Hakutulokset

  1. Lentokala

    Lomavinkkejä kolmisteen lasten kanssa??

    Elikkä viikoille, jolloin lomailen kolmisteen 7v ja 10v kanssa miehen ollessa töissä? Mitä sitä puuhais; olisko risteily kiva vai ihan tylsä kolmistaan? Tai joku kaupunkiloma Euroopassa? Mihin lasten kanssa; oon ollut vain aikuisten kaupunkilomilla...? Katsoin jo Legolandiakin, mutta...
  2. Lentokala

    Onko tää nyt sitten synttärisyrjintää?

    Kuopuksen päiväkodissa on eskari + viskari-ryhmä. (poika itse on eskari) Eli eskariaika ollaan eskariporukalla ja muu päivähoito yhdistetyssä ryhmässä. Nyt meidän poika haluaa kutsua synttäreilleen 2 eskarityttöä, ' yhden viskaritytön ja osan eskariryhmän pojista sekä yhden viskaripojan...
  3. Lentokala

    Anna-lehdessä juttu Vanessa Kurrin kotiäitydestä, voihan jestas!!!

    Vanessa kertoo lehden kannessa: " En halua lastenhoitajaa- mitä minä silloin tekisin?" Sinänsä hassua että juttu alkaakin sitten seuraavasti: "Perheen isot tytöt on kuskattu kouluun ja Paulus 5v on viety päiväkotiin." No..jäihän siinä sitten vielä hoidettavaksi Vanessalle kotiin se...
  4. Lentokala

    On kyllä epämiellyttävä tyyppi telkussa!

    Tulee joku uusinta (eiliseltä?) ja siinä on vieraana joku Saija- Reetta Kotiranta. En tunne, mutta harvinaisen kummallinen tyyppi. Sellainen "vaikee", ilmeilee ja kiehnää ja puhuu oudosti. Onko toi sama joka oli just VOF:issa eikä päässy jatkoon? Jos on ni se laulo ihan ok.
  5. Lentokala

    Yhdestä keskustelusta tuli mieleen, että listatkaa te...?

    Eli kyse on lapsen kotihoidosta; alle 2 vuotiaan.... Miksi vanhempi ei HALUA olla kotona siihen, että lapsi on n. 2v? Nyt en kysy taloudellisia syitä vaan nimenomaan sitä haluamista. Tämä ei varsinaisesti liity muhun mitenkään (lapset 10v ja kohta 7v) mutta tuli puheeksi aivan muussa...
  6. Lentokala

    Vanhemman avuttoman tilan hyväksikäyttö....

    Mä rikoin joululomalla kinttuni ja se on ny kipsissä 6 vkoa. Mies nukkuu ja lapset "nukkuu" kun en jaksa ravaa noilla kepeillä koko aikaa komentamassa. Kyllä ne iltaisin osaa, vaikka päivisin ovat niin äidin pikku-apureita kaikessa :heart: No...aamulla kostautuu sitten ku pitää herää...
  7. Lentokala

    Lasten synttäreistä?

    Eskarilainen on kutsuttu entisen pk-kaverin 5-vuotispäiville. Kun kutsu tuli, kysyin että haluaako mennä ja vastaus oli kyllä. Ilmoitettiin juhlapaikkaan ettö on tulossa, sovittiin mitä ostan lahjaksi jne. Nyt sitten ilmoittii, juhlia edeltävänä päivänä, ettei aio mennäkään. Miten...
  8. Lentokala

    Mitä joulupöydästä EI löydy?? ( ainakaan jos saatte itse päättää)

    Meillä ei oo porkkanalaatikkoa eikä lipeäkalaa
  9. Lentokala

    Jännittävää... työhaastattelu :)

    Menin ihan mielenhäiriössä hakeen yhtä duunipaikkaa ja ne pyysivät haastatteluun samaa tietä. Hakuaika ei oo edes loppunut! Ne tyypit siellä tietää kyllä mut ( siis nimeltä ja kasvoilta), mutta en usko et se eniten vaikutti. Mä en itseasiassa oo ajatellut kauheesti työpaikan vaihtoa, mutta...
  10. Lentokala

    4 lk Itsenäisyysjuhlat Finlandiatalolla??

    Miten on, onko pojilla ihan tummat puvut, valkoiset paidat ja solmiot noissa kaupunginjohtajan kekkereillä? Katselin just netistää pukuvuokraamoja josko tarvis vuokrata moiset vermeet...
  11. Lentokala

    Te, ketkä teette sitä pizzaa itse??

    Miten teette sen? Itse en tee pizzaa itse, koska syödään sitä harvoin ja 7 eurolla karvakäsi paistaa sen naapurissa erinomaisesti ja tuo vielä kotiovelle:) Tykkään myös, et ilman pizzauunia siitä ei tuu hyvää, riittävä määrä mozzarellaa ja muita hyviä täytteitä tulee aika kalliksi eikä...
  12. Lentokala

    Miten tähän ny pitäs suhtautua???

    Kuopuksen eskarin toienen ope sanoo jatkuvast pojan nimen väärin. Oli myös kirjoittanut sen väärin valokuvauslappuun. Eipä siinä mitään...kerrankos sitä mutta kun poika itse on kovin pahoillaan ja ärsyyntynyt tästä. Toisaalta ymmärrän, ei varmaankaan kivaa jos oma nimi sanotaan koko ajan...
  13. Lentokala

    Hei terv. alan ihmiset!!! Osaatteko sanoa mielipidettä..?

    Mulla testattiin pikatestillä työ.terv.lääkärissä joku kurkkustreptokokki ja sain lääkekuurin. Kurkku ja korva on tosi kipeet. Meillä on koko perhe ollut flunssainen + kuopuksen pk:ssa riehuu joku kurkkutauti + tulirokko. Lääkäri sano mulle, et lapset pitäs testaa varmuuden vuoksi (kuopus...
  14. Lentokala

    Milloin hääjuhla pidetään?

    Elikkä jos mennään maistraatissa naimisiin niin onko hassua pitää hääjuhlat vasta vuoden tai 1,5 vuoden päästä? Pitäskö sit kuitenkin jättää juhlat mieluummin kokonaan pitämättä?
  15. Lentokala

    Wasalandia & Tropiclandia...kannattaako mennä??

    Näyttää olevan melko edullinen paketti tai ranneke Wasalandiaan... Ei olla koskaan käyty ja nyt suunta olis sinnepäin muutaman viikon päästä. Onko siellä kamala ryysis kuten Särkkiksessä ja Puuhamaassa esim.? Kiitti!
  16. Lentokala

    Onko mitään tehtävissä kun lapset ei tuu toimeen keskenään? :(

    Kyse on 6vuotiaista, jotka ovat aina, ihan pienestä asti saaneet tappelun aikaan. Homma menee niin, et toinen ärsyttää ja toinen lämpenee. Se, että toinen lämpenee lisää tietty vettä myllyyn ja ärsyttäminen jatkuu. Lopputulos on tappele, itku ja mökötys. Onko oikeesti pakko olla...
  17. Lentokala

    Tasan 10 vuotta sitten, juuri nyt!, aloin synnyttämään :)

    Ja klo 1.25 oli tuo pitkäjalkainen, suloinen ja ihana esikoispoika maailmassa :heart: Lahjat odottaa eteisessä aamua ja huomenna juhlitaan 10v poikaa!
  18. Lentokala

    Ja mua OIKEESTI ärsyttää MUN liian LYHYT kesäloma!!!

    Mitä helkkaria! Miks mun loma on vaan 4 viikkoa??? Kesä on kaunis, lämmin ja pitkä; miks mun pitää virua suurin osa tosta 3kk:sta duunissa prrkelee....
  19. Lentokala

    Ne vaatteet, ne vaatteet...?!?

    Täällä kun aina niistä juhlapuvuista meuhotaan että mitä pitää olla lapsilla päällä missäkin juhlissa? No joo... molemmat pojat oli kaverien synttäreillä taannoin. Toinen 10v ja toinen 6v. Oli arki-ilta ja takan koulu- ja tarhapäivä siis. Pojille oli puhtaat vaattett synttäreitä varten...
  20. Lentokala

    Mitä tekisitte jos teille selviäis tällänen juttu?

    Kuvitteellinen lähtökohta: Ootte 5-kymppinen, onnellinen pariskunta, jolla on 1 just täysikäinen lapsi. Naimisissa ootte olleet lähes 30 vuotta. Lapsia ois voinu tulla enemmänkin, mutta pettymykseksi ei vaan natsannut. Sitten selviää että miehellä on ollut suhde 15 vuotta sitten ja siitä...

Yhteistyössä