Hakutulokset

1. N

häät kesällä 2008

täällä mennään kans. 080808 :heart: maistraatissa ja juhlat parin viikon päästä tuosta päivästä. sellaiset rennot, eräällä majalla, hyvää syömistä,juomista ja lähimmät ihmiset.
  2. N

elokuussa yrittämään alkavat ja kiloja tarvis tiputtaa...

Kyllä niitä ylimääräisiä kiloja ihan oman hyvinvoinnin vuoksi koitetaan pudottaa eikä pelkästään mahdollisen raskauden vuoksi. Itselläni on enemmän kuin tuo 6 kg ylimääräistä, kuten sanoin aluksi olisi kiva saada noikin pois. ja uskon että tuokin 6kg tuntuu varmasti jossain. ja varmasti...
  3. N

Sinttu 83: Joo tää on siis kamalaa kun ei meinaa lainkaan lähtee noi kilot. Pitäis olla joku ketä vähän potkis persuksille. Tosin, olen kyllä aika paljon kulkenut pyörällä nyt iltavuoroon (matkaa on n. 10km/ suunta). Ja hoitotyötä kun on niin saa välillä juosta hiki hatussa. nyttenkin olen...
  4. N

menkat myöhässä ja testi nega

Koskiskohan tämä minuakin.. mä lopetin pillerit helmikuussa 07, jonka jälkeen on tullut kolmet luonnolliset menkat. Kierrot on olleet 36, 29, 30. Odotin että jos menkat tulisi kierron 30. päivän paikkeilla kun kaksi viime kertaa olivat olleet sitä luokkaa ja ennen pillereitä kierto oli...
  5. N

tuossa vielä laskin niin jos tarkkoja ollaan niin ainakin 6,8kg ja 8,8kg olis viel parempi. sit tulis tasaluku tuon lopputuloksen kanssa. eli tavoitteena olis 75-77kg. ei väliä kunhan vaan tuo paino lukema tippuis!! =)
  6. N

Hei kaikille! Onko täällä sellaisia jotka alkavat yrittämään elokuussa? Ja oletko ylipainoinen eli muutama kilo olis hyvä saada pois? :attn: Itse tarvis 6 kg saada pois ainakin näin alkuun. olisi kiva jos sen saisi elokuun puoliväliin pois. Olen aloittanut tällä viikolla laihiksen...
  7. N

mercilon pillerien lopettamisen jälkeen...

niin, millaisia kiertojen pituuksia teillä, jotka olette syöneet mercilon pillereitä, on ollut? itselläni on ollut kolmet luonnolliset menkat lopettamisen jälkeen. nyt odotin että lauantaina olisi alkaneet, mutta ei. Kierrot ovat olleet 29, 36 ja 30. Nyt on tämän kierron 35 päivä. Alkaisiko nyt...
  8. N

keväällä valmistuvat + vauvahaaveet!

itse haluaisin käydä viimeisenkin harjoittelun nyt syksyllä, sitten keväällä ei pitäisi olla kuin kirjallisia juttuja yms. Ja jos onnaa niin kai sitten pitää toivoa et sais harjoittelut suorittaa ajoissa.. ;) ja onnea sinullekin jansky yrityksiin sitten kun aloitatte!
  9. N

Niin, kukaan ei tiedä milloin tärppää. Me aloitetaan elokuun alkupuolella yritys. :) Ehkä olet vain vähän aikaa töissä, mistäs sen tietää jos onnistuu. Liikaa ei kannata yrittää, koska silloin ei varmana onnistu. Tämäkin asia on sellainen että tulee silloin kun on tullakseen. Opiskeletko...
  10. N

Ja taas alusta

Jippu: itse en ole yrittämistä vielä alkanut, mutta kaverini oli yrittänyt vuoden vai jopa kaksi ennen kuin tärppäsi. mielestäni, jos liikaa ajattelee asiaa tai yrittää niin asiasta ei tulekaan mitään. se tapahtuu sitten kun sen aika on, joillain helpommin ja toisilla siihen menee aikaa. ei pidä...
  11. N

Hei! valmistun ensi vuoden huhtikuussa ja kovasti haaveilisin pikkuisesta siinä toukokuussa syntyvän. onko täällä muita joilla olisi tällainen tilanne, miten taloudellisen tilanteen kanssa, entä kuinka kauan aiotte olla kotona, etsiä töitä yms.. ? minun mieheni on vakituisessa työpaikassa...
  12. N

keväällä valmisuvat + vauvahaaveet!

Hei! valmistun ensi vuoden huhtikuussa ja kovasti haaveilisin pikkuisesta siinä toukokuussa syntyvän. onko täällä muita joilla olisi tällainen tilanne, miten taloudellisen tilanteen kanssa, entä kuinka kauan aiotte olla kotona, etsiä töitä yms.. ? minun mieheni on vakituisessa työpaikassa...

Yhteistyössä