Hakutulokset

  1. Mussukka79

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Moikka pitkästä aikaa, ei oo vaan kerinny tänne, kesäloman viimeistä päivää viedään ja huomenna taas töihin, onneks vielä firmasta on yli puolet kesälomalla ni tietää et hommia riittää :P Neuvolasta: Meillä oli eka käynti 8 viikolla ja sit ultra viikolla 11 ja sen jälkeen seuraava...
  2. Mussukka79

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Ja LA on 28.1 :) Se unohtui mainita tossa ekassa viestissä... :)
  3. Mussukka79

    *Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

    Nyt uskaltaudun minäkin tänne ketjuun ilmoittautumaan :) Pikku kakkosta odotan, viikkoja on nyt kasassa 11+5 ja tähän mennessä oon kerran käyny neuvolassa ja ekassa ultrassa, seuraava käynti onkin sit rakenneultra syyskuun puolivälissä :) Ei tuu turhaan ravattua neuvolassa tän kakkosen...
  4. Mussukka79

    Kissan kanssa ongelmia?

    Väliaikatietoa: Feliway-suihke ollu nyt noin pari viikkoa käytössä ja tuntuu tepsivän, pian laitetaan eteisen matto paikalleen niin todellinen tulikoe koittaa! =)
  5. Mussukka79

    Kissan kanssa ongelmia?

    Kissanhiekkaa ollaan vaihdettu ja ollaan koitettu myös sitä, että siivotaan joka päivä. Ja illalla annan aikaa molemmille kissoille, juuri tämä ongelmatapaus lojuu loppuillan sylissäni kun poika on nukkumassa. Oon nyt googletellu ja koittanu selvittää, et mikä auttais ja nyt on toi Feliway...
  6. Mussukka79

    Kissan kanssa ongelmia?

    Kiitti, täytyykin koittaa, toivottavasti tepsii meidän ronttiin :)
  7. Mussukka79

    Kissan kanssa ongelmia?

    Aattelin kysäistä täältä, josko täällä olisi kokemuksia samasta ongelmasta. Meillä 1v8kk poika ja kaksi kissaa, kissat iältään 8v. Toinen kissa on ruvennut pissailemaan protestin omaisesti matoille ja tänään oli ekan kerran pissannut sohvalle! Onneksi oli vettä hylkivä kangas alla ettei sohva...
  8. Mussukka79

    Turkulaisia paikalla????

    Hih, mäkin oon täällä! suosittelen lämpimästi Turun seudulla Le Studiota eli Erja Laurenia, meillä otettiin ihanat punataustaiset kuvat ja myös ne perinteiset vaaleanharmaalla taustalla eli ihan saa itse päättää ja kannattaa jutella valokuvaajan kanssa, että osaa varautua kans. Ja meidän poika...
  9. Mussukka79

    Hyvää syntymäpäivää

    Onneks olkoon! :flower: Oon syntyny tänään kanssa, kamalaa ku ikää karttuu! ;)
  10. Mussukka79

    Itku! Isyysloma ei kannata :(

    Mun mieheni sai isyysloman alusta palkkaa, loppu mentiinkin sit Kelan rahoilla. Kannattaa se työehtosoppari tarkistaa, tää oli parannettu ehto, joka just oli tullu kuukaus ennen voimaan ennen ku mies piti tota lomaa.
  11. Mussukka79

    Mitä Lasissa ?

    Punkkua täällä kans :)
  12. Mussukka79

    fiksu tyttö

    Onpa kiltti tyttönen sulla! :heart:
  13. Mussukka79

    MARRASTAAPEROT 2007

    Liikenteessä vielä ollaan! :wave: Eli 1-v-poika meillä, s. 2.11.07. Tyksissä syntynyt. Meillä ei vielä kävellä, tuen kanssa kyllä ja kontataan kauheaa vauhtia eteenpäin. Sanoja tuntee jo useita, mutta ei oo vielä ite sanonu mitään selkeää. Oon ollu vähän laiska palstailija, jospa nyt...
  14. Mussukka79

    HUOM! Ilmainen todella hyvä DVD naisille! Laitetaas pimpit kuntoon.

    Hih, tilattu, kiitos vinkistä! :) :laugh:
  15. Mussukka79

    Milloin vauva oppii nukkumaan koko yön heräämättä?

    Meillä ikää pojalla kohta 11 kk ja ehkä yhteensä 5 kertaa ton 11 kk aikana on nukkunu edes jossain kohtaa yötä 5 h pätkän eli niitä pitkiä yöunia odotellessa. Meillä vaihtelee tosi paljon noi yöt, välillä herätään 3 krt ja välillä taas 10 krt...
  16. Mussukka79

    Miten opettaa 9,5kk syömään muuta kuin makeita soseita?

    Mötkylä: isot voima- :hug: sinne ja kärsivällisyyttä! Meillä syödään ihan niitä 5-6 kk liharuokia ok, mut niitä 8 kk lihajuttuja ei ollenkaan. Mut päätin lopettaa stressaamisen ja jatkaa samaan malliin eli päivittäin kokeilla jotain uutta juttua, jolla saada ehkä sitä syömistä parempaan...
  17. Mussukka79

    mitä ruoka-aineksia ei saa antaa alle 1v lapselle?

    Muistaakseni hunajaa ei myöskään saanu antaa.
  18. Mussukka79

    Turkulaisia äitejä

    Onneks olkoon Niisku! :heart: :heart: Ihanaa, pieni nyytti tulossa...
  19. Mussukka79

    Nyt kun on ollu puhetta lasten nimistä,niin entäs kotieläimet? =)

    Kaksi kissaa, nimet Harmi ja Raichu ;)
  20. Mussukka79

    10kk ja syömälakko

    Mötkylä: juu-u, kuulostaa ihan liiankin tutulta! Valitin tuosta nirsoudesta ja syömättömyydestä neuvolassa ja siellä vaan käskettiin kokeilemaan uusia ruokalajeja. Täytyy tunnustaa, että kynnys ruveta ite tekemään jotain ruokaa pojalle on todella korkea, koska kaiken sen vaivan jälkeen kaveri...

Yhteistyössä