Hakutulokset

  1. P

    Onko kukaan muu MelRose Place hullu?

    Voi ei!! Tänään se sitten tapahtu!! Maailman ihanin sarja päättyi!!! Täytyy vaan toivoo että Maikkari sen taas joskus uusii! Vaikka sitten kun ollaan vanhoja ja ryppysiä,tokko sitä enää muistaakaan. Vaikka en minä Peteriä unohda.. :heart: :heart: Hyvä sarja,paras johon oon ikinä koukkuun jäänyt!!!
  2. P

    onko -67 syntyneitä

    Helsinki ja parasta vuosikertaa!!! Taapero ja vaavi sulostuttavat elämää!!! :flower:
  3. P

    Jos miehesi olisi...

    Minun rakkaani on hyvin tarkka kopio Eero Heinäluomasta.. Kampausta myöden. Itse olen nuorempana muistuttanut Virve Rostia.. Mutta nyt.. taidan olla oma itseni!
  4. P

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Helsinki ja kaksi poikaa,6/04 ja 4/06
  5. P

    Ammattipino

    tarjoilija,nyt kotona äippälömalla ja toivottavasti hoidan lapsia pitkään vielä,ei kiirettä töihin!
  6. P

    Tuoko syksy uusia tuulia?

    En tiedä varmasti,minuun syksy vaikuttaa aina positiivisesti vaikka olenkin Rapu horoskoopissa. Syksy on parasta aikaa,on kaikki värit ja tuoksut ja raikas ilma ym. Olen maalta lähtöisin ja syksyyn kuului aina kirkkaat ja kuulaat illat ja viljankuivurin hurina ja tuoksu.. Ja sitten on ihana...
  7. P

    Valvotteko myöhään?

    Meillä poika 2vee kuukahtaa viim. klo22 ja vauva samoihin aikoihin,3kk. Nyt on vaaville alkanut löytyä aika hyvin oma rytmi,se herää 02.45 ekan kerran tai 04.45 !! ja nukkuu sitten tonne seiskan pintaan. Eli,kun talossa on hiljaisuus,toiv. tiskikone on päällä,jään minä kattomaan telkkaria,eli...
  8. P

    Mistä tietää olevansa vanha?! ;)

    mielestäni se "vanhuus" on vähän omassa korvien välissä.. toisena päivänä tunnet oikeesti olevas vanha,fyysisesti ja ennenkaikkea psyykkisesti,mutta avot,yleensä kun yön yli nukkuu,fiilis on jo toinen. Se on vähän suhteellista! Kun olin 28,tunsin olevani ainakin 100,mutta nyt oon 39 ja ei oo...
  9. P

    Sinkkuelämää

    Ei jaksanu kattoo alkupään jaksoja,mutta loppua kohti on taas kiinnostanut. Se Kiho,se Kiho.... Mutta löytyykö ketään toista joka rakastaa MelRose Placea? Se Kyle.. Ja sekin kohta loppuu! Eli taas on kohta kesä takana! Buaa :'(
  10. P

    Yli 37v, kuinka nopeasti tärppäsi?

    Hei! Sain esikoisen kun olin kuukautta vajaa 37 ja tuon pienen nyytin kun olin 2 kuukautta vajaa 38,joka on nyt 3kk ja risat. Esikon tulo kesti pari kuukautta,kuopusta kun alettiin tekemään,natsas samantien,tiesin olevani raskaana vaikka ei menkatkaan ollut edes myöhässä. Mutta niinhän se on...
  11. P

    Vaippojen hinnoista tuli mieleen

    Moomin vaipat on ollut meillä kaikkein huonoimmat,ovat aiheuttaneet ihottuman kummallekkin+ pienelle tuli Pamperseista pahat vesikellot välittömästi. Ostin kokeeksi isommalle Lidlin vaippoja,tuntuuvat ihan hyviltä ainakin päiväkäyttöön,vauvalle en ole niitä vielä testannut. On vaan kiltisti...
  12. P

    reilusti ylipainoiset

    Täällä on yks 38 v. mamma,pituus 156 ja paino 68 kg. Pojat 2v ja 2kk. Ekasta raskaudesta ei jäänyt kiloja,sain laihdutettua aika kivasti viimekesänä, alle 60 näytti vaaka. Mutta kas kummaa ,oli loppuraskaus niin veemäinen että hyvää mieltä toi vain ja ainoastaan kunnon Fazerin sininen,ja se...
  13. P

    kesä pelastettu!

    Voi mikä ihana uutinen! Pelinaiset alkavat taas! Muistan hyvin kesän 2004 kun poika oli syntynyt ja huusi joka ilta klo 16- 22.00... otimme mieheni kanssa sellaisen tavan että maanantai oli minun iltani,sain katsoa Pelinaisia kaikessa rauhassa ja olla yksin,hän kun oli poissa päivät ja aika...
  14. P

    Piristystä

    Kiitti paljon,mistä ihmeestä olet ton saanut? B)
  15. P

    Kiireellinen sectio

    synnytys alkoi normaalisti,tosin hyvin nopeasti,vaikka olikin ensimmäiseni. Kohdunsuu aukesi 2 tunnissa 3cm -9 senttiin ja sain sitten epiduraalin jonka jälkeen vauvan sydänäänet romahtivat,eivätkä siitä nousseet.Ja sitten ei kauaa nokka tuhissut kun multa oli taju kankaalla ja lapsi maailmassa...
  16. P

    Ei onnistumusesta imetyksestä...

    Hei! Poikamme syntyi kyllä ihan täysiaikaisena,mutta painoa ei ollut kuin 2530,joten ei se suukaan ollut suurempi kun linnunpojalla. Eli eihän se nänni sinne suuhun mahtunut,ei sinnepäinkään ja sitä painoa piti alkaa saamaan oikein urakalla. Ei muuta kun lypsyhommiin ja sitä sai tehdä oikeen...
  17. P

    Synnytys naistenklinikalla Helsingissä

    Olin menossa synnyttämään esikoista kättärille -04 kesäk. Vedet oli mennyt 3tuntia sitten,kipeät usein toistuvat supistukset tulivat 15 min. välein ja soitin sitten ja ilmoittelin tilanteesta. Minulle vastattiin että voivoi,onpa täyttä,seisomapaikatkin ovat varattu,mene jonnekin muualle...
  18. P

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    38 vee,esikko 1v.10 kk ja la 22.4 ,kotipaikka itä-Suomessa,18v. Helsingissä.
  19. P

    Isovanhemmat

    Minun anoppini asuu n. 20 km. päässä meistä,mutta en ole hänen kanssaan nykyään tekemisissä kun vaan pakollisissa tilanteissa. Poika on 1v. 10 kk,mutta hän ei ole hoitanut tätä kertaakaan,uusi vauva syntyy koska tahansa,mutta eipä ole edes onniteltu..pappa on jo vähän höppänä,enkä häneltä edes...
  20. P

    Lapsenteko ikä jokaisen oma asia

    En voinut olla kirjoittamatta jotain tästä aiheesta. Tuntuu jotenkin surulliselta lukea noita juttuja. Ihmiset tuntuvat olevan aika ilkeitä toisiaan kohtaan vielä tänäkin päivänä. KUn ei se todellakaan ole itsestään selvyys että Kaikki tekevät lapsensa 20 vuotiaana!!! Elämässä voi olla vaikka...

Yhteistyössä