Hakutulokset

1. P

PAS maalis-toukokuussa

Ihan mahdottoman paljon ONNEA ison halin kera Haltijalle!!!! :heart: Mut vois tuosta pinosta seuraavan päivityksen mukana poistaa...en ole testaillut,mut vuoto on ihan kunnollista. :'( Vielä yks olki siis pakkasessa...
  2. P

PAS maalis-toukokuussa

Hei!Näyttäisi siltä että vuoto olisi alkamassa,joten se siitä sitten taasen...eivät jaksaneet "Aino ja Reinokaan" matkassa mukana. :'( Vielä yhteen Pas:iin alkiot pakkasessa ja sitten on pohdinnan paikka.Ihan tosissaan mietin adoptiojonoon siirtymistä.Mieskin on jo asteenverran lähempänä adoptio...
  3. P

~TYKSILÄISET KYYTILÄISEN TOIVOJAT

Hei!Näyttäisi siltä että vuoto olisi alkamassa,joten se siitä sitten taasen...eivät jaksaneet "Aino ja Reinokaan" matkassa mukana. :'( Vielä yhteen Pas:iin alkiot pakkasessa ja sitten on pohdinnan paikka.Ihan tosissaan mietin adoptiojonoon siirtymistä.Mieskin on jo asteenverran lähempänä adoptio...
  4. P

PAS maalis-toukokuussa

Tervehdys kaikille!hyppäänpä mukaan tähän ketjuun.Meillä siis oli nyt sitten tuo ekan ivf:n toinen pas viime ti (17.3.) ja su olis nyt sit testipvä,jos (TOIVOTTAVASTI :heart: ) sinneasti päästään! Vapaapäivää tässä viettelen kaksin nelikuisen Bolognese neidin kanssa...pitää emännän mielen ja...
  5. P

velho:Mulla on 29. pvä testipvä.,koska tosiaan ovis oli jo 12.3. vaikka siirto sit oli vasta 17.3..Tästä "venytetystä" hoidosta johtuen ei oikeen hirveen korkealla ole toiveet,mut kai niitä ihmeitä nykyäänki sattuu. ;) :heart: :llä Poloska
  6. P

Tervehdys kaikille!Ensin ON:Eli mulla oli tuo toinen pas nyt sitten eilen.Kaksi alkiota siirrettiin...toinen top ja toinen heikompi...samansuuntainen tilanne siis kuin Velholla.Aiemmin siirtolaisia on ollut vaan yksi,mut nyt molemmat selvis sulatuksesta ja sain heidät kyytiin.Toiveet ei ole...
  7. P

kevätesikko :Kahden alkion oljissa on viel jäljellä neljä alkiota.Tässä ekassa Pas:ssa toinen huurulainen ei selvinny sulatuksesta,joten ei tarvinnu sen enempiä miettiä toisen roskiin heittämistä.Yks siis siirrettiin.Mulle on vähän epämiellyttävän kuulonen tuo huurulaisille tehtävä valinta ennen...
  8. P

Tervehdys!Olin tuossa länsinaapurissa työkeikalla reilun viikon ja siksi tulee nyt tää surullinen ilmotus TAAS KERRAN:Eli vuoto alko tasan testipäivänä,kuten tuoresiirrossakin! Oli aikas hankalaa olla tuolla reissunpäällä juur sillon,mut toisaalta oli myös kädet täynnä töitä eikä ehtiny pelkkää...
  9. P

PAS tammi-helmikuussa

Tervehdys!Olin tuossa länsinaapurissa työkeikalla reilun viikon ja siksi tulee nyt tää surullinen ilmotus TAAS KERRAN:Eli vuoto alko tasan testipäivänä,kuten tuoresiirrossakin! :'( Oli aikas hankalaa olla tuolla reissunpäällä juur sillon,mut toisaalta oli myös kädet täynnä töitä eikä ehtiny...
  10. P

PAS tammi-helmikuussa

Voi meitä!!!!Onnea niille joilla onni on ja voimia meille kaikille muille!!! :heart:
  11. P

Ihan samanlaisia tuntemuksia täällä kun Peppiina78:lla...kun tosiaan voi tuo endo aiheuttaa kaikenlaista "kivaa",niin ei tiedä mistä mikin johtuu.Vaikka alla vasta yks nega,ni menny niin usko koko tähän touhuun. :ashamed: Mut kyllähän se pieni toivonliekki joka vihlasusta ja tissikivusta taasen...
  12. P

PAS tammi-helmikuussa

Terve taas kaikille uusille ja vanhoille tutuille piiitkästä aikaa!Meillä oli nyt sitten 1. ivf:n 1. Pas tiistaina (10.2.) Tyks:ssä.Yksi huurulainen laitettiin kyytiin,kun toinen oljessa ollut oli kasvunsa stopannut.Eipä tarvinnu sit turhia miettiä siirrettävien määrää yms..Mulla kun oli jotenki...
  13. P

Terve taas kaikille uusille ja vanhoille tutuille!Meillä oli nyt sitten 1. ivf:n 1. Pas tiistaina (10.2.).Yksi huurulainen laitettiin kyytiin,kun toinen oljessa ollut oli kasvunsa stopannut.Eipä tarvinnu sit turhia miettiä siirrettävien määrää yms..Mulla kun oli jotenki kurja olo siitä,et...
  14. P

PAS tammi-helmikuussa

Liityin ite muuten myös -ketjuun.Oiskos mitään ideaa pompata täältä sinne porukalla?!
  15. P

~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Heipä hei Pupuvaimo! ;) Kun juur tipsahdin minäkin tuolta loka-marraskuun ketjusta,niin päätin olla kotvaseen listautumatta.Vaan kuinkas kävikään. :whistle: Josko tänne aiemmin tuntemattomiakin mukaamme eksyy,niin meillä siis ekan Ivf:n tuoresiirto takana lokakuun lopulla...päättyen...
  16. P

PAS tammi-helmikuussa

Tervehdys Ellastiina! B) Kun juur tipsahdin tuolta loka-marraskuun ketjusta,niin päätin olla kotvaseen listautumatta.Vaan kuinkas kävikään. Meillä siis ekan Ivf:n tuoresiirto takana lokakuun lopulla...päättyen negaan viime to. :'( Kolmessa oljessa yht. kuus alkiota on meillä vielä pakkasessa...
  17. P

Hoitaja varmisti tuossa iltapäivällä sen mitä toki vahvasti jo valmiiksi epäilin,eli negatiivinen oli veritestin tulos.:headwall: Siitä lähtien olen vaan itkeny kotona ja taivas tuntuu kaatuvan päälle. :'( En osannu odottaa näin rajua reaktiota,vaikka tunneihminen olenki.Vaikka nyt tuntuukin...
  18. P

Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Hoitaja varmisti tuossa iltapäivällä sen mitä toki vahvasti jo valmiiksi epäilin,eli negatiivinen oli veritestin tulos. :headwall: Siitä lähtien olen vaan itkeny kotona ja taivas tuntuu kaatuvan päälle.:'(En osannu odottaa näin rajua reaktiota,vaikka tunneihminen olenki.Vaikka nyt tuntuukin...
  19. P

Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Kiitoksia kaikille myötätunnosta! itkua olen itekseni vääntänyt eilisestä illasta asti.Yöunet jäi vähän heikoille ja olin takuulla tosi kaunis näky aamulla labrassa.Onneks mieskin tulee työreissultaan illaksi kotiin niin saa käpertyä kainaloon karkuun pahaa maailmaa. :'( Vuoto on muuttunu...
  20. P

Kiitoksia kaikille myötätunnosta!:flower: Mitäs tänne...itkua olen itekseni vääntänyt eilisestä illasta asti.Yöunet jäi vähän heikoille ja olin takuulla tosi kaunis näky aamulla labrassa.Onneks mieskin tulee työreissultaan illaksi kotiin niin saa käpertyä kainaloon karkuun pahaa maailmaa...

Yhteistyössä