Hakutulokset

  1. L

    G Kuinka monen mies on hirvimetällä

    Tänää alkoi täällä :wave: Lähti sillei että heräsin onneksi lapset ei herännyt kun lähti niin aikasin.
  2. L

    Kotona olevat 40+ -äidit

    Olen ollut kotona 5-vuotta. Lapsisita nuorin 1v11kk ja vanhin 13v. Aion olla kotona vielä ainakin 2v. Minä täytin kesällä 41v
  3. L

    menierintauti

  4. L

    menierintauti

    Hei! Minulla lääkityksenä betaserc ja uretren comp. minulla tehtiin 2 eri kertaa kulotesti ja kun sen mukaan kuulo vaihteli niin sekin viittasi menierintautiin. Minulta otetiin pään magneettikuva ja kävin tasapainotutkimuksessa jonka jälkeen sitten sain diagnoosin.
  5. L

    uusia meilikavereita!

    Hei! Etsin sellaisia meilikavereita jotka viitsisi/jaksaa meilata päivittäin. Itse olen 4 lapsen kotiäiti. Joten jos kiinnostaa meilata voi osoitteeseen: babysitter@netti.fi tai laitta yv
  6. L

    Mistäs päin porukat on?

    Uudestakaupungista
  7. L

    menierintauti

    Minulla tuon huimauksen lisäksi toisinaan korvat soi ja lisäksi korvat menee herkästi lukkoon.
  8. L

    muistatko mikä oli la:si koska lapsi syntyi

    LA 9.1.1995 syntyi 11.1.1995 LA 30.7.2003 syntyi 15.7.2003 LA 29.6.2005 syntyi 30.6.2005 LA 1.9.2006 syntyi 3.9.2006
  9. L

    menierintauti

    Minulla todettiin viikko sitten alkava menierintauti. sain siihen nyt lääkettä että vähenisi nuo huimauskohtaukset. Onko kellään muulla ollut samaa?
  10. L

    Meiliystäviä... :)

    Minulle voit lähettää meiliä. Olen 4 lapsen 40v äiti. Pojat 11kk, 4v, 12v ja tyttö 2v. lapsukaisetx4@luukku.com
  11. L

    Muita[i] yksinäisiä[/i], vailla ystävää/kaveripariskuntaa?

    Täällä myös kaivataan ystäviä lapset 11kk, 2v, 4v ja 12v. Asumme uudessakaupungissa. Meille saa yv:tä laittaa olis kiva jos näin löytyisi ystäviä =)
  12. L

    uusikaupunki+lähialue

    Minä olen uudestakaupungista ja lapsia 4 nuorin 11kk ja vanhin 12v.
  13. L

    Pitkäaikaisia kirjeystäviä hakusessa!

    hei! täällä 4 lapsen äiti . Pojat 1/95,7/03,9/06 ja tyttö 6/05. Asumme lounais-suomessa. Ikää on 40v jos ikäero ei haittaa niin laita meiliä tulemaan osoitteeseen: lapsukaisetx4@luukku.com
  14. L

    uusia kirjeystäviä hakusessa:)))

    Haen uusia kirjeystäviä. olen 40-vuotias kotiäiti. lapsia on 3 poikaa ja yksi tyttö. Asumme maalla. Olisi kiva löytää postilaatikosta muutakin kuin laskuja. Jos kiinnostuit niin laita meiliä tai yv tulemaan jossa kerroit hiukan itsestäsi ja osoitteesi niin siitä se sitten lähtee...
  15. L

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    Hei! Uudestakaupungista ja ikää on 38v. Lapset -95,-03,-05.
  16. L

    vieläkö lapsia?

    Hei! Minä odotan neljättä kerkeän täyttää 39v enen kuin lapsi syntyy. Ennestää p-95, p-03 ja t-05.

Yhteistyössä