Hakutulokset

  1. MissHaukka

    tammikuun vauvat 2007

    Onkos täällä kuinka monia joilla olisi tammikuussa syntynyt vauvoja?Minulla on 26.1.2007 syntynyt tyttö.nyt tulee 6kk ikää torstaina. kirjoitelkaahan tänne!!!
  2. MissHaukka

    irc-galleria pinoa

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=MissHaukka
  3. MissHaukka

    Teiniraskauksista.

    1. Ikäsi?18 2. Sivilisääty?naimisissa 3. Milloin sai lapsen/milloin saa?26.01.07 4. Onko mahdollinen kumppanisi lapsen isä?on. 5. Isän ikä?21. 6. Miten asut/asutte?asumme kerrostalossa keravalla. 7. Oliko raskaus suunniteltu? Miksi?oli.koska molemmat halusimme lapsen. 8. Miltä tuntui...
  4. MissHaukka

    Miksi noin nuorena äidiksi?

    minä olin 17 kun päätimme mieheni kanssa mennä naimisiin.halusimme kiintyä ja nuorina toisiimme ja sitten aika alkoi näyttää siltä että molemmat halusimme lasta joten minusta siinä ei ole mitään väärää jos nuorena saa lapsen.nyt olen 18 vuotias äiti ja minulla on ihana tytär en voisi vaihtaa...
  5. MissHaukka

    TAMMIVAUVAT 2007

    meillä 26.1.2007 tyttö Julia Johanna syntyi viikolla 40+5 ja 50cm 3490g.
  6. MissHaukka

    Milloin vauvasi on alkanut nukkumaan kokonaisia öitä?

    meillä n.3kk ikäisenä alkoi nukkua jo yöt.
  7. MissHaukka

    Keravan mammat !!

    jokos olet löytänyt seuraa itsellesi???siis onhan meidän lapsilla ikäeroo en tiedä et haluaisitko että seuralaisella on saman ikäinen lapsi kuin sulla.mut munkin mies on päivät töis.siis mä oon 18 ja asun jaakkolan alueella ja mulla on 5kk ikäinen tyttö..mut vastaappa jos kiinnostaa...
  8. MissHaukka

    Keravan mammat !!

    jokos olet löytänyt seuraa itsellesi???siis onhan meidän lapsilla ikäeroo en tiedä et haluaisitko että seuralaisella on saman ikäinen lapsi kuin sulla.mut munkin mies on päivät töis.siis mä oon 18 ja asun jaakkolan alueella ja mulla on 5kk ikäinen tyttö..mut vastaappa jos kiinnostaa...
  9. MissHaukka

    Keravan mammat !!

    jokos olet löytänyt seuraa itsellesi???siis onhan meidän lapsilla ikäeroo en tiedä et haluaisitko että seuralaisella on saman ikäinen lapsi kuin sulla.mut munkin mies on päivät töis.siis mä oon 18 ja asun jaakkolan alueella ja mulla on 5kk ikäinen tyttö..mut vastaappa jos kiinnostaa...
  10. MissHaukka

    kaikki Keravan suunnalta olevat äidit tulkaa tänne!!!

    Olen Keravalta ja 18w mama sekä tyttäreni Julia on 5kk.
  11. MissHaukka

    TULKAA TÄNNE ÄIDIT 18v

    täällä mama 18 ja Julia 5kk...
  12. MissHaukka

    minkä ikäsenä tuli vauvakuume?

    mull oli jo 15w vauvakuume ja vauvan sain 18w.
  13. MissHaukka

    äidit vm-89 tai 90!

    olen -89 ja tyttöni on 5kk...
  14. MissHaukka

    mistäpäin muut nuoret mammat?

    olen keravalta 18wee ja 5kk:den tyttö vauva.
  15. MissHaukka

    IKÄ GALLUP

    olen 18 vuotias 5kk lapsen äiti.
  16. MissHaukka

    yksinäinen mama...

    Hei Kaikille!!! Olisiko joku kiinnostunut pitämään yhteyttä kanssani vaikka mesettelemään tai meilailemaan.Olen 18 vuotias yhden lapsen äiti.Lapseni on 5kk vanha.Ottakaahan yhteyttä jos kiinnostaa...

Yhteistyössä