Hakutulokset

1. P

Jyvässeudun äidit vol. 3

onpa siitä toodella pitkä aika kun olen tänne kirjottanu sanaakaan,mut sen siitä saa ku ostaa omakoti talon ja siihen ollaan täys remontti katosta lattiaan tehty joten siinä ollu työn sarkaa koko tälle keväälle.oon kyl niin pudonnu kelkasta ku eno veneestä mut jospa tää tästa =) pari viikkoo...
  2. P

Jyvässeudun äidit vol. 2

jospa kirjoittais pari riviä täs kiireitten keskellä tännekin ku lapset päikkäreillä. täällähän on ny kahvitteluja ihan olan takaa,harmi etten pääse tiistain kahvitteluun ku lupasin naapureille meneen leikkiin ku niil saman ikäluokan lapsi ku meillä tuo esikoinen.muuten mielellämme oltais tultu...
  3. P

Jyvässeudun äidit vol. 2

hauskaa uutta vuotta minunkin puolestani kaikille :) jospa se uusi vuosi toisi uudet kujeet meidänkin perheeseen ku vihdoin ja viimein päästäisiin omaan taloon asumaan(lukekaa pankin)eli rakentaminen alkaisi piakkoin.isompi poika on kova työhommia tekeen joten siitä saakin isäntä sit rakennus...
  4. P

Jyvässeudun äidit vol. 2

hei! netti pätkiny jo useamman päivän joten enpä ole just asioita päässy hoiteleen tällä.ärsyttää ku tottunu lasku asiat hoiteleen kotoa käsin ja sit netti ei toimikkaan niin siinä onkin sit ihmeissään ku ei viittis lasten kans kaupungille lähteä.isännällä nuo työvuorot sellasii et melkein ite...
  5. P

Jyvässeudun äidit vol. 2

kiva ku uusia mammoja huolitte joukkoonne =) joo eipä täälläkään hirveesti noista kovista pakkasista piitata.enempi ollaan kesä ihmisii.meillä nuorempi poika tottunu nukkuun unia päiväl vaunuis ulkona mut ei pahemmi ny oo passannu laittaa ku niin on kylmät ilmat.aika jännä tapaus tämä meidän...
  6. P

Jyvässeudun äidit vol. 2

hei! olen jo jonki aikaa seurannu taustalta tätä kirjoittelua ja ajattelin liittyä seuraan jos vaan uusia jyväskylän mammoja seuraanne huolitte =) eli siis jyväskylässä asustellaan miehen kanssa ja jaloissa häärää 3 vuotias poika ja syyskuussa syntynyt vauveli(hän myös poika)kertokaas te...
  7. P

Jyväskylä, Palokka

yksityisviestii on laitettu janski80 =)
  8. P

Missä kaikki jyväskyläläiset on?

tääl myös kaipaillaan uusia ystäviä jyväskylästä mielellään lohikoski,heinälampi,palokka suunnalta mutta toki muutkin saa kirjoitella.olen 27 vuotias kohta parin vuoden ikäisen pojan äiti ja kaipailen tosi ystävää ja pojallekin olisi kiva seuraa saaada.eli siis sinä joka haluat oikeasti tutustua...
  9. P

-81 syntyneet äidit!!!

täälläkin ilmoittautuu 81 syntynyt.jyväskyläs asutaan ja poju 06 syntynyt :wave:
  10. P

Mameja Jyväskylästä??

tääl myös 26 vuotias pienen pojan äiti kaipailee uusia kavereita muista äideista niin vaunutteluun,lenkkeileen kun viihteellekin :) mulle voi laitta suoraan postii osoitteeseen helena.24@suomi24.fi

Yhteistyössä