Hakutulokset

  1. J

    Milloin vauvasi on alkanut nukkumaan kokonaisia öitä?

    hei te joilla esim 2kk iässä nukkuu täysiä öitä, imetättekö vai pulloruokinnas?miellä ainaki poika 3,5kk herää tissille ehkäö 2krt yössä..
  2. J

    muutoksia 3 kk: iässä?

    Meillä 3kk iässä masu rauhoittu mutta hampaita alkoi tulemaan kaksin kappalein, eli uudet itkut. Oppi kääntymään massulleen ja tarttuu leluihin jos niitä pitää ihan lähellä mut ei lattialta kyllä ota. Syöminen muuttu hyvin epäsäännöllisestä hyvin säännöllliseen, klo 6,9,12,15,18,21,ja yöllä sit...
  3. J

    Nyrkin imeminen - tutti ei kelpaa

    onko hampaita tulossa?meillä se oli just se syy miks nyrkki kelpaa ja tutti ei.Poika 3,5kk.
  4. J

    Tiheäsyöntisyys... päiväunien lyheneminen... 2,5 kk.

    Hei mulla tähän asti ollu ihan sama ongelma, oon miettiny et voiko vielä tiheemmin syyä. Nyt sitte, poika 3,5kk, yhtäkkiä alkoikin syömään tasaisesti aamu 6,sitte 9, 12, 15,18,21..yöllä sit pitemmät välit..Oon ollu ihan kauhuissaan et miks tää ei syö!?!?!mummu sano et no nythän sille on tullu se...
  5. J

    vauvan 4kk nukuttaminen tuskaa, unikouluko avuksi??vertaistukea tarvitaan!

    Meillä 3kk ikäinen poika nukahtaa yleensä syönnin päälle itekseen sohvalle tai vaunuihin, illalla äiskän viereen parisänkyyn..(isä yöt töissä) Nyt vaan hampaita kaksinkappalein tulossa eteen alas niin itkua on vähän väliä... :'( nukutan syliin ku on niin hellyttävä ku nyyhkyttää ku sattuu niin...
  6. J

    Aamuyön masuvaivat ja kätinä

    ks. vinkkejä masuvaivoihin..meillä kans alusta asti heräiltiin aamuyöstä.kovan kitinän ja ähinän jälkeen kakkas ja nukahti. ja jos ei ollut kakkahätä niin rauhottu ku nukutti kyljellään ja kääri peiton tiukasti ympärille, ja piti aluksi vielä omaa kättä painona vauvan kyljellä..(nykyään meillä...
  7. J

    Vinkkejä masuvaivoihin?

    Meillä auttaa kanniskelu silleen että vauvan toinen käsi kainalossa ja sitte sillain poikittain ja jalat lähellä omaa vartaloa, vähän niinku imettäis..:) miellä itkut aamuisin, päivä ja ilta ja yö menee leikiten..herää joskus 6-8 aikaan ja alkaa kitiseen..monesti rupsuttelee ja lopuksi kakkaa...
  8. J

    kääntyminen

    Meillä 3kk ja just eilen illalla poika tempas oikein vauhdilla selältä mahalleen..ed. tiedoksi, poika keikkui jonkun aikaa just kyljeltä kyljelle ja sit vaan käänty kokonaan!hurjaa ku itekki tajus ja alko hihkuun.. :D
  9. J

    Milloin vauvan kanssa kauppaan/kaupungille?

    Synnytin 250km päässä, oli kova tuulinen ilma kun 3pv päästä synnytyksestä lähettiin kohti kotia.nukkui koko matkan ja alle viikon ikäisenä oli ekoilla markkinoilla.. :ashamed: parempi ottaa mukaan joka paikkaan niin tottuu eikä itse tuu sekopääksi kotona..=)
  10. J

    Milloin vauvasi on hymyillyt ensi kerran?

    sama täällä!!ja vielä jokeltelut ja juttelut alkoi samaan aikaan!kovasti jo kertoo aamuisin mitä ihmeen unia nähnyt.. =) niko nyt 3kk
  11. J

    Milloin SUURI RAKKAUS vauvaan syntyy...?

    niin, ei se äidinrakkaus oo itsestäänselvää, että se jo laitoksella iskisi..Itse olin alkuun niin väsynyt ja itkuinen ja pelokas ja ihmettelin vaan et totako mun pitäis nyt hoitaa 24h.. nyt vasta ku poika täytti 3kk eikä enää niin arvailua että mikä sillä millonki on niin alkaa jo...

Yhteistyössä