Hakutulokset

  1. N

    Koks-rakenneultra

    Mulle sanoi kätilö ensimmäistä odottaessa, ettei mielellään ala arvailemaan sukupuolta. Nyt toisella kertaa kätilö ei sanonut sukupuolesta mitään. Enkä kyllä kysynytkään... =)
  2. N

    Onko muita joiden mies ei ymmärrä raskausajan kipuja ja väsymystä? :(

    Alkuraskaudessa mies huolehti kovastikin olostani ja jaksamisestani, johtuen varmaankin aiemmin koetusta keskenmenosta. Mutta nyt tuntuu, että tämä raskaus on jäänyt jotenkin arjen jalkoihin. Miehellä on epäsäännölliset ja pitkät työpäivät ja itse hoidan kotona 2-vuotiasta esikoistamme. Välillä...
  3. N

    kotkassa synnyttäneille!!

    Kesällä -05 Kotkassa synnyttäneenä sanoisin samat sanat kuin 77mm. Toisen vuoro olisi vuodenvaihteessa, joten ihan kiva jos muutosta parempaan päin on tapahtunut!
  4. N

    Keskenmenon jälkeen uudelleen raskaana - milloin loppuu panikointi?

    Kovasti lohduttavat teidän sananne. Toivottavasti helpottavat nämä pelot vielä minullakin! Minulla on myös tuo "pakkomielle" vessassa käydessä, aina on tarkistettava ettei vaan ole tullut vuotoa (keskenmenoni alkoi juuri näin). Enkä uskalla luottaa omiin tuntemuksiini vauvan liikkeistä, vaan...
  5. N

    Keskenmenon jälkeen uudelleen raskaana - milloin loppuu panikointi?

    Eli sain alkuvuodesta keskenmenon rv 12 ja melko pian huomasinkin onnekseni olevani uudelleen raskaana. Nyt viikkoja on "jo" 19, mutta en vieläkään uskalla iloita ja nauttia raskaudesta, vaan keskenmenon/vauvan kuoleman pelko on todella voimakas. Raskaus on sujunut ilman ongelmia. Np-ultran...

Yhteistyössä