Hakutulokset

  1. nöppönen

    TE joiden paino EI NOUSSUT raskausaikana, tai nousi vain vähän

    Ylipainoa oli, painoa ei tullut raskauksien aikana ja kymmenisen kiloa jäi laitokselle. Ei raskausdiapetesta.
  2. nöppönen

    Ihanaa KAS nostaa TAAS vuokraa ja vesimaksuja.

    Pikkusiskon ja miehensä asunnossa laski viime vuonna vuokra. Kympillä tosin, mutta kuitenkin. Taisi olla eka kerta, että minä kuulin asiasta näin päin.
  3. nöppönen

    Ruokakuvaketju

    Kuulostaa ihanalle, pitääpä testata :p Panzanella on ihan uus tuttavuus myös..
  4. nöppönen

    brion nukenvaunut, rengas rikki

    Ei haittaa :D Ja toivotaan tosiaan, täytyy viel kaivella noita sivustoja, josko jostain muualta löytyis.
  5. nöppönen

    brion nukenvaunut, rengas rikki

    Ei ole ollut, tätä ennen oli omakuva. Täytyy toivoa, että varaosan saa ostettua tai sit pappa saa väkertää jostain levystä sellasen hätävararenkaan.
  6. nöppönen

    brion nukenvaunut, rengas rikki

    Se renkaan uloin osa on irti kokonaan niistä pinnoista. Ei oikein saa korjattua. Laitoin sähköpostia sinnepäin, mutta saa nähdä löytyykö.
  7. nöppönen

    brion nukenvaunut, rengas rikki

    Tietääkö joku, onko näihin saatavissa varaosia? Muuten täysin ehjät vaunut, muut yksi rengas rikki ja sekös tyttöä harmittaa. Ei tee mieli ostaa kokonaan uusia vaunuja nukkeleikkeihin, mutta ei tunnu löytyvän mistään pelkkää rengastakaan. Vai löytyykö?
  8. nöppönen

    Mitä tuholaisia sinun kodistasi on löynyt?

    Mä löysin just hiiren vaatehuoneesta, oli pudonnut pahvilaatikkoon ja kuollut sinne.
  9. nöppönen

    Mikä on suurin alkoholiannos, jonka olet kyennyt yhden illan aikana nauttimaan?

    Joo en minäkään enää :x Vois tulla noutaja.
  10. nöppönen

    Mikä on suurin alkoholiannos, jonka olet kyennyt yhden illan aikana nauttimaan?

    Taitaa olla viskipullo ja 8lonkeroa.
  11. nöppönen

    Fifty Shades of Grey

    Mä tykkäsin, joskin oli jotenkin mukavampi lukea englanniks.
  12. nöppönen

    Oletko koskaan väärentänyt kenenkään nimikirjoitusta?

    Minäkin olen yläasteella väärentänyt äidin nimikirjoituksen kokeeseen.
  13. nöppönen

    Millaiset aamurutiinit teillä on?

    Noustaan klo 6-7, riippuen onko mulla töitä vai koulua. Aamupalat, pisut ja pesut. Kamppeet niskaan kaikille. Tyttö mukaan ja eskariin, itse töihin/kouluun ja myöhemmin soitto pojalle millon voi lähteä pyöräilemään kouluun (mikäli pojalla ei ole kahdeksan aamua). Viikonloppuisin nukutaan...
  14. nöppönen

    Te ylipainoiset, huonovartaloiset, oletteko ihan oikeasti tyytyväisiä oloonne ja ulkonäköönne?

    Maha ja takapuoli saisi olla pienempi, itsekuri on vaan aina hakusassa. Ei sillä, minä en asiasta isommin stressaa, sit kun rupeaa liiaks ottamaan aivoon niin itse voi laittaa töppöstä toisen eteen tiuhemmin.
  15. nöppönen

    Subjektiivinen päivähoito-oikeus

    Minusta tuo voisi olla ihan valtakunnallinen säännös. Näin lapsi, jonka vanhempi on kotona, ei venytä kuitenkaan hoitajien päivää suuntaan eikä toiseen. Omakin lapsi on ollut hoidossa kun olin työtön, tosin hoitoaika 8-12 oli meille riittävä. Sovin työhaastattelut yms aina aamuille.
  16. nöppönen

    Subjektiivinen päivähoito-oikeus

    Täällä saa lapsi olla hoidossa korkeintaan klo 8-15 mikäli toinen vanhempi on syystä tai toisesta kotona (oli se työttömyys, sairaus tai mitä hyvänsä).
  17. nöppönen

    Miksi olette eronneet?

    Elettiin jokseenkin hektistä aikaa, lapset oli pieniä (2v ja 3kk) ja talo oli juuri saatu valmiiksi. Luulin, että kumpikin oli vain väsyneitä sen hetkiseen tilanteeseen, mutta miehellä oli sitten jo toinen. Ehdotin parisuhdeterapiaa, mutta mies halusi eron, joten sitten erottiin.
  18. nöppönen

    Mitä tekisit, jos löytäisit sun exäsi boxerit sun asunnostasi?

    No ex ei oo tässä asunnossa asunut, joten olis perin kummallista. Mutta, jos nyt leikitään että sellaiset löytyis niin viskaisin ne roskiin.
  19. nöppönen

    Nyt REHELLISESTI: Mitä on arki kahden pienen kanssa?

    Raskastahan se alkuun on. Tosin esikoinen oppi kärsivällisyyttä pakon sanelemana ja se taito on ollut ihan hyvä. Äkkiä lapsista oli myös seuraa toisilleen.

Yhteistyössä