Hakutulokset

  1. P

    Pelkopolin ajankohta

    Moi, Mä taisin olla jossain viikon 34 tienoilla. Riittävän kovat traumat/tahtotila ja saat sektiosi. Mulla tosin pelkopolikäynti Naistenklinikalla auttoi niin paljon, että halusin alatiesynnytykseen sektion sijaan ja kyllä kannatti, synnytys oli tosi helppo yllätyksekseni. Naistenklinikalla...
  2. P

    Pahoinvointi ja sukupuoli

    pojasta sairaalaan pahoinvoinnin takia. 7 kk oksentelua.
  3. P

    Poikaraskaus vs. tyttöraskaus?

    ylipäänsä kiinnostaisi tietää, miten teillä useamman saaneilla on raskaudet poikenneet toisistaan? Mulla eka vaikea kuin mikä, nyt ei oikeestaan oireita, mikä musta tosi outoa...
  4. P

    Poikaraskaus vs. tyttöraskaus?

    Hei, onko kellään näkemystä tai tietoa, onko poika/tyttöraskauden kulussa eroja? Kertokaa kokemuksianne...
  5. P

    onko joku käyttänyt masennuslääkkeitä koko

    Zoloft (vaikuttava aine sertraliini) raskauden ja imetyksen ajan, poika terve kuin mikä ja ei mitään ongelmia.
  6. P

    epäsäännöllinen kierto, apua pyydetään?

    Moi, te joilla ollut epäsäännöllinen kierto ja olette hakeneet lääkäriltä apua kiertojenne tasoittamiseksi/säännöllisten ovulaatioiden aikaansaamiseksi, mitä lääkettä/hoitoa teille annettu ja kuinka tehonnut?
  7. P

    ***Viikko 27***

    Moi, olin kauan poissa meilin ääreltä ja tiedoksi kaikille että täti tuli viikkoja myöhässä 21.7. nyt sitten uuteen pinoon, tosin en tiedä mille viikolle laittaisin kun kierto noin heittelee, että sellaista.
  8. P

    ***Viikko 27***

    oon ollut poissa koneelta, mutta toistaiseksi ei tätiä näy... onnea haamuilijoille.
  9. P

    iMETYSKAMMO???

    pumppaa pulloon ja juota pullosta. toimi hyvin!
  10. P

    millä viikoilla teille ei oo ulrassa näkyny vielä..

    muistaakseni oli viikko 8 tai ysi kun ultrattiin uudestaan. siihen asti oltiin jännityksessä, kun tossa 6 viikon ultrassa yksityisellä sanottin että kohdun ulkoinen raskaus jos mikään -ja passitettiin ulos.
  11. P

    onko kellekkään käyny näin ??

    ultrassa ei näkynyt tuolloin mitään, mutta verestä todettin hormonimäärien kasvu raskaudenomaisesti. tais olla viikolla 8 tai 9 kun raskaus vahvistettiin todeksi ultrassa.
  12. P

    Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

    kiitos äitipeikko. toi linkkivinkki tulee vielä kalliiksi hitto, :kieh:
  13. P

    ***Viikko 27***

    peukkuja kaikille neganneille, mutta ei vielä toivoansa menettäneille ... mulla ei näy tätiä, ja kohdunnapukka on kova kuin mikä. vatsan kiristely meni sekin ohi, eli tädin tulon merkit täysin hävinneet. ihme juttu tää halutun raskautumisen kuvittelu kehon merkeistä, kun testi sanoo miinusta...
  14. P

    ***Viikko 27***

    enpä usko. vähän tuossa alavatsaa alkoi kiristelee silleen, että arvelenpa tädin iskevän miekkoineen huomenissa. ihme, jos ei. no, nytpä voin dokailla ihan rauhassa mökillä kultani kanssa, ja nautiskella pikkuhiprakasta, kun lapsi on mummolassa, :whistle:
  15. P

    Milloin vauvan kanssa kauppaan/kaupungille?

    suosittelen vauvan mukaanottamista kaikkialle heti. tottuu ihmisiin ja ääniin, ja näin myös kotona saa pitää ääntä, ja nukkuu silti. ja näin esim. ravintolassa syöminen ei ole ongelma. meillä poitsu oli mukana alustapitäen kaikkialla ja on nukkunut varmaan kymmenissä ravintoloissa ihan...
  16. P

    KOrviketta antavat; valmis maito vai maitojauhe?

    molemmat käytössä. matkoilla valmis maito ja mökillä, muuten jauhe.
  17. P

    Miten opettaa vellitutille?

    sotke sekaan vähän hedelmä tms. sosetta, niin ei ole niin juoksevaa. vähennä vähitellen soseen määrää, kunnes juoksevakaan velli ei ole enää ongelma. meillä poika oppi juomaan myös maitonsa vellitutista.
  18. P

    Milloin SUURI RAKKAUS vauvaan syntyy...?

    lisäys, että poitsu n. 11 kk nyt.
  19. P

    Milloin SUURI RAKKAUS vauvaan syntyy...?

    mulla oli ehkä alkuun enemmänkin suuri huolehtimisvietti, ja epäusko siitä, että tuossa on mun lapsi. suurta äitiytä en kokenut tai mitään ihmeellistä rakkautta. suuri rakkaus on tullut vähän huomaamatta, kun tajuaa miten tärkeä osa perhettä lapsi on ja miten mahtava persoona tuo pieni tyyppi...
  20. P

    yllätyksiä raskausaikana...

    onko oikeesti noin käynyt sulle? oho.

Yhteistyössä