Hakutulokset

1. A

***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

Luultavasti "turha" vastata enää, mutta OYS:ssa oli hyvä tilanne, saatiin jopa petipaikka :D Hyvin meni kaikki, mutta onhan ne supistukset kauhean kipeitä asioita :laugh: Onnea tälle päivälle vain matkaan JoannaH!!
  2. A

Meillekki sitten syntyi poitsu keskiviikko-iltana =) Että ei sittenkään JoannaH:n kans sairaalassa nähty. Jaksuja sinne :)
  3. A

Mulla onkin se yliaikaiskontrolli OYS:aan vasta ens tiistaina sitte, pöh :/ Noo, toivottavasti en sinnittele ihan sinne asti
  4. A

Hieno homma... Kahtelehhan sinähi minua =) http://irc-galleria.net/view.php?nick=Talvikset
  5. A

Okkei, JoannaH:n kanssapa nähdään sitten ensensmaanantaina :wave: Mut toivottavasti päästäis pikkusen ennen jo tositoimiin...
  6. A

Mulle ainaski passaa huominen oikein hyvin, mieluummin tietenki jo ens yö ;) Jospa tämä 6.8 ainaki käynnistettäis, ku ens perjantaina terkka aiko soittaa oysaan ja tarkistella vähän tilanteita :D
  7. A

Hehee, nyt sain toimimaan tämän systeemin, tai sitten oman pääni. Eli pääsin kirjoittamaan ihan yleisellä tasolla =) . En oo ennen tänne kirjotellukkaan, mutta näitä valituspaikkoja ei ikinä ole liikaa! Kirjotan vauvalle samaan aikaan, vaan liekö tuo kuitenkaan ihan kiellettyä. OYS:aan pitäis...

Yhteistyössä