Hakutulokset

  1. E

    Mistä löytyisi turvaistuintestejä?

    Autoliiton sivuilta löysin, mutta en muita vertailuja. Osaisiko joku neuvoa, mistä kannattaisi etsiä? Poika kasvaa kohta ulos turvakaukalosta ja tarvittaisiin 9 kg alkaen tarkoitettu istuin. Asumme ulkomailla eikä täällä myydä selkä menosuuntaan asennettavia istuimia ollenkaan. Mietin, että...
  2. E

    MAALISMASUKIT 2007

    Onnea 77mm :flower: t. laventeli ennen kirjautumista Meillä on opittu istumaan ilman tukea. Vartin verran voi pysyä ja sitten jossain vaiheessa kellahtaa johonkin suuntaan. Istumaan ei kylläkään osaa vielä itse nousta.
  3. E

    MAALISMASUKIT 2007

    Meikeläinen on taas ollut kanssa sivusyrjällä... Oltiin toistamiseen reissussa ja sitten ei ole ehtinyt koneelle. Pojalla on ikää jo yli 6 kk ja mitat nyt 64 cm, 7580 g ja 42,5 cm. Heh, ei ole enää se pieni hoikka ja hento poitsu... valtaisat reidet on kaverilla. Viikon verran on saanut perunaa...
  4. E

    MAALISMASUKIT 2007

    tulee kirjoitusvirheitä, kun naputtelee poika sylissä....
  5. E

    MAALISMASUKIT 2007

    rokotukset meillä on, annettu 2 ja 4 kk. Kuuluu tässä maassa rokotusohjelmaan eikä meille maksanut mitään. Meidän on ne vielä pakko ottaa, jotta poitsu aikanaan hyväksytään hoitoon. Eilen oli känkkäränkkä kylässä koko päivän. Ihan oli äiti helisemässä, kun yleensä rauhallinen ja iloinen poika...
  6. E

    MAALISMASUKIT 2007

    Laita mulle sun osoite vaikka yksityisviestinä, niin lähetän sulle noi kestovaipat. Tulevat sitten ainakin käyttöön! Ja poika vaatii taas seuraa... Tottui Suomessa siihen, että aina oli leikittäjä. Nyt kun ollaan kaksin, niin äiti ei saisi tehdä mitään muuta. Joten sama tilanne kuin sulla...
  7. E

    MAALISMASUKIT 2007

    Me oltiin Suomessa 1,5 kk eikä tullut juuri nettiä selailtua sinä aikana. Oltiin kuukausi mun äidin luona. Ennen olen parin päivän jälkeen ollut kypsä lähtemään jo muualle, mutta kas kummaa, tuo vauva muuttaa kaiken. Nyt olisin hyvin voinut jäädä vaikka toiseksi kuukaudeksi! Meillä poika...
  8. E

    MAALISMASUKIT 2007

    Pitkästä aikaa... Että oikein kirjautumaan joutui! Onpas kummallinen tämä systeemi. Olen käynyt lukemassa, mutta en saanut aikaiseksi kirjautua. Olin aikaisemmin nimimerkillä laventeli (tuli aikanaan sen värisestä äitiyspaidasta, jota käytin tosi paljon...), mutta se ei mennyt läpi, joten tässä...

Yhteistyössä