Hakutulokset

  1. M

    Turun seudun odottajat

    Hei turkulaiset odottajat! Tiedättekö onko Tyksissä mahdollisuutta perhehuoneeseen? Tuntuu että siellä on ainakin vieraillessa ollut aina kauhean täyttä ja ahdasta, joten perhehuoneita ei taida olla. Tietääkö joku? t. ensikertalainen odottaja
  2. M

    Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

    Höh, unohdin vielä jatkaa; meillä taustalla selittämätön lapsettomuus (vaikka itse epäilenkin lievää endoa, kun siihen viittaavia kystiakin on aina silloin tällöin ollut). Eli ovuloin ihan normaalisti, kierrot säännöllisiä, miehen simpat hyviä jne. mutta lähes kolmeen vuoteen ei vaan tärpännyt...
  3. M

    Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

    Ja kiitos onnitelleille :heart: EnniV: tämäkin ivf tehtiin pitkällä kaavalla - lääkitys vaan vaihdettiin. Eli ekassa epäonnistuneessa ivf:ssä (julkisella) oli käytössä Procren+Puregon+Pregnyl+Luget, nyt yksityisellä tammikuussa oli Synarela+Menopur+Pregnyl ja tukilääkityksenä (tämän uskon...
  4. M

    Proge ja HCG arvot rv5?

    Täällä hcg oli rv 4+4 jo 1531. Progesta ei mitään käsitystä. Missä tilanteessa tuollainen mitattaisiin?
  5. M

    Milloin jäätte/jäitte töistä pois?

    Kiitos teille vastauksistanne. Minäkin olen kyllä jostain lukenut tuosta extra 2 kk:sta, mutta täytynee kysellä esim. suoraan kelasta (tai jospas vaikka nlassakin tiedettäisiin jotain). Varmaan tuo sairasloma on ihan varteenotettava vaihtoehto, ettei tarvitse hehtomahan kanssa ihmetellä töissä...
  6. M

    Milloin jäätte/jäitte töistä pois?

    Täällä ihmetellään kahta masuasukkia kahdeksannella raskausviikolla. Mieleeni tuli, että ilmeisesti kaksosten kanssa äippäloma on vähän pidempi - eli milloin saa / täytyy jäädä töistä pois jättimahan kanssa?
  7. M

    Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

    Halusin tulla hehkuttamaan omaa raskautuneisuuttani :) Eli toinen ivf oli meillä se avain onneen, ja nyt mennään jo kahdeksannella raskausviikolla! Tsemppiä teille kaikille omilla hoitopoluillanne! :wave:
  8. M

    Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

    :wave: Heippa 30+ kaverit! Missäs mennään? Täällä odotellaan jännityksellä parin viikon päästä tapahtuvaa ivf:n punktiota.
  9. M

    Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

    Heips! Täällä minä 32-v. ja mies 35-v. Yritystä keväästä 2005. Hoidot aloitettu keväällä 2006, takana 3 inssiä ja yksi ivf-kierros (sis. 2 pas:ia). Nyt aloittelemme uutta ivf-kierrosta. Mulla lievä endo ja pcos sekä miehellä teratozoospermia (lievä). Eli kaikkia vaivamme gynen mukaan vain...
  10. M

    Kysymys hoidoista (IVF) plussanneille!

    :attn: Hei kaikki onnekkaat lapsettomuushoidoilla plussanneet! Tässä seuraavaa IVF:ää aloitellessa haluaisin tietää, millä lääkecocktaililla olette saaneet IVF:ssä plussan? Meillä oli julkisella pitkän kaavan mukaan ensin Procren+Puregon+Pregnyl(+Luget tietty)-yhdistelmä. Tuloksena yksi hyvä...
  11. M

    TYKS:in IVF-jonot

    Hei Taria :wave: Itse kävin tyksissä läpi kolme tuloksetonta inssiä viime vuodenvaihteessa, viimeinen niistä oli maaliskuussa. Sen jälkeen tyksistä kerrottiin etteivät ehdi tehdä ivf:ää ennen kesätaukoa (alkaa juhannuksesta ymmärtääkseni), vaan palataan asiaan syyskesällä...
  12. M

    Endolaiset! Mikä teillä auttaa menkkakipuihin?

    Bluebaby; Mulla gyne näki pelkällä ultralla kohdun takana endolaatan. Lisäksi ihan käsikopelolla voi kokenut gyne jonkin verran endoakin tunnistaa. Tämän jälkeen olen ollut tyksissä hoidoissa, ja siellä endoa seurattu mm. verikokein ja nyt yritetään mahd. nopeasti saada raskaus alulleen (kun...
  13. M

    Endolaiset! Mikä teillä auttaa menkkakipuihin?

    täällä toimii Panacod ja Burana, eli yhdistettynä auttaa, mutta erikseen ei. Lämpö auttaa myös, suihkun tai tehokkaammin vielä saunan muodossa. Kevyt liikunta myös helpottaa oloa (kun verenkierto vilkastuu). Pahimpina menkkapäivinä kyllä ei voi kuvitella edes mitään liikuntaa, hädin tuskin...
  14. M

    KERTOKAA TUNTEISTA, KUN SAITTE TIETÄÄ ETTÄ OLITTE RASKAANA...

    Täällä kyyneleet vaan valuu, kun on oikeasti ihania onnistumiskertomuksia. Voi kun meillekin vielä joskus... Taivalta takana 05/05 alkaen ja eka ivf:stä juuri negattu :'(

Yhteistyössä