Hakutulokset

  1. Lentokala

    Lapsen passi asiaa

    Just näin. EU-maissa matkustettaessa ei oo väliä, mutta emmä ny lähtis Jenkkeihin esikoisen kanssa (kohta 11v) kun passissa on kuva 2vuotiaasta. Egyptiin pääsi vielä kyl reilu 3 vuotta sitten.
  2. Lentokala

    "Kyllä se huonompikin päiväkoti on 2v:lle parempi vaihtoehto kuin kotihoitoon jääminen"

    En ees uskalla kuvitella mitä tuo täti sanois, jos olisin kertonut sille et me tykättiin olla lasten kanssa kotona. Kuopus 3vuotiaaksi ja esikoinen eskariin asti. Sekä mä että mies oltiin hoitovapaalla.
  3. Lentokala

    Mitä/Millaista työtä teette te, jotka pystytte hoitamaan lapsen kotona työssä käydessänne?

    Esikoisen ollessa pieni teimme molemmat vuorotyötä; mulla 2-vuoro ja miehellä 3-vuoro. Saatiin järkättyä niin et oltiin paljon vuorotellen töissä ja viikossa 1-2 yhteistä vapaapäivää. Isovanhemmat auttoivat paikkaamaan muutamia tunteja jotka meni joskus ristiin sekä yöhoidolla.
  4. Lentokala

    Rainbow-tuotteet mitä mieltä?

    Pääasiassa oon ollu tyytyväinen Rainbow (ja muihinkin ) halppistuotteisiin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
  5. Lentokala

    Kuinka moni on hoitanut jokaisen lapsensa kotona 3 vuotiaaksi?

    Esikoinen kotihoidossa eskariin asti ja kuopus meni päiväkotiin 3,5 vuotiaana. Nyt lapset 10v ja 7v
  6. Lentokala

    Pidätkö lastasi/lapsiasi muita söpömpänä?

    No periaatteessa kyllä, koska tiedän rumempiakim lapsia. Tunnen myös muita söpöjä lapsia omieni lisäksi et siinä mielessä he eivät oo ainoita söpöläisiä.
  7. Lentokala

    Kuinka useasti pyyhitte pölyt?!

    Pahimpaan siitepölyaikaan kerran viikkoon, muuten pari kertaa kuussa.
  8. Lentokala

    Mitä pk:n kevätjuhlaan päälle kun kutsussa lukee..

    Lapselle laittaisin ns. ykköset eli meillä puuvillahousut ja kauluspaita. Itse oon aina mennyt suoraan töistä kyseisiin juhliin, joten siisti arkiasu sais kelvata.
  9. Lentokala

    Saatiin vauvasta 3 ultrakuvaa. Jos odottaisin esikoista, niin parku pääsisi.

    Ei voi olla totta! Mä en todellakaan enää ymmärrä mihin tää maailma menee ja järki pakenee. Sorry. Kaikki on niiiin vaikeeta nykyään.
  10. Lentokala

    Saatiin vauvasta 3 ultrakuvaa. Jos odottaisin esikoista, niin parku pääsisi.

    :O Eipä tullu koskaan mieleen, et ultra onkin joku valokuvaajalla käynti... Sehän on ihan tekninen juttu, jossa tarkistetaan et kaikki on hyvin. En tosiaan tajunnut, et jotain poseerauskuvia ois pitänyt saada.
  11. Lentokala

    Te, jotka ette ole olleet pitkällä hoitovapaalla, niin kertokaa syy.

    Menin töihin, jotta miehellä oli mahdollisuus jäädä hoitovapaalle viimeiseksi vuodeksi.
  12. Lentokala

    Mulla on tylsää!! Kerro mitä muistat minusta. Tai kysykää jotaki..

    Tulit vahingossa raskaaksi satunnaisesta suhteesta. Sulla on rahat tiukalla ( kyselit joskus taloudenpito neuvoja)
  13. Lentokala

    Mullakin on tylsää, muistaako joku minusta jotain :D

    Turha pelätä jos et tee mitään kummallisia tempauksia. Mä oon ollut enempi tai vähempi täällä jo kymmenisen vuotta, enkä usko kenenkään muistavan musta mitään erityistä :D
  14. Lentokala

    Äitienpäivän hössötys?

    En tiedä muista, mutta ei meillä hössötetä. Aamupäivällä ulkoiltiin ja tehtiin pihahommia, sitten mies ja pojat lähti käymään mummilla. Mä laitoin sillä aikaa ruokaa ja sit syötiin,niinku syödään sunnuntaina normaalistikin. Ruuan jälkeen mä ja pojat pyöräiltiin mun vanhemmille kahville ja...
  15. Lentokala

    Juotteko raskaana lainkaan alkoholia

    Molemmilla kerroilla ennen kun oon tienny olevani raskaana, oon ollut ihan selkeessä kännissä. Join myös juhlissa pienen lasillisen kuohuviiniä / viiniä muutaman kerran raskaana ollessani.
  16. Lentokala

    Mikä on pääkaupunkiseudun kauhein lähiö? Minne ei kannata koskaan muuttaa?

    En nyt lähiöstä tiedä, mutta on kaupunginosia jossa on äärimmäisen vähän mamuja jos ollenkaan. Ulkomaalaistaustaisia toki saattaa olla. Esim. Munkkiniemi, Kuusisaari, Etelä-Haaga Asun itse länsi-Helsingissä, siksi nää esimerkit vaikka varmasti muitakin löytyy... Vihonviimeisiä paikkoja...
  17. Lentokala

    Naiset! Minkälaisissa "toimenpiteissä" käytte? Kampaajalla, kynsienlaitossa? Listatkaapas jokainen omanne!

    Kampaajalla 3-4 kertaa vuodessa. Ripsiä oon kestovärjännyt joskus kesäksi; en kylläkään viime kesänä. Geelikynnet oon ny menossa laittaan ekaa kertaa.

Yhteistyössä