Hakutulokset

  1. N

    Hakusessa ystäväperhe!

    Enpä ole koskaan tarvinnut tietää miten yv lähetetään. Jos saan neuvot niin voisin ilmoittautua. tai laittaisitko minulle viestiät.Anni/ puolikuu@kolumbus.fi
  2. N

    Vantaalta liikuntavammaisen lapsen vanhempia?

    On varmaan vaikeaa löytää helposti erityis ryhmiin kuuluvalle kavereita. Kaverini yritti parivuotta turhaan.
  3. N

    kolkyt ja risat kaipailee kavereita

    Kaipailen kavereita pitkä aikaiseen e-mail kirjoitteluun ja kenties joskus tapailuunkin. Tai mikä ettei koko perheellekin ystäviä. odotan yllätys nelosta. asumme et suomessa. puolikuu@kolumbus.fi =)
  4. N

    Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

    40+3
  5. N

    montako äitiyspakkausta olette ottaneet?

    Esikoinen syntyi ulkomailla ja jouduin hankkimaan kaikki itse, nyt näyttää olevan neljäs tulossa enkä taida sitä nytkään ottaa.
  6. N

    Apua, ei ole raskaus kiekkoa!

    Viimeiset kk alkoivat 26.6. jos jollakin teistä on kiekko saatavilla voisitko vilkaista milloin olisi laskettu aika? :)
  7. N

    joulukuu 2004 syntyneet

    Syntyi 1.12.04 Tahtoa, tarmoa löytyy, mielilusitusta sekä sanoilla leikittelykin on kivaa eli kun osaan oikean sanan veenyyytän sssitä =)
  8. N

    Kunhan puran ajatuksiani

    Olen lukenut palstaa ja samoja asioita on minullakin päässä pyörinyt. Sinun kanssasi olen samallatavalla outo tai erilainen ettei kiroilut ym.em mainitsemasi oikein kuulu kuvioihin tahtoisitkos yhden erolaisen ystävän? Mun avoimuuteni on tässä maailmassa varsinainen kirous (josta en kyllä...
  9. N

    Koira puri lastani

    Että on kunnon jäljet on neidillä kädessä. Tämä neiti on jo 9v. ei siis ihan nappula. En oikein tiedä mitä vaateita esittäisin. Koska sellainen purema olisi helposti ollut huomattavasti pahempi meidän 2,5vlle ja kun tuo koira asistelee omakoti alueella missä on paljon lapsia.
  10. N

    Koira puri lastani

    Ihan vaan kysyn mielipiteitänne mitä tekisitte jos oma tai vieras koira purisi lastanne? Olen itse koiran omistaja ja lähen siitä että jos koira kajoaa lapsiin nii taivas kutsuu ja sitä mieltä tuntuuvat olevan lääkäri ja poliisikin vaikkeivät sitä ensin sanoneetkaan , " jos eivät suostu...
  11. N

    Äidit vm-70 minkä ikäisiä lapsia?

    Lapset-98. -00, -04 +haaveilen...
  12. N

    Kaveria kaivataan äidille

    Meitä on viisi äiti-70,isi ja lapset -98,-00,-04 sekä koirus. Uudellamaalla asustellaan. Äityli halajaa juttu tuttuja läheltä ja kaukaa. puolikuu@kolumbus.fi :)

Yhteistyössä