Hakutulokset

  1. P

    Haussa ihana häämarssi!

    Meillä oli Toivo Kuulan juhlamarssi ja toisena toi prinsessa ruusunen
  2. P

    Haussa ihana häämarssi!

    prinsessa ruusunen?
  3. P

    Vaasan seutu

    Laitoin tulemaan yv:tä
  4. P

    Nutriletin käyttäjät

    Te jotka olette syönyt nutrilettia (jauhemaista korviketta, jota otetaan 5pss/pv) pelkästään, paljonko on paino tippunut viikon aikana? Mulla nyt kolmas päivä meneillään, eikä vaaka näytä kun -0,5 kg... vaikka ohjeessa sanottiinkin, ettei pidä huolestua, jos ei paino heti lähde laskuun...
  5. P

    hyviä täytekakun täytteitä kaivataan

    1-2 hapanta omenaa raasteena, 2dl kuohukermaa, 2dl maitorahkaa, 1/2 dl sokeria, 1tl vaniljasokeria, ripaus kanelia. Eli kerma vatkataan ja muut lisätään sekaan. Olen laittanut väliin myös lisäksi mansikkahilloa. Kannattaa kokeilla!
  6. P

    Nimiapua kaivataan...

    Ehdotukseni olisi Oliver Antti Elias
  7. P

    Muita[i] yksinäisiä[/i], vailla ystävää/kaveripariskuntaa?

    Hei hortensia! Mistäpäin olet? Itse asun Etelä-Pohjanmaalla, Nurmossa. Jutussasi oli paljon tuttua. Olisi kiva tutustua! Myös muut lähettyvillä asuvat saa kirjoitella.
  8. P

    Äipät vm-75

    Moi! Täällä ollaan ja Nurmossa asutaan. Tytöt 12/04 ja 10/06
  9. P

    joulukuu 2004 syntyneet

    Meillä tyttö syntynyt 14.12.04. Kova on tuohuamaan, pikkusiskoa (9kk) härnää ja ottaa leluja kädestä...Kiellot ei tahdo mennä perille...Sanoja ja lauseita on ruvennut tulemaan enemmän 2v. jälkeen.Pottatouhuja ollaan yritetty opetella. Välillä pidetty taukoa, kun tuntui ettei ollut vielä...
  10. P

    Kunhan puran ajatuksiani

    Moi kaikki! Multa puuttuu myös se sydänystävä. Kavereita on sellasia, joiden kans joskus nähdään, viestitellään.Mutta haluaisin sellasen ystävän,jolle vois puhua ihan kaikki ja luottamuksella.Joka jaksais kuunnella,antaa tukea... Kaikilla meillä on välillä sellasia päiviä,että haluais purkaa...
  11. P

    Seinäjoki/Nurmo

    Olen 31-vuotias kahden tytön (-04 ja -06 syntyneet) äiti Nurmosta. Etsin uusia ystäviä vapaa-aikaan esim. lenkille, shoppailuun, ehkä tanssimaankin joskus!Myös lapsille leikkikavereita hakusessa. Laittakaa viestiä, niin tutustutaan! Osoite löytyy profiilista.

Yhteistyössä