Hakutulokset

  1. P

    ihanaa että joku tykkää yskänlääkkeestä ym nestemäisistä =)

    mä oon ton 4v pojan kanssa kinastellu alusta asti lääkkeitten oton kans sekun huutaa ja parkuu ja sylkee pois mutta tämä meidän nuorin 2v7kk onkin toista maata. äskön kävi pyytämässä yskänlääkettä ihan ite =) Kesällä oli kipsi jonka takia sai montaa särkylääkettä kerralla mutta kiltisti...
  2. P

    mikä tätä konetta vaivaa help help

    tää ei aukase uutta netti sivua,ei aukase kuvia..vaikka kuin hiirellä näpytän ei tapahdu mitään.. osaako joku auttaa? =)
  3. P

    kai mä sit oon hirveä äiti..

    ...kun laitan lapsukaiset 19.00 nukkumaan tyttö marisee päivästä toiseen ku kaikki muutkin saa olla ja miksen mä saa tyttö siis 6v8kk ja pihan muun eka-tokaluokkalaiset hyppii ulkona vielä 21-22.00. taas tänäkin iltana niinku kaikkina muinakin tultiin hakeen ulos siinä vähän ennen seittämää...
  4. P

    4v neuvolassa käyty.. minkäs pituisia muilla =)

    tänään käytiin 4v neuvolassa ja poika oli 109,1cm/ 18,7kg mitenkäs muilla?? muutenkin nyt meni tosi hyvin 3v neuvolassa mikään ei onnistunut pituutta mittasi 3 henkilöö ja huusi kun palosireeni kun otti vaatteet pois nyt oli mukana kaikissa vaikka keskittymisessä olikin oma juttunsa...
  5. P

    kauanko ponnistit minkä kokoinen vauveli =)

    mulla 3,740g/50cm 20min (synnytyksen kesto 23h45min) 4,140g/52cm 1min (synnytyksen kesto 2h30min) 3,240g/49cm 1min ( käynnistys 1h55min)
  6. P

    tänään sitten vanhenin vuodella..

    illalla pitäs mennä vielä autokouluunkin harjotteleen autolla ajoa kai mä saan auton ruttuun kun on toi epäonnen päiväkin =) =)
  7. P

    ostatteko te kaikki jotakin kerhotädeille??

    tai tekevätkö lapset =) mä kun en oo ees aatellu et pitäskö jotain viedä ja täällä kun kaikki kyselee vinkkejä niin tuli tunne että kai munkin pitää sit jotain kehitellä..
  8. P

    huomenna anopin kanssa humputtaan jipii =)

    oon kyllä ihan täpinöissäni lähen huomenna anopin kanssa katsomaan lauri tähkää =) =)
  9. P

    katteleeko muitten ukot tanssii tähtien kanssa?? =)

    kun toi mun ukko kattelee sitä tuolla olkkarissa ja mua ei vois vähempää kiinnostaa koko ohjelma :ashamed: :snotty:
  10. P

    mein pian 2v poika sit sai tärskyt imurista =(

    eilen olin imuroimassa kun poika meni repiin johtoo ja heti alko hysteerinen huuto.kämmen oli ihan musta ja äiti oli kyllä yhtä hysteerinen. mulla ei ollut kännykkää mutta onnex äitini oli mesessä ja käskin sen soittaa ukolle joka oli 100km päässä töissä ukko sai yhteyden serkkuun ja me...
  11. P

    fröbelin palikoiden keikalla käyneitä???

    meillä kun asuu noita palikka faneja. ja lupasin sitten että jos tänne päin eksyy niin käymme kattomassa. noh nyt ne sit on tuolla reilun 100km päässä johon kyllä mennään. mutta kun ne liputkin myydään sen paikan kirjakaupassa eli eikö niitä saa muualta kun sieltä kirjakaupasta? tai voiko tilata...
  12. P

    höh! siis eikö juniori saa kaapeliin??

    meillä kaapeli ja on pitemmän aikaa kattellu että juniorilla tulis kivoja ohjelmia mut kun ne on vaan antenni verkkoon =( =( mut kai se nyt jostain näkyy vai näkyykö? kun joskus meillä näkyy juniori?? ja samaan hengen vetoon kysyn onko sub elokuvassa mitään hyviä elokuvia ja millattia??
  13. P

    jipii jipii =) lapset lähtee huomenna mummolaan yöksi =)

    että oon jo niin täpinöissäni =) ollaan viimeks päästy kesäkuussa menemään johonkin kahden ja nyt sitten taas kävin tossa jo alkossa hakemassa muutaman pullon tarkotus ois huomenna mennä kaveri pariskunnan kanssa kuopion yöelämään jännittää sillä en oo ikinä siellä ollut. ja ennen kaikkea...
  14. P

    h&m tilauksesta (taas) mihin se koodi laitetaan

    =) en mä löydä sitä kohtaa =)
  15. P

    gallubbia kuinka monen taloudessa vielä vhs ?? =)

    kai meitä vielä löytyy meillä ainaskin on =)
  16. P

    syvä helpotus laskusta (turhis )

    muutettiin tossa viime vuoden lopulla uuteen asuntoon. vanhasta asunnosta saatiin ihme kyllä takuu rahat takaisin (luojan kiitos) mutta sanoivat et jos jälkeen päin tulee uusilla sanomista niin perivät niitä takaisin.summa siis oli ihan mukava ja ois pitkään ketkuttanu jos sitä ei ois saanut...
  17. P

    tietääkö joku Fröbelin Palikoista???

    keikkailevatko vielä tai näkiskö mistään että missä päin? vai käyvätkö vaan päiväkodeissa yms?? meille on ilmestynyt 2palikka fanittajaa =) ja olis upeeta päästä niiden keikalle jos niillä sellasta sit edes on.
  18. P

    myydäänkö jossain enään rentun ruusu dvd levyjä??

    tahtoo sellatten =)
  19. P

    koska ihmeessä tämä sairastelu loppuu =( =(

    alan oleen jo ihan poikki =( =( kaikki alkoi tytön vesirokosta mitä täälläkin mainostin että just jouluksi paukahti. joulun jälkeen tais olla 2pv kun kaikki oli viä ihan ok tytön melkein parantuneita pilkkuja likuunottamatta sen jälkeen on meidän pojilla vuoron perään ollut kuumetta eka...
  20. P

    tytölle sit tuli vesirokko =( =(

    meni joulu suunnitelmat ihan uusiksi :| :/ en oo kyllä ihan varma että onko vesirokko mut epäilen on kauttaaltaan punasia pilkkuja eilen oli maha/ kädet tänään jo vähän joka paikassa. eilen kuumetta 38,5 mutta tänään ei ollenkaan ja viuhtoo tossa koko ajan välillä valittaa kun kutiaa...

Yhteistyössä