Hakutulokset

  1. 2

    pms ja raskaus

    Kyllä se vähän auttoi kun oli raskaana =)
  2. 2

    naisen mielipide

    Et sinä siinä mitään väärää tee, voi olla että se masennus nyt vaikuttaa oleellisesti tässä jutussa. Yritä muulla ajalla tukea puolisoasi paljon ja pidä ne tietyt vapaa-ajat itselläsi. Se olisi eri asia jos menisit pari kertaa viikossa... =)
  3. 2

    Minä, Minä, Minä, onko muita ?

    Jaa, vaikee sanoo tohon yhtään mitään..
  4. 2

    hengenahdistus

    Just samoilla oireilla mulla alkoi masennus :wave:
  5. 2

    Talon oston painajainen....

    ihan kauhee tilanne...
  6. 2

    Anteeksi rakas mieheni

    \ Olet monessa asiassa oikeassa, mutta ihminen on erehtyväinen ja tekee monia virheitä elämässään. Olen itse elänyt parisuhteessa 15 vuotta, olemme onnellisia ja luotamme toisiimme. Olisikin mahtava järkytys jos mies tulisi kertomaan pettäneensä... Kuitenkin meilläkin on ystäviä joilla on...
  7. 2

    Anteeksi rakas mieheni

    Mä en ainakaan lähtis tuomitseen ketään toista. Monilla luennoillakin on sanottu, ettei ihmistä ole tarkotettu yksavioiseksi. Tiedä sit pitääkö paikkaansa, moni hairahtuu ainaskin kerran...Tosin suhteessa on hyvä olla selvät sävelet... :)
  8. 2

    Tuulimuna?

    Mulla oli vahvemmat raskausoireet tuulimunassa kuin näissä onnistuneissa raskauksissa, tuntui kuin oireet olis käyny ylikierroksilla. Minä menin viikolla 11 kirkkaan verisen tosin niukan vuodon vuoksi päivystykseen, jossa sit todettiin tuulimuna :'( Eihän sinulla tarvi olla mitään vikaa, mutta...
  9. 2

    Koirarodut

    Mistä koirarodusta pidät eniten? itse pidän colliesta.
  10. 2

    kokemuksia citalopram-nimisestä mielialalääkkeestä?

    Heips! Citalopram alkaa vaikuttamaan melko nopeasti ja jos sopii sulle, niin on mitä mainioin lääke. Minä ainaskin oli tosi tyytyväinen siihen ja taas pääsi tuntemaan itsensä normaaliksi. Muista vain että ylä- ja alamäkiä yleensä tulee lääkityksestä huolimatta. Itsestäni huomaan että menee...
  11. 2

    Naisen muuttuva vartalo...

    Niinpä, ei minullakaan paino ole ongelma. Painan saman verran kuin ennen raskauksia, kaksi lasta olen saanu, mutta kiinteydestä tosiaan ei ole tietoakaan. Plus siihen raskausarvet, enkä sano ollenkaan ettei lapset ole sen arvosia , ne ovat tärkeämpiä kuin mikään muu. eihän kropallakaan...
  12. 2

    Miehet on PASKOJA

    Ei kai se ole sukupuolesta kiinni, kyllä me naisetkin osataan paskoja olla... On vaan helpompi miehiä syyttää...
  13. 2

    Kysely naisille!

    Mun mielestä sä taas olet aivan oikeilla jäljillä, kun ihmettelet tuollaista asiaa. Voin rehellisesti sanoa etten olisi mieheni kanssa 15:sta vuotta ollut jos ei asioista ja tunteista olisi puhuttu ja paljon... Se taas miten onnistuisit ei varmaan muuten tapahdu tosiaan jos et painota asian...
  14. 2

    Naisen muuttuva vartalo...

    Kiitoksia vastauksistanne! En minäkään tyytymätön vartalooni ole, rinnat ovat isommat, tosin ei niin kiinteät. Vatsassa nyt on ylimääräistä ja jenkkakahvat on, mitä ei ennen ollut. Raskausarvet on kyllä melkoiset, en ole niin pahoja nähnyt kellään sukuni ulkopuolelta. Äidilläni on...
  15. 2

    Naisen muuttuva vartalo...

    Olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä siitä mitä miehen päässä liikkuu kun nainen jolla on ollut " täydellinen" vartalo saa lapsen ja vartalo muuttuu kaikkea muuta kuin täydelliseksi. Monien ystävieni suhde on muuttunut lapsen saannin jälkeen aivan erilaiseksi, omani on pysynyt muuten...
  16. 2

    Paha olo, huimaa

    Hei! Minulla on aivan samanlaiset oireet ja sen todettiin johtuvan jumissa olevista niskalihaksista, mutta suosittelen että käyt lekurilla niin saat vaikka lääkkeet mitkä rentouttaa niitä lihaksia plus lisäksi hierontaa. Mulla n'ämä tehos yhdessä tosi hyvin... :hug:
  17. 2

    uudestaan masentunut?

    Toisaalta voit ajatella asian niin et olet vahva ihminen kun olet siitä selvinnyt. Kai se tavallaan pitää paikkansa et mikä ei tapa niin vahvistaa... :hug:
  18. 2

    uudestaan masentunut?

    Mulla oli masennus toisen lapsen jälkeen ja kesti viisi vuotta ennen kuin uskaltauduin toista yrittämään. Kaikki meni suht hyvin, jos siitä kerran selvii niin kai siitä selviää jatkossakin. Olisi vanhempana harmittanu kun ei olisi edes yrittäny... näin meillä... =)
  19. 2

    Uudelleen masentuneita?

    Ensimmäisen lapsen jälkeen masennus alkoi, kun lapsi oli viiden kuukauden ikäinen. Oireena oli hillitön väsymys muttei kuitenkaan saanut nukuttua, vaikka olisi ollut mahdollisuus, epätodellinen olo, itkuisuus kaiken kaikkiaan hirveä olo, paniikkia, pakkoajatuksia...Siitä kyllä toivuin hurjan...
  20. 2

    Uudelleen masentuneita?

    Sairastuin masennukseen kuusi vuotta sitten kun sain vanhemman lapseni, nyt toinen lapseni on päälle vuoden ja alkaa taas tuntua siltä kuin masennus uusisi, vaikka on lääkityskin päällä jo valmiiksi. Onko muita jotka ovat kokeneet masennuksen useampaan kertaan? Kai siitäkin pääsee taas...

Yhteistyössä