Hakutulokset

  1. Arwen Undomiel

    kissaihmiset Help!!

    Pennut 6kk ja 12vk eivät tule toimeen... Nuorempi tuli taloon keskiviikkona ja tiedän että aika on avainsana mutta olen niin pihalla että kuinka paljon uskalla antaa isomman 'käydä käsiksi' pieneen... Pieni sähisee isolle kuin käärme ja isompi kurluttaa ja kutsuu leikkiin, läpsii ilman...
  2. Arwen Undomiel

    Aistiyliherkkyys aikuisella??

    Onko kenellekään tuttu aihepiiri? Epäilen että saatan itse kärsiä tästä...
  3. Arwen Undomiel

    Vakuutusyhtiön korvausasiaa...

    Kun vakuutusyhtiö korvaa rikkimenneen tavaran ja vaatii kuitin uudesta että maksaa korvauksen vanhoista, niin onko ihan rikollista että ostan sen uuden tavaran ja palautan kauppaan niin että saankin rahat itselleni?
  4. Arwen Undomiel

    haukkukaa kehukaa matkarattaitanne!

    Nyt on tullut meidän perheen aika ostaa matkikset ja minä kun luulin että selvittäis ilman niitä mutta tarvitaan autoon jotkut mahd pieneen tilaan menevät laadukkaat pelit :) tulevat 2,5v tytölle joka harvemmin enää nukkuu päiväunia. ykkösvaihtoehtona tällä hetkellä quinnyn zapp-rattaat...
  5. Arwen Undomiel

    Kyllä on kusetettu olo... nettikirppiksen hinnosita asiaa...

    Ostin vaatteen josta maksoin 45e posteineen ja kun sain sen kotiin niin siinä oli alennus tarra jossa hinta 25e. Kyllä on myyjällä pokkaa kun ei ollut edes tota tarraa viitsinyt poistaa :stick:
  6. Arwen Undomiel

    12v murhasi pikkuveljensä :(

    ** 13-vuotiaasta voi tulla USA:n nuorin elinkautisvanki Tiistai 18.9.2012 klo 13.14 Yhdysvaltalaista 13-vuotiasta poikaa syytetään 2-vuotiaan veljensä murhasta. Poika hakkasi kaksivuotiaan veljensä kuoliaaksi ollessaan 12-vuotias. Poikaa käsitellään Floridan oikeudessa aikuisena...
  7. Arwen Undomiel

    Mitä lahjaksi 18v täyttävälle tytölle?

    n.100e ja todella muotitietoinen ja kaunis tyttö Ajattelin sellasta isoa meikkipakkia johon laittaisin jotainperustuotteita ja vois siihen sitten kerätä itse pikkuhiljaa...
  8. Arwen Undomiel

    Ekaa kertaa järjestämässä 'kaverisynttäreitä', vinkkejä?

    Meillä huomenna tytön 4v synttärit jonne kutsuttu 6 kaveria päiväkodista ja paikalla myös pikkusisko eli yhteensä 8 tyttöä 2,5v-6v. Varasin kerhotilan talostamme ettei tarvitse puunata koko kämppää uteliaiden vanhempien katseilta :D Tarjoiluista ja ohjelmasta lähinnä olisi kysyttävää...
  9. Arwen Undomiel

    Saako toisten (kerrostalojen) pihoilla leikkiä?

    Meidän pihalla leikkii kulmakunnan lapsia iso kasa ja se on mulle oikein ok kunhan ovat kunnolla ts. eivät riko mitään tai rieku yömyöhään meluten. Nyt meidän naapuriin rakentui uusi vuokratalo jonka pihassa kiva leikkipaikka, mutta vähän hirvittää uskaltaako sinne mennä? Mitäs mieltä olette...
  10. Arwen Undomiel

    Muita jotka ei osaa nukkua kun mies on muualla?

    kiva päivä rättiväsyneenä lasten kanssa edessä huomenna :(
  11. Arwen Undomiel

    Pian 4v valvottaa, apuja?!

    Meillä kohta 4v tytöllä niin kovat pelot ettei pysty nukkumaan 2,5v siskonsa kanssa samassa huoneessa. Tilanne vaan pahentunut koko ajan ja nyt kolme tuntia huutanut että pelottaa ja itkee. Aiemmin oon ottanut viereen mutta tehtiin päätös ettei voi nukkua vieressä meidän unien takia, mutta ei...
  12. Arwen Undomiel

    Oltermanni-kupu/kansi?

    Onko jollain käsitystä mistä sellaisen voisi löytää?? Pakko olis saada ystävän valmistujaislahjaan äkkiä mutta oon kääntänyt jokaisen kiven enkä mistään löydä :( Valmistujaiset 1.6 :(
  13. Arwen Undomiel

    Adressi: LASTEN OIKEUS VANHEMPIINSA TEHOHOIDOSSA

    Kaikki allekirjoittamaan! Pienen Annin vanhempien tekemä adressi joka saanut jo paljon nimiä mutta jakakaa niin näytetään päättäjille mistä on leijonaemot tehty! LASTEN OIKEUS VANHEMPIINSA TEHOHOIDOSSA - Adressit.com
  14. Arwen Undomiel

    Tyttö pian 3v9kk ja yhtäkkiä iskenyt eroahdistus?!

    Onko tavallista?? Meidän reipas esikoisemme jokaei koskaan ole ikävöinyt tai itkeskellyt perään päiväkodissakaan on nyt kahden viikon ajan ollut aivan reppana :( Viikonloppuna itki kotona ensin kun minä olin poissa yhtenä iltana ja sitten eilen kun isänsä oli poissa pari tuntia niin sain...
  15. Arwen Undomiel

    Lähetin just lapset 2v3kk ja 3v8kk vkl hoitoon...

    Ja olo niiiiiiiin TYHJÄ!! Meillä oli vielä ikävää vääntöä isomman kanssa koko päivän :( Veli vaimoineen otti lapset pyytämättä, siis suorastaan vaati ja itse järjesti kaiken kun oon ollut tosi kipeenä. Ja mun perussairauden takia meen näköjään aina ihan super huonoon kuntoon, tälläkin...
  16. Arwen Undomiel

    Lapsi 3v8kk ja nukkumaan mennessä suuret pelot, APUA!

    Tyttö on kuin ilmetty äitinsä, itselläni TODELLA vilkas mielekuvitus joka vielä aikuisiälläkin aiheuttaa ongelmia. Tytöt nukkuvat keskenään lasten huoneessa ja menevät sänkyyn klo 20 mennessä, laitan aina kevyen ilta valon ja unimusiikin hiljaiselle ja tytöt jäävät keskenään huoneeseensa...
  17. Arwen Undomiel

    Kehtaako äiti laittaa tissu-vako kuvan facebookkiin?

    Muuten hyvä kuva mutta onko liian herutus jos näkyy hieman tissivakoa? Mielipiteitä? :D
  18. Arwen Undomiel

    Saatana! Naapurin pyykkikone linkoaa klo 1.38 yöllä!

    Kerrostalossa ja taitaa olla yläpuolella! Ja tätä on tapahtunut viime aikoina jatkuvasti. Mä kärsin jonkun verran unettomuudesta niin arvatkaa kuinka helppoa on nukahtaa kun toisen kone pauhaa yläkerrassa. Oisko tää nyt kuudes kerta ainakin kun huomaan lyhyen ajan sisällä. Jumalauta...
  19. Arwen Undomiel

    Yötyö pienten lasten vanhemmalla, miten toimii?

    Mä otin vastaan uuden työn tai oikeastaan uuden vuoron ja parin viikon päästä teen pelkkää yötä ma, ti, ke ja to yöt. Mies oli vastaan mutta sanoi että teen ihan niinkuin itse parhaaksi nään itseni ja perheen kannalta ja tämä on nyt se. Nyt kuitenkin aloin miettiä että onko rankkaa olla...
  20. Arwen Undomiel

    Unelmien rattaat?

    Nyt kaikki ratas-friikit ketjuun mukaan :cool: Budjetti 750eur Lapset 2v2kk ja 3,5v joten käytössä lähinnä kuopuksella ja tarve myös hyvälle seisomalaudalle. -kääntyvät etupyörät ehdottomat (!!) -olemme molemmat lyhyitä miehen kanssa -asumme Helsingissä ja emme tee maastolenkkejä...

Yhteistyössä