Hakutulokset

  1. T

    patti vatsassa

    miehelläni on ilmestynyt navan yläpuolelle ihon alle sormenpään kokoinen patti. se ei ole kipeä. mistähän mahtaisi olla kyse?
  2. T

    mä en muistanu miten tää voikin olla näin tätä...

    oon nyt kolmatta tuntii pitäny saunaa lämpösenä siltä varalta JOS toi kuopus vaikka kävis nukkumaan ja lopettais sen karjumisen... se nousee pystyyn, heittää tutin lattialle ja huutaa niin kauan ennen ku menen antamaan sen takasin. laitan sen makaamaan, peiton päälle, kävelen ulos huoneesta ja...
  3. T

    mitä mieltä pakkosterilisaatiosta?

    tuli tosta toisesta keskustelusta mieleen että onko teidän mielestä syitä, jotka oikeuttaisivat tekemään ihmiselle pakkosteriloinnin?
  4. T

    jos ne mustapäät saa lähtemään.... (tyhmääkin tyhmempi)

    niin jääkö tilalle vaan laajentuneet ihohuokoset, vai palautuuko ne ehkä joskus?
  5. T

    ei enää autoja!!

    mulla palaa hihat kiinni naiskuskien ja tavallisten autohaaveiden kanssa! :headwall: :whistle: :D
  6. T

    naisellinen mies ja maskuliininen nainen

    tossa yhdessä toisessa alotuksessa mietittii että tällä palstalla viihtyvät miehet on ihme hamekansaa.. no, jos tällaisen seikan perusteella luokitellaan mies, ni mitähän nainen saa thedä jotta siitä ajateltais että ompa se miehinen?
  7. T

    äänestys

    korkkaanko punkun vai en?
  8. T

    mistä kuvankäsittelyohjelma??

    tarvisin ohjelman, jolla saa yhdisttettyä useita kuvia päällekkäin niin että ne ei kuitenkaan peitä toisiaan.. hankala selitys. :)
  9. T

    minkä asian vuoksi maksaisit enemmän veroja?

    siinähän se kysymys tulikin.... kun aina valitetaan kuinka yhteiskunnan palvelut maksaa jne jne. kuinka moni olis valmis maksamaan enemmän veroja saadakseen vastinetta? ja mikä olis korkein veroprosentti mihin suostuisit?
  10. T

    tietokoneesta?

    yritin tossa äsken ekaa kertaa käyttää tän koneen cd/dvd asemaa ja kuinka ollakaan, koko laitos ei toimi. yrittää jotenkin hetken lukea levyä ja sitte luovuttaa. kattelin tossa vähän ja ihmettelin, ni koko koneesta ei löydy kyseisellä asemalle mitään ohjainta (vai mitä ne nyt on), eli siis...
  11. T

    mitä mä laitan puremaan?

    joku on pistäny mua jalkapöytään ja sitä kutittaa niin hirveesti että oon raapinu sen kohta puhki. siis jos ties miten monetta päivää, jalassa on iso mustelma raapimisesta. millä hitolla saan sen loppumaan?
  12. T

    hirvee pyöräkuume!!

    |O |O siinä se sitte tulikin. tahtoo pyörän. nyt.
  13. T

    laittakaa tanssimusaa!!

    tarviin törkeen hyvää per-seen veivaus musaa!!!!! yhen oluen jälkeen..... :whistle:
  14. T

    tietäiskö kukaan volkkarista?

    kysykääpä ukoiltanne (jos ette itse satu tietämään) mitähän maksais noin suunilleen volkswagen passatiin (-97) uus katalysaattori laitettuna? ...romahti toi edellinen ehkä eilen. katotaan nyt. :/
  15. T

    mä en koskaan pääse saunaan... oma vika

    kiroiluttaa vaan ku tuli sit opetettua toi vauva niin vaativaksi etten edes saunaan pääse.... ainakaan miehen kanssa samaan aikaan. kaikki mahdollinen on menny vähän niinku huomaamatta omien periaatteiden vastaisesti..... :whistle:
  16. T

    mä heitän kaikki lelut roskiin prkl!!

    |O |O |O |O (pieni purkaus, taiselua lelujen keräämisestä...)
  17. T

    jakkaraa kokeilleet? ja muitaki suunitelmia...

    miten toimi? oon ajatellu selviäväni mahollisimman pitkään ilman puudutuksia ja mietin että allas saattais toimia tässä.... ainaki edellisessä synnytyksessä kuuma suihku autto yllättävän hyvin, ja mietin että allas saattais olla vieläki tehokkaampi. kipulääkitystä oon miettiny niin että...
  18. T

    miten mulle voi käydä näin?

    totesin siis tossa sunnuntaina, kun neiti täytti vuoden, etten muistakkaa sen syntymäaikaa... silloin ku olin vielä raskaana, ja siis yhden lapsen äiti, ihmettelin ja kauhistelin äitejä, jotka ei muistanu välttämättä viikonpäivää jona lapsi on syntyny, saati sit kellon aikaa. luulin että se on...
  19. T

    meripäivät!!!

    eli ketä on tulossa? mä en ikinä milloinkaan pääse mihinkään näihin kymenlaakson tapaamisiin ton perhana rempan takia että jos edes siellä näkisin tuttuja täältä ihan irl?
  20. T

    ostatko/rakennatko???

    eli voisko joku esitelmöidä mielellään oman kokemuksen pohjalta (faktojahan löytyy muualtakin) mitä hyviä/huonoja puolia on talopaketissa, uudiskohteessa, vanhassa talossa tai jos ihan itse rakentaa? ja mielellään jotain budjettia kiitos!

Yhteistyössä