peittävä". Mutta nyt kuopuksen juhlat tulossa ja pähkäilen mitä päälle... Joten auttakaas :D
  13. K

sairaslomasta....Jollain tietoa?

Heips! Olen palaamassa (hetkeksi) äitiysloman jälkeen töihin. Odotan nyt rv:llä 15 toista lastamme ja olo on sellainen, että tiedän jo valmiiksi että en pysty olemaan kuin ehkä max. viikon töissä (alaselkä, supistukset, väsymys). Teen raskasta työtä (vanhainkodissa). Mutta siis oisko...

Yhteistyössä