Hakutulokset

  1. K

    Koepala kohdusta

    Mulla on otettu pari vuotta sitten näyte kohdun limakalvolta, pipelle näyte taisi olla nimeltään. Verrattavissa papakokeen ottoon, pikkasen nipisti vaan, mitään lääkkeitä ym. en saanut, otettiin utrat sun muut samalla, vastaus tuli kirjeitse kotiin, missään ei mitään vikaa löytynyt!
  2. K

    Ei valittamista, toinen älväri jo menossa!

    Mutta miten selität sen että esim. kuntaan missä asun ei myönnetä kyseisellä älvärille rakennuslupaa? Johonkin tämänkin on perustuttava... Olen käynyt kyseisessä talossa ja en kyllä itse sitä meille edes harkinnut, ruman näköisiä, halvoilla perusmateriaaleilla tehtyjä tönöjä. Tämä on minun...
  3. K

    2002 SYNTYNEET VAUVAT JA KUUKAUSI MUKAAN!

    poika 22joulukuuta :heart:
  4. K

    ONKO ALKANUT SYNNYTYS KIVUTTOMILLA SUPPAREILLA JOLLAKULLA?

    Muistaakseni mulla alko sillai :) ekax kivuttomat säännölliset ja siitä sit pikkuhiljaa alko polte selässä ja sitten alkokin jo "oikeet supparit" Koita kestää siskosein ;) ja muista YRITTÄÄ nukkua kun vielä voit :whistle: :wave: Öitä :hug:
  5. K

    Pahimmat synnytyksen jälkiseuraukset?

    \ sama täällä :(
  6. K

    millä rv synnytit?

    Poika 39+4,tyttö 40+2 :)
  7. K

    Pika synnytys!

    Eka synnytys kesti n.10 tuntia josta ponnistus vaihe 2ja puol tuntia :( Toinen kesti 2 ja puol tuntia ja p.vaihe n.15min :)
  8. K

    tammikuussa 06 syntyneitä

    Laitetaan tännekin :) tyttövauva syntyi 30.01 pituus 49cm ja paino 3240kg :heart: ja vauvaa hoivaa isi ja äiti ja ylpeä isoveli 3v :)
  9. K

    Kamala

    Mä löysin netistä puunvärisen pinnasängyn kympillä :D Ja ihan siisti,kävi tuuri :)
  10. K

    nan-maito? haitat?

    Mulle ainaki sanottiin, että NAN maito on kaikista siedettävin. Siis neuvolassa sanottiin. Ja ei meidän muksuilla ole tuttelia saati sempperiä maha kestänytkään. Toki, voi tulla iho oireita?? Eihän se kumma ole... Kokeile vaihtaa. Mutta tulipa mieleen että minkä ikäinen lapsesi on, kun n.2kk...
  11. K

    vauvan kura/oksennustauti

    viikko rajana täällä...jos syö,jou, lekkii, ei tarvi olla huolissaan...........
  12. K

    vauvan kura/oksennustauti

    enpäs ole moista kuullut että pullolapsilla enempi maha tautia... :) Eikä varmasti pidä ainakaan paikkaansa! Se riippuu aivan lapsen vastustus kyvystä!! Eikä lainkaan epä normaalia vaikka sairastas saman taudin 10 kertaa vuodessa........
  13. K

    lasten karkin syönti...

    Minä olen syöny vähintään 50g suklaa levyn joka päivä+pullaa, sipsejä, jäätelöä...yms ym,s.... 28v oon syöny joka päivä herkkuja... Reikiä 28v aikana 0....... Painoa 57kg ja 165cm......... :)
  14. K

    Lasten lehdistä

    meillä tulee tytölle 8v, barbie lehti. eka tuli prinsessa. B) Pojalle aku ankka tai bamse..
  15. K

    Ongelmia kerrakseen

    :hug: Minulla on vähän samanlaisia ongelmia 8v tyttöni kanssa.. Mutta, minulla on kummityttö 12v, joka on juuri kuvailemasi tytön tapainen... Ja olen puhutu hänen äitinsä kanssa ja syyksi epäilemme sitä että tyttö on ollut perheen ainoa "vauva" niin kauan.... Eli siis tottunut saamaan tahtonsa...
  16. K

    Arrakki eli suklaapallojen ohjetta?

    laitan sitä mitä kaapissa on... nää halppis merkit ei kyl niin hyviä, että oboy paras tässäkin....
  17. K

    D-vitamiinista

    \ No ei nyt kukaa saa kouristuksia d-vitamiinin puutteesta. Joka ruuassa sen verran, että ainaki vähän saa. Meidän nuorin poika saanu d- vitamiinia kerran viikossa 7kk jälkeen (kun en muista). Vanhempi poika varmaan sai viimeisen tipan silloin... :wave: Ja tunnenpa sellaisen äidin joka ei...
  18. K

    Arrakki eli suklaapallojen ohjetta?

    en tiedä mitä tarkoitat, mutta meillä tälläinen... 50g margariinia tai voita 0.5-1dl sokeria (tai maun mukaan) 2tl vaniliini sokeria 2-5 rkl kaakao jauhetta kaura ryyniä niin että seoksesta tulee "kovaa" (voi pyöritellä palloja) pyörittele valmiit pallot kookos hiutaleissa. Laita jääkaappiin...
  19. K

    puhumaton 1v10kk ikäinen

    meillä poika 1v8kk ja ainoa mitä suusta kuuluu on anna,moi ja heihei...
  20. K

    Lapset asuu isällä?

    yksi tuttuni päätyi tuohon ratkaisuun mutta päättivät sitten kuitenkin miehen kanssa että lapsella on parempi olla äidin luona :/ lapsi asui isänsä luona pari kuukautta...

Yhteistyössä