Hakutulokset

  1. T

    Oletteko huomanneet et vauvan liikkeet ois "hiljenneet" juuri ennen synnytystä??

    Eli otsikossa jo kymysys tulikin... itelläni jo kolme synnytystä takana, mutta aikaa niistä jo viimisimmästäkin melki 5v ja sekin käynnistettiin .. Ihme olo ollu ny pari päivää ja vauvakin rauhallinen... kohdunsuu oli viikko sitten auki 1cm, pehmeä ja kanavaa jäjellä 0,5-1cm ... Vaavi rt:ssa...
  2. T

    G: vauvan painoarvio ja rv:t

    rv 35+0 pa. 2,4kg
  3. T

    Kyselisin täältäkin! Saisinko vastauksia?

    Meillä on 3 lasta entuudestaan "tehty" hormooneilla ... Ei olla koskaan tutkittu esim. miehen simppoja, purkki kyllä kerran saatiin et viedään näyte, mut päätettiin siirtää syksyyn ja olinkin sitten hormoonien avulla raskaana, joten sekin jäi... :ashamed: Me ollaan menty vähän sillä pohjalla...
  4. T

    Mistä kivaa kesävaatetta?

    No nythän löytyy melki joka kaupasta kun on toi tunika-malli muotia... useimmissa topeissakin näytti helma olevan levenevää mallia!!
  5. T

    Kyselisin täältäkin! Saisinko vastauksia?

    Niin kauan on toivoa kuin on elämää... :flower: Meillä ensimmäinen ihan "luomulapsi" syntymässä ... melkein 20v ollaan oltu yhessä eikä ehkäisyä olla käytetty kuin n.5v kokonaisuudessaan tästä ajasta!!!! Joten joskus se ottaa aikansa.. :D
  6. T

    G: vauvan painoarvio ja rv:t

    Laitetaanko vähän tälleen erikseen vauvojen painoarvioita eri raskausviikoilla niin on helpompi hakee / vertailla .. ei tarvi kaikkien kuukausien pinoja läpikäydä... :whistle: Eli mulla oli rv 29+0 vauvan painoarvio n.1,3kg t-rex 31+3
  7. T

    Hiusten värjäys odotusaikana

    Mulla aikasemmissa raskauksissa väri sekä permanentti "tarttuneet" hyvin jolleivat yllättävänkin hyvin, mut nyt laitoin ite värin (sävytteen)ja kaikki lähti huuhtelussa pois!! :kieh: Tuttu kampaajani meinas et olis raskauden "vika"...käyn nyt sit laittamassa kestovärin, sen kuulemma pitäis...
  8. T

    RV pinoa! :)

    25+4
  9. T

    mikä tai mitkä nimet ei kelvannut lapsesi nimeksi?

    Yleisesti ottaen kaikki sellaset joista negatiivisia mielleyhtymiä / muistoja... Lapsuudesta mm. Satu ja Jere on sellaset nimet mitä en ikinä ois voinu antaa lapsilleni :p
  10. T

    Onko muita, joilla normaali ruuminlämpö tosi alhainen?

    Meillä tolla keskimmäisellä lapsella (8v) on kans alhainen normilämpö, 35.4-35.6. Kukaan ei oo koskaan (siis lekurit) korvaansa lotkauttanu kun oon maininnu asiasta... :/
  11. T

    Ensimmäinen hoidoilla, seuraavat luomusti vaiko hoidoilla?

    Meillä on "tehty" 3 lasta terojen ja clomien avulla ... nyt eka "luomulapsi" tulossa!!
  12. T

    G:

    Ite odotan neljättä ... tämä tulokas mielestäni (muistaakseni) samanlainen mahatapaus kuin meitin kakkonen. Eli tosi rauhallinen maha-asukki, kakkonen oli kyl muistaakseni myöskin synnyttyäänkin rauhallinen tapaus mut iltasyöppö! =)
  13. T

    G: rv:t ja rauta-arvot

    Laitetaans pinoa rauta-arvoista... mulla viime neuvolassa rv24 ja 111 (lähtö 133)
  14. T

    Koska toinen raskaus sektion jälkeen?

    Tuo on varmaan totta jos sektion ja käynnistyksen väli on pieni... Itelläni käynnistys tapahtui laittamalla tabletit alapäähän, ja 4v oli kulunut sektiosta!
  15. T

    nimestä mielipide?

    :laugh: :laugh: :laugh: Sait mut nauraan ekan kerran tän aamun aikana!!!! En osannu tollai aatella... :ashamed:
  16. T

    vuoden ikänen päiväkotiin?

    mun oli kuopus 10kk2vko kun aloitti päiväkodin.. Ja todella hienosti meni!! Paljon paremmin sopeutui kuin aikanaan isoveljensä, joka vasta 3-vuotiaana aloitti hoidon. Kakkonen oli 1v1kk kun aloitti ja hienosti meni hänelläkin! Yks huono pph:a kokemus riitti meidän perheelle..
  17. T

    nimestä mielipide?

    Jasper Matias Jasper Viljami Jasper Konsta Matias Jasper Kimi Kalevi Jasper Julius
  18. T

    G: Kylmä sota vai räiskyvä tulitus??

    Täältä "kylmän sodan" keskeltä aattelin kysästä muitten "tappelu"-meininkejä... :wave: Jos siis riitelette puolisonne kanssa niin selvitättekö asiat heti vai jääkö asia muhimaan, josta huomauttelette tilaisuuden tullen? Vai pidättekö mykkäkoulua kunnes toinen sen lopettaa joko anteeksi...
  19. T

    Ensimmäinen lapsi pienipainoinen - entä toinen?

    Mun eka paino 2910g ja syntyi 39+4 ja toinen painoi 3960g 40+4 ,,, kolmas sitten käynnistettiinkin ettei tulis yhtä isoo 38+2 3260g. Nyt ootan neljättä,,, saas nähä mitä tän kans tehdään? ;) Ja piti sanomani vielä et tottakai saat kieltäytyä tutkimuksesta, minäkin jostain...

Yhteistyössä