Hakutulokset

  1. M

    Mercilon-käyttäjät HUOMIO

    Eli mulla olisi kaksi täyttä levyä ylimääräisenä... Paketit avaamattomia ja ostettu reilu viikko sitten. Ostaisikohan joku ne multa pois vanhenemasta....?? :whistle:
  2. M

    Mercilon-käyttäjät

    Olis mulla ylimääräisenä kaksi täyttä levyä... Paketit on avaamattomia ja ostettu reilu viikko sitten... Ostaisko joku nuo multa pois vanhenemasta....? :whistle:
  3. M

    Ruskovillasta

    Ostin meidän neidille silkki-villa (30%silkki 70%villa) aluskerraston, ja nyt mietinkin että voiko nuo pestä villan pesuaineella (ulrich, villaisille kestovaipoille ostin aikanaan), entäs tuo lanoliinittaminen, pilaako se silkkiosuuden kerrastosta...? Marseille- ja sappisaippuaa vissiin vain...
  4. M

    Puolivuotias tyttönen eilen kuumeessa, nyt ei kuumetta, voinko laittaa ulos nukkumaan..?

    Niin elikkäs molemmat korvat tulehtuneet, sisällä ei nuku kun maksimissaan tunnin, ulkona kolme...? Mutta voinko siis laittaa ulos..?
  5. M

    Imetyksestä

    Milloin ja miten ootte ITSE lopettaneet imetyksen...? Haaveilen että saisin kroppani taas täysin itselleni, mutta toisaalta sitten taas en malttais vielä lopettaa.... 6kk imetystä siis takana... :)
  6. M

    6kk ja puuro ongelma

    Kirjottelinkin jo tuonne vauvaosioon, mutta sieltä en oo saanu vastausta.. Mut siis tyttö on nyt viikkoo vajaa 6kk ja puuro ei mee alas... Yökkii ja kyökkii vaan, oli puuri sitte valmispuuroo tai hiutalepuuroo. Just kokeilin hienontaa hiutaleetkin, mutta sama kyökkiminen jatkuu.. Kuitenkin...
  7. M

    Jokos täällä on ollu joululahjoista...?

    Ajattelin tasata joulun alus menoja ja ostella useampana kuukautena pari kolme... Jokos teillä on lahjat mietittynä...? Mitä seuraaville keksis/mistä tuon ikäiset tykkää...? 6-vuotias eskarilainen tyttö 9-vuotias koululainen tyttö 14-vuotias tyttö 16-vuotias poika Aikuisille ei...
  8. M

    Maustekutsujen emännöinti..

    Te jotka olitte kiinnostuneet emännöimään Kotigastronomi kutsuja niin ottakaa ihmeessä yhteyttä, tähän ketjuun tai sitten yvllä. Nyt mulla on syys-lokakuun ajan arvonta et jokainen kutsuja emännöinyt osallistuu silikonireunavuoan arvontaan!!! =)
  9. M

    Mahtaako olla muita jotka ei imetyksen aikana ole laihtunut yhtään...?

    Siis ottaa päähän tää... Kiloakaan ei ole lähtenyt vaikka mielestäni syön terveellisesti ja olen laskeskellut kaloreita ja joka päivä jää 500kcal alle kulutuksen määrästä... Mikä mua vaivaa??? Miks mä en laihdu??? :headwall: :headwall:
  10. M

    Luotettavaa ja pitkäaikaista ystävyyttä kaipaisin Etelä-Pohjanmaalta

    Vieläkö E-P:n alueen jöröistä löytyis joku joka jakais arjen juttuja...? Olen 24-vuotias kahden tytön (3v ja 4,5kk) äiti Kurikasta. Ystäviä ei oikeastaan ole, hyvän päivän tuttuja jonkun verran. Olis ihana jakaa asioita jonkun muunkin kanssa kun vaan tuon meidän reissailevan isännän kans.. :)...
  11. M

    Cuplaton vai Disflatyl?

    Kumpikos olikaan parempi..? Vauva nyt 4 viikkoinen, ja ajattelin kokeilla, josko helpottais pienen oloa..
  12. M

    Koiruuden karvanlähdöstä...

    Onko teillä karvanlähtöaika...? Tai ainahan se on, mutta nyt siis pahempana...? Millä te harjaatte koiran...? Kyse on siis tuosta sakemanni neidistä ja pehmonen aluskarva lähtee hyvin tiheällä kammalla, mutta entäs tuo kova pitkä päällyskarva...???? Tuntuu ettei se tartu sitte mihinkää...
  13. M

    Siman ohje

    Kuinkas te teette simaa...? Ja koskas sitä sitte pitäis laittaa tulemaan....? Ihan ekaa kertaa ajattelin että josko tekisin simaa ja sitte munkkeja vapuksi... Ehtona tietty että tämän masutakiaisen saan ulos (40+5) ja ehdin... :)
  14. M

    Päivät ei tahdo kulua... Leivontaohjeita..

    Viikkoja olis nyt 38+4 ja päivät ei oikein meinaa kulua, muutama viikko sitte muutettiin ja kaikki on paikoillaan, hyllyt on siistejä jne. Vauvalle olis kaikki valmiina, esikoinen viihtyy omissa leikeissään tai sitten katsellaan filmiä... Ajattelinkin siis että josko sitä leipois pakkaseen...
  15. M

    2v flunssa, lääkäriinkö?

    2v7kk neiti on ollu nuhassa nyt vähän vajaan viikon. Nenu vuotaa, ääni on ihan madalloksissa ja yskä on tosi limaista, tosin yöllä sellasta kuivahkoa... Kuumetta ei kuitenkaan oo noussu... Kannattaisko käydä lääkärillä näyttäytymässä..?
  16. M

    Joku mahtava leivän ohje mulle

    Leipä loppus ja tarkoitus olis alkaa leipomaan.. Antakaahan mulle joku oikein maukkaan ja mahtavan leivän ohje... Haluisin kokeilla jotain uutta vaihteeksi... Kiitos! :flower:
  17. M

    Vakuutuksista... Hintavertailua...?

    Minkä hintaisia vakuutuksia teillä on..? Ja missä yhtiössä? Mulle kun tuli liikenne ja autovakuutus (täyskaskolla) kun toiseen yhtiöön siis vaihdettiin ja mietinkin että oliko kuitenki kallis... Entäs muut vakuutukset, henkilö ja asuntovakuutukset, minkä hintaisia teillä ovat...
  18. M

    Sukupuolen arvuuttelusta raskausaikana..

    Mitäs kaikkia niitä onkaan...? Niin kun esim. jos on pahoinvointia tulee tyttö jne... Olis ihan hauska lukee vaikkei paikkaansa pitäiskää.. :D
  19. M

    Työasiaa.. Osaisko joku auttaa..?

    Mulla on määräaikainen soppari vuoden loppuun. Nyt oon ollu kuukauden s-lomalla ja loma jatkuu ainakin muutaman viikon varmaan vielä. Mutta mies sai vakkari paikan rekkahommissa, eli tekee reissuhommia, ja aloitti siis työn vasta ihan muutama viikko sitten. Mun työ on aamuyöllä/aamulla 4-7, ja...
  20. M

    DharmaMom82

    Utelias kun nyt olen, niin ootko niinkun viikolla 13..? Ja profiilissa on uusi kuva susta...? =)

Yhteistyössä