Hakutulokset

  1. M

    Avaimet käteen!!

    Onko joku joka ois rakennuttanut avaimet käteen tyylillä?! Jos niin mikä firma ja paljonko tullut maksamaan kaikkineensa!!
  2. M

    Miten naimattoman parin kannattaa ottaa talolaina?

    Joo no ihmiset ovat erilaisia ja ajattelevat asiat eritavoin, itse en ole koskaan jaksanut miettiä että mitä sitten jos se ero tulee...!! Meillä on yhteinen lapsi,laina ja asunto!
  3. M

    Miten naimattoman parin kannattaa ottaa talolaina?

    Onko sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä onko naimisissa vai ei?? Onhan avioliittoja joissa molemmilla on omat rahansa ja laskut ym. sellaiset hoidetaan puoliksi!! Se että meillä on rahat yhteisiä vaikka ollaanki avoliitossa ei mielestäni tarkoita sitä että meidän kannattaisi mennä...
  4. M

    Pitkästä rakentaneet!!

    Meille puu olisi ilmaista, mutta työt pitäisi teettää vieraalla, paitsi lvi jonka isäni tekisi ilmaiseksi! Monet sanoo että ei se niin suuri säästö ole jos puut saa ilmaiseksi jos joutuu teettämään työn vieraalla ja toiset taas sanoo toisinpäin!! Tässä alkaa itsekin olemaan jo ihan sekasin mitä...
  5. M

    Miten naimattoman parin kannattaa ottaa talolaina?

    Meillä on ainakin niin et rahat on yhteisiä!! Ei olla koskaan mietitty et kumpi maksaa, aina se maksaa kummalla on rahaa! Ja siinä vaiheessa ku lainaa lähettiin ottamaan oli mies työtön ja tiesin joutuvani maksamaan oikeastaan kaiken, eikä mietityttäny yhtään!! Te voitte nimetä toisenne...
  6. M

    Pitkästä rakentaneet!!

    Kuinka iso talo teille Emppu78 tulee? Niin ja jouduitteko maksamaan puusta ja jos niin kuinka paljon??
  7. M

    Pitkästä rakentaneet!!

    Minkä verran teette itse rakennuksilla, vai teetättekö kaikki vieraalla??
  8. M

    Gallup: Lainan määrä ja nettotulot

    Lainaa nyt n.134 000e ja lyhennys n.700e/kk!! Tulot yhteensä nyt n. 2000e/kk, minä olen äitiyslomalla ja mies tekee puolikasta! Ja hyvin ollaan pärjätty!!
  9. M

    puun sahuuttaminen!!

    Juu että alle 500 selvitään siinä!!
  10. M

    maalämpö

    Miksi ei kannata??
  11. M

    puun sahuuttaminen!!

    Paljonko teillä on mennyt rahaa puiden sahuuttamiseen??
  12. M

    Pitkästä rakentaneet!!

    Joo toistan taas itseäni täällä kun kyselen samaa asiaa monta kertaa...mutta kuitenkin nyt haluaisin tietää pitääkö paikkansa jos tekee pitkästä niin ei muka rahallisesti voita pakettiin verrattuna kuin max 10%, vaikka puu olisi ilmaista!! Kävin paikallisessa k-raudassa ja siellä oli setä sitä...
  13. M

    maalämpö

    Kuinka paljon tulee maksamaan? Käsittääkseni aika kallista?? Ja onko se niin hyvä kun puhutaan?
  14. M

    PINO PITKÄSTÄ TAVARASTA RAKENTAVILLE

    Olisko joku halukas kertomaan oman budjettinsa, ja kuinka paljon on oman työn osuus??
  15. M

    rakentamisen hinta

    Osaisiko joku sanoa että riittääkö 150 000e rakentamiseen jos tekee pitkästä, puut, tontti ja lvi työt omasta takaa, eli niihin ei rahaa menisi! Tuttu laatottaja/muurari tiedossa joka tekee edullisesti! Kaikki muu pitäisi teettä vieraalla! Suunnitteilla olis 135 neliön 1-kerroksinen talo! Lattia...

Yhteistyössä