Hakutulokset

  1. A

    Römer Duo Isofix

    Onko kellään kokemusta Römerin duo isofix:sistä. Kallis on, mutta onko hintasa arvoinen??
  2. A

    sauna ja pesuhuone remppa

    Onko kukaan tehnyt saunaan ja pesuhuoneeseen remonttia? Teittekö saunan lauteet ja paneloinnit itse pitkästä tavarasta vai ostitteko valmiin paketin? Mitä tuli maksamaan remppa? Ja käytittekö remonttifirmaan, vesieristysten tekoon pitää ainakin käyttää mutta entä muuten? Anne
  3. A

    imettäjän ehkäisy

    siis mitä muuta ehkäisyä voi käyttää kuin minipilleireitä kun imettää, pillerit teki mut ihan raivopäiseks, eli ei sovi ollenkaan ja painoakin tuli vaikka täysimetin. Oisko muita vaihtoehtoja kuin kortsu ja mitä maksaa
  4. A

    pyykinpesukone

    pesukone sanoo työsopimusta irti ja nyt kaipaisin tietoja hyvistä pyykinpesukoneista ja siitä mitä kannattaa koneesta maksaa. Eli mikä merkki, malli ja hinta? Anne
  5. A

    Herkkupeppujen pivo 2 viikko

    Nyt sitten alkais toinen viikko tätä kuuria. Paino näytti tuossa hetki sitten 78 eli kilo ois muka tippunu, mutta eipä hurrata vielä, taitaa olla ennemminkin tuota normaalia painonvaihtelua, kun tuossa toissaviikolla oli paino 76. Mutta tsempillä eteenpäin. Pari kertaa sorruin pikkumakeaan...
  6. A

    Herkkupeppujen pino 1 viikko

    Tänään se siis alkaa, eli herkkupeppujen makeansyömislakko. Mulla ois puotettavaa 20 kiloo. Just kävin puntarilla, näyttää 79 ja 60:neen pitäis päästä. Aletaanko pitää pinoo täällä, vai perustetaanko oma yhteisö tai jotain? oisko meitä muitakin kuin me kaks? Anne
  7. A

    chow chow

    Minäkin kysäisen, löytyykö keneenkään kotoa kyseistä rotua Anne
  8. A

    Crisse

    Saitko Crisse kissa-asian järjestykseen???
  9. A

    ongelma, apua, mielipiteitä

    Mun vanhemmat eroaa, ovat olleet yhdessä 26 v ja nyt se sitten loppuu. Nyt onkin sitten sellainen ongelma, että missä mun, mun miehen ja kohta syntyvän muksun kuuluisi oleilla, äidin vai isän luona. Me tehdään vanhempien luokse 2-5 reissua vuodessa, ollaan siellä n. 3-10 päivää kerrallaan. Isä...
  10. A

    vuorotyö äidit

    Onko täällä äitejä, jotka ovat vuorotyössä esim. ravintolassa. Ois kiva vaihtaa kuulumisia siitä miten arki sujuu pienten lasten kanssa. Itselle tulossa eka ja vuoden kuluttua täytyis aloittaa ravintolassa työt jälleen. Kaipaisin hieman rohkaisua, että kaikki sujuu. Anne anne.myllymaki1@luukku.com

Yhteistyössä