Hakutulokset

  1. A

    Turkulaisia odottajia?

    tervetuloa tänne osastolle. Olen täällä yökkönä. Tosin nyt viimeistä yötä taas ennen ensi lauantaita. Joten tuskin tapaamme ;-) Onnea kuitenkin!! Anvi 18+5
  2. A

    raskaana ja yötyöt?!?

    Pelkkää yötyötä minunkin pitäisi tehdä, mutta alkuraskaudessa kärsin niin kovaa väsymystä ja pahoinvointia, etten pystynyt töissä olemaan. Olen nyt ollut saikulla kolmisen viikkoa ja ensi viikonloppuna pitäisi mennä taas kokeilemaan työntekoa. Rv nyt 16+jotakin. Teen pelkästään viikonloppuöitä...
  3. A

    SUPISTUKSIA EHKÄISEVÄSTÄ LÄÄKITYKSESTÄ Kokemuksia !!!!

    Se lääke on voinut olla Nffangin. Se pureskellaan ja vaikutus alkaa noin 15 minuutin kuluttua. Toisaalta aika outoa, että noin vain laitettiin kotiin eikä kukaan edes käyrää ottanut tms.
  4. A

    Synnytys ilman kivunlievitystä - kokemuksia, mahd. vertaistukea?

    Aktiivinen Synnytys Ry:llä on tukihenkilöitä ympäri Suomen. Ota rohkeasti yhteyttä jäsenasioiden hoitajaan ja hänen kauttaan saat jonkun, joka voi "valmentaa" sinua synnyttämään lääkkeettömästi. Tuo tukihenkilö voi myös tulla mukaasi synnytyssaliin ja antaa sinulle tukeaan paikan päällä.
  5. A

    tuleva odottaja

    Pahoinvointia ei runsaammin ole, sellaista pikku etomista koko ajan. Todella helposti tulin raskaaksi, oli kyllä yllätys itsellekin. Toisesta yrityskierrosta tärppäsi. Tulepa sinäkin pian perässä :hug:
  6. A

    tuleva odottaja

    En ole enää tuleva odottaja. Viikkoja on jo 6+. Turun läheltä olen ja hoitotyössä. Par'aikaa nytkin TYKSin käytäviä koluan.
  7. A

    Missä iässä äidiksi

    Esikoiseni sain 20 v. sitten oli pitkä väli, 36v., 38v ja 40v. ja jälleen raskaana. Sit onkin ikää jo 44v.

Yhteistyössä