Hakutulokset

  1. A

    Zoladex?

    Hei, onko kenellekään tuttu lääke zoladex? Minä saan sitä keskiviikkona sairaalassa ja ilmeisesti se laitetaan ihon alle implanttina. Olisin tiedustellut millaisia sivuvaikutuksia siitä on tullut? Eli jarrulääkkeenä ivf-hoidossa minulla nyt uutena lääkkenä tällainen..
  2. A

    alkioden pisteet

    Heissan! Eli alkioille annetaan pisteitä 1-4, joista ykkönen on paras ja nelonen huonoin. Luokitus tulee solun puhtauden mukaisesti. Yksityisellä klinikalla jossa olimme hoidossa ei siirretty kuin 1 ja 2 luokkaa mutta julkisella puolella siirretään ainakin myös kolmosta. Tulokseen se ei...
  3. A

    pulmu,anuski,mie vuan savosta

    Meille kuuluu kanssa lähes masentavia uutisia tällä rintamalla.. Minun endo on niin paha että yksityisellä lääkäri lopetti kaikki hoidot ja jouduin sairaalaan tutkimuksiin ja ne tutkimukset johtivat siihen että nyt jonotetaan laparotomiaan, ei paljon siellä lääkärit toivoa antaneet mutta suuren...
  4. A

    Kokemuksia LAPAROTOMIAsta?

    Heissan kaikille! Minulla tilanne endon kanssa mennyt nyt niin huonoksi että lääkäri viidennen ivf:n kohdalla pisti pillit pussiin ja hoidot keskeytettiin ja sain lähetteen isompaan sairaalaan lisätutkimuksiin. Laparoskopia minulle on tehty 10/06 jossa endo löydettiin ja nyt tutkimuksisssa...

Yhteistyössä