Hakutulokset

  1. Ä

    mä en tahdo poikaa...

    Löytyyhän sitä kaikenlist kiva ja vähemmän kiv ihmistä sekä tytöissä että pojissa...ei ole sukupuoleen sidottu. Mulla on neljä poikaa ja hyvin ollaan toimeen tultu,suihkussakin käyvät joka päivä. Finnejä tulee myös tytöille, liekö se kenestäkään huonompaa tekee.
  2. Ä

    epävarmuus suhteessa...

    Nyt tuli kirjoitusvirhe, meillä on mieheni kanssa takana jo 16v.Mutta mitä tehdä, neuvokaa viisaammat.. :(
  3. Ä

    epävarmuus suhteessa...

    mulla on nyt tod. epävarma tilanne, en tosiaan itsekään tiedä mitä tehdä tai ajatella tästä...Meillä on miehen knssa jo 6v. yhteistä taivalta takana ja 4 lasta. Rakastan miestäni mutta nyt tuntuu, että joku mättää enkä jaksaisi enää. Kuka on ollut samassa tilanteessa tai osaa kertoa jotain...
  4. Ä

    Minkä asian haluaisit maailmasta pois?

    Kroonisen rahapulan, joka asiaa pitää miettiä ja kiva ois käydä ruokakaupassa koko kuun loppuun asti niin, ettei tarvis joka hyllyllä miettiä riittääkö rahat :/
  5. Ä

    öitä

    |O hohhoijaa, minä poistun, öitä ja oman kullan kuvia tai jotain sellaista kaikille!
  6. Ä

    Mitä asiaa kadut?

    On sitä pari sähläystä ny aikuisiälläkin mitä kadun mutta ei voi enää mitään, jospa sitä ottaa opikseen.En nyt tarkemmin määrittele...
  7. Ä

    Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

    Niin ja täälläpäin on ulosottomies nimeltä Karhu ja pappi nimeltä Taivainen, mites onkaan sattunu sopivasti...
  8. Ä

    Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

    Väestörekisterin sivuilla oli Kinkku, Makkara, Nakki ja Potka.Mikä oisit mieluiten? Vaik ei ole itelläkään nimessä kehumista, kyllä siitä kouluaikana sai monta vääntöä kuulla :( , oottelen et ukko kosii niin sais perinteisen suomalaisen -nen päätteisen ;)
  9. Ä

    Homoudesta

    Tää oli myös todella hyvin sanottu ja vielä mä lisään että on se homojen parisuhde muutakin kuin seksiä, ihan niin kuin heteroillakin vaikka se monesti ajatellaan vaan seksin kautta.
  10. Ä

    Homoudesta

    Tää oli niin hyvin sanottuu et tähän yhdyn täysin.
  11. Ä

    kutsutko lapsiasi väärillä nimillä?

    Pakko myöntää että jatkuvasti.
  12. Ä

    Pienitalo Preerialla

    On muuten ihan ihan sarja, mä oon jääny siihen ihan koukkuun, ihan sattumalta alkukesällä huomasin että se tulee Pikkukakkosen jälkeen. :)
  13. Ä

    taisin tulla huijatuksi kirppariosiolla..mitä mieltä tästä?

    tiedä sitte onko varsinaista huijausta, se jää nähtäväksi. Voihan olla niinkin, että myyjä on ollut niin saamaton, ettei ole vielä saanut aikaiseksi mennä postiin.Ite oottasin vielä tän viikon ja sit kyselisin enempi.
  14. Ä

    Mulla repee hermo tämän joka iltaisen nukkamaanmeno tappelun kanssa!PRKL

    Oho, tuli kirjotusvirhe, siis mun vanhin on 11v.
  15. Ä

    Mulla repee hermo tämän joka iltaisen nukkamaanmeno tappelun kanssa!PRKL

    Kyllä on meilläki lomien aikana mennyt vähän vinksalleen nää rytmit...Vanhin 1v. käy nyt jotenki ajalla n.22.30-23 aikoihin, mut tulevasta ekaluokkalaisesta on tullu varsinainen yökukkuja kesän aikana, tossa se vielä kukkuu vaik tässä houkuttelen nukkumaan.Myös junior 2v. vielä hereillä, tossa...
  16. Ä

    Iltaa vielä tähän aikaan...

    :wave: Iltaa kaikille tasapuolisesti,lähdin kattoo vieläkö täällä on ketä kun sain muksut nukkuu ja isäntäkin vetäyty yöpuulle väsymystä valittaen..
  17. Ä

    kuka tehny karjalanpiirakoita?

    Mä tein eilen illalla eka kerran ite karjalanpiirakoita :p jeejee...ihan hyvin onnistu vaik ei niin hienon näkösiä ollutkaan.Nyt kun vielä sais miehenkin maistamaan, sillä taitaa olla ennakkoluuloja mun karjalanpiirakoitani kohtaan...Kuka muu tehny ite?
  18. Ä

    ma ruoka?

    kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta mullekin, jos tekisinkin sitä.Kiitos vinkistä!
  19. Ä

    SATTTUUUUU!!!!

    Kaurapussi on hyvä ensiapu kotioloissa.Lämmität sen mikrossa ja makaat niin että se on niskan alla, rentouttaa mukavasti. sitten pyydät vaikka ukkoas hieromaan. jos kova kipu ja vaivat jatkuu niin sitten vaan lääkäriin tai hierojalle.
  20. Ä

    Onks pakko jos ei taho?

    Jos ei nyt just ole pakko lähteä mihinkään niin miksi pitäs?

Yhteistyössä