Hakutulokset

  1. M

    Lasten reuma - apua tarvitaan

    Sanoisin että ole onnellinen ettei verikokeesta näy. Nimittäin meille annettu paljon paremmat paranemismahdollisuudet kun ei reumatekijää verestä l :) Meillä onneksi reuma pysynyt aisoissa biologisen lääkkeen avulla. Ei ole kahteen vuoteen ollut tulehduksia. :D Mutta sitä ennen olikin...
  2. M

    Isopiltti koodit

    Kiitos Jepsu :D
  3. M

    Isopiltti koodit

    Olisiko kenelläkään kahta ylimääräistä Isopiltti koodia? Olisisin :D Lähetä yksityisviestinä. :)
  4. M

    Lasten reuma - apua tarvitaan

    Aluksi meillä lääkityksenä tulehduskipulääkkeet ja lepo. Kun tulehdus ja nesteen kertyminen jatkuivat, alkoivat epäilykset lasten reumasta. Meillä ei ole suvussa reumaa. Onko tyttärelläsi HLAB27+? Meillä tuo positiivisuus löytyy. Mutta sehän ei reumaa merkitse, mutta tutkitaan kyllä...
  5. M

    Lasten reuma - apua tarvitaan

    Tyttäreni oli 7-vuotias. Aluksi aamut olivat hankalia, sitten hän lopetti totaalisesti kävelyn. Kannoin hänet päivystävälle lääkärille. Lonkissa hirmu määrä nestettä. Alku oli kyllä tosi hankalaa... Kolme kuukautta meni että saatiin diagnoosi. Lapsella ei ole reumatekijää (onneksi!)...
  6. M

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Minullakin nivelkipuja ja selkäkipua. Tyttäreni 10 kk. Oireet olivat pahemmat heti synnytyksen jälkeen. Silloin sormet olivat hirmu turvoksissa aamulla. :| Nyt turvotusta enää vähän, mutta ranne, kyynärpää ja lonkat kipeät. Ja selkä välillä ihan lukossa. Olen pannut tämän raskauden piikkiin...
  7. M

    Täysi yllätys!

    Onnea teille. Lueskelen välillä näitä juttuja, kun vauva asiat ovat niin ihanii... =) Itsekin 9kk vanhan tyttölapsen äiti ja iältään jo 41v. Lapsia minulla jo neljä.
  8. M

    Vakuutukset

    Hei Olen myös tutkiskellut asiaa. Enkä ole löytänyt sellaista vakuutusyhtiötä joka myöntäis 40 vuotta täyttäneelle vakuutuksen ennen lapsen syntymää. Tämän on kyllä väärin! Kun pitää odottaa se kaksi kuukautta, pitää vaan toivoa ettei tule yhtään mitään, ei edes korvatulehdusta. Silloinhan...
  9. M

    viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

    Plussa -uutisia. Raskausviikkoja kasassa 5+2. Siis mahtavaa. Eka neuvola-aika varattu; vasta viikolle 9, kuten tapana kuulemma kaikissa raskauksissa täällä on. Kunta ei tarjoa kuin rakenneultran. Lisäksi voi käydä veriseulassa (?) tai lapsivesitutkimuksessa. Mietin pitäisikö käydä parinviikon...
  10. M

    uusi tulokas

    Tervetuloa! Minäkin olen juuri täyttänyt 40-v. Ja haaveilemme kolmevuotiaallemme sisarusta. (Kolme lasta ennestään) Mieheni on kyllä nuorempi, eli vain minä kuulun ns. riskiryhmään?! Meillä on yritys päällä ja toivottavasti pian tärppää! :)
  11. M

    viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

    Onneksi olkoon teille raskautuneille :flower: Itseänikin tässä jännittää... Ollaanko sitä raskaana vai ei. ;) Me toivomme toista yhteistä lasta. Kolme vuotiaan kaveriksi. Minulla myös kaksi vanhempaa lasta (pian murkkuikäisiä). :heart: Hyvää jatkoa teille B)
  12. M

    Haaveet

    Onhan se niinkin että 4-kymppisenä voi olla jo isoäiti. Minä en sitä tule olemaan, tuskin kymmeneen vuoteen. Toivommekin tähän rakastavaan perheeseen uuden jäsenen. Nuorin on kuitenkin vasta (omasta mielestäni JO) 3 vuotta. Parisuhteemme voi mainiosti. Ei kai kukaan enää nykyaikana yritä...
  13. M

    Haaveet

    Vihdoinkin asia on lopullisesti päätetty. Uusi perheenjäsen saa tulla vaikka heti. :heart: Kierukka poistettu justiinsa. Mietin vain kuinka kauan kierukan hormonit kehossa vaikuttavat... :snotty:
  14. M

    Toiveet

    Onko täällä ketään nelikymppistä äitiä, joka toivoo tulevansa raskaaksi? Ennestään minulla kolme ihanaa tyttöä-
  15. M

    viikolla 8 raskaana...ja ikää 41v!!!!

    Onnittelut sinulle! Mitä sinulle kuuluu?
  16. M

    kokemuksia ja mielipiteitä vauvan vakuutuksista

    Onko ainuttakaan vakuutusyhtiötä jossa voi vakuuttaa masuvauvan, jos lapsi syntyyn äidin ollessa 41v? Aikaisemmat otimme Tapiolasta. Mutta nythän se taitaa olla mahdottomuus? Ja mistä saa sitten syntymän jälkeen? Oliko se vasta kahden kuukauden jälkeen?<br><br>
  17. M

    Onko muita punaviinin ystäviä??

    Pidän chileläisistä punaviineistä! Aikaisemmin, siis vähän nuorempana, en pitänyt viineistä ollenkaan. Valkoviiniä vain kalan kanssa. Olisiko jollain vinkkiä hyvästä punaviinistä näin grilliruokien & salaattien kanssa?
  18. M

    Kuinka monella mies nuorempi?

    40/34
  19. M

    Montako meitä 40+ikäisiä täällä käy

    Käyn minäkin täällä, ainakin kerran kuukaudessa. Tänä vuonna täytän 40! Iltatähti haaveena
  20. M

    HEIHEI! Missä nuorekkaat "uudet" äidit nelikymppiset??

    Olen miettinyt noita niskapoimu tai lapsivesitutkimuksia. Ovatko ne missä iässä mahdollisia, vai ovatko jopa vähän niinku pakollisia. Ovaltko ne näin nelikymppiselle ilmaisia ja miten niihin pääsee? Nimittäin kolme vuotta sitten ei edes kuunneltu kun yritin jutella asiasta.

Yhteistyössä