Hakutulokset

  1. S

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    ... nyt toista päivää kotona :heart: Eli viimeviikon torstaina, rv 38+1, todellakin alettiin käynnistää kun raskausmyrkytys vain eteni. Torstaina puoli yksi sain ensimmäisen käynnistystabletin, ei mitään tehoa, puoli viisi seuraava, ei mitään, puoli kymmeneltä kolmas tabletti ja...
  2. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Oonaliina onnea kans täältä!! Kohta teillä on pikkuinen! Joo, tehdään vaan treffit TYKSiin ;) Tuo karkauspäivä on kyllä hupaisasti tuossa tyrkyllä... että jos alkavat to käynnistää ja jos ei ihan hetkessä käynnistykään, niin... Mua ei niinkään tuo karkauspäivä haittaa, lähinnä hupaisaa =)...
  3. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Siis ei millään pahalla tulevia lääkäreitä kohtaan!!
  4. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Misupai kuulostaa ihanalta teidän elo =) Onnea vielä kovasti! Rhea joo, kyllä raja taitaa mennä tuossa, eli ei miehen exää synnytykseen, kiitos :D No, jokaisella meistä on exiä ja jokainen on jonkun exä, ei sille mitään voi. Luonnonlaki ;) Mutta mitä mieltä ootte muista puolitutuista? Kun...
  5. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Mama-L ihana masukuva! Ehkäisystä, minä en voi hormonaalisia käyttää, kun epilepsialääkkeet vie niiltä tehon. Ja kondomi = vauvan teko :p Joten kierukka on varmasti mun valinta, vaikka se tuntuukin jotenkin niin "vanhanaikaiselta", en tiedä miksi. Tietääkö joku, voiko kierukan kanssa...
  6. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Rasvailusta sen verran, että juu, kyllä rasvaan! Ja myös välilihaa, weledan öljyllä. Ei siitä haittaakaan voi olla ja meille neuvolan valmennuksessa sanottiin, että se on hyödyllistä! Nyt on navan yläpuolelle tullut raskausarpi ja siihen oon laittanut ihan bepanthenia, jospa vältettäisiin...
  7. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Inksu mullakin on niitä valonvälkkeitä silmissä ollut. Ja meilläkin on pikkuinen vauva tulossa, minkä kokoinen teillä on arvioitu? Meillä siis ultrassa eilen rv 37+5 2600 g. mutta kasvanut omalla käyrällään koko ajan ja kaikki muutenkin ok. Tyhmää, että vaikka sanotaan, että ei mitään syytä...
  8. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Ihania synnytyskertomuksia! Onnea paljon kaikille vauvansa saaneille :flower: Luin kyllä kaiken läpi, mutta nyt en muista ollenkaan, mitä piti kommentoida... pöh! Siirryn siis oma-napa-osastolle :ashamed: Meillä saattaa olla vauvan saaminen jo tosi lähellä... :o Maanantai aamulla...
  9. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Supistaako ihan kivuliaasti, Ninni ? Hui miten jännää!! Tässä pinossa alkaa todella tapahtua :D Hitto vie, huomenna minä vonkaan ukolta.. B) Ilmottele Ninni, jos ehdit/jaksat, minne suuntaan tilanne menee!! Tsemppiä!! Sopuli
  10. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Hexodus onnea paljon :flower: ( . ) Tänään on ollut aika tylsä olo iltapäivällä; päätä särkee ja on epämääräisen paha olo muutenkin. Nyt on iltaa kohden vähän helpottanut. Koitin soittaa polillekin, mutta sieltä ei vastattu vaikka yritin monta kertaa. No onneksi olokin on parempi. Vähän...
  11. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Voi Misupai jännää!! Kaikilla meillä tuo on edessä, ja ihan pian!! Oon kans lueskellut tuota uutta kaksplussaa ja se Lindexin laukku on kyllä ihana! Ja muutenkin ihan malttamattomana odotan että pääsen hankkimaan uusia ihania kevätvaatteita ja meidän hienojen kärryjen kanssa tuonne vaavia...
  12. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    :) Polilta palailin ja siellä kovasti rauhoiteltiin. Uraatti(?!) -arvo (joka kyllä kertoo mahd raskausmyrkytyksestä ) on edelleen pikkuisen koholla, mutta pissa puhdas ja verenpainekin laskenut. Pääkipuilun ja kuvotuksen arveli menevän ihan loppuraskauden piikkiin, eli ei tarvitse olla...
  13. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Onnea härkäneito :flower: :flower: Hui kun kohta meillä kaikilla on nyytit...!! Maaliskuuhun tosiaan vaan viikko!
  14. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Ippu :flower: :flower: Onnea pienen huomisesta kotiutumisesta!! Ja aivan ihana prinsessa kyllä on! Tulee haiku omaa maha-asukkia kun näkee nyyttikuvia. Onnea koti-eloon! Varmasti uskomattoman ihanaa saada käärö omaan kotiinsa ja koko perhe yhteen :heart: Ja ihana idea viedä kakkua keskolan...
  15. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Jösses kun meinas sydän pompata kurkkuun äskes vessareissulla :laugh: :laugh: Olin ihan vaan pissalla ja kun satuin vilkaisemaan pönttöön noustuani, oli siellä vaaleanpunainen klöntti. Mulla sekunnin sadasosassa raksutti, että juma, limatulppa!! Mutta sitten muistin, että olin äsken heittänyt...
  16. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Kiitos kaikille tsemppauksesta! :flower: Nyt on jo vähän rauhallisempi olokin, ei tässä ainakaan mitään kovin voimakasta myrkytystä päällä ole. Oloa tarvitsee tosin seurailla, ja jos jotain oiretta niin polille. Ja huomenna puristan miehen kanssa kaikki tiedot niistä ulos, kun se on puhelimessa...
  17. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Nyt vihdoin kolmen tunnin puhelinrumban jälkeen tulos on se, että meen huomenna heti aamulla ä-polille uusiin verikokeisiin, että mihin suuntaan ovat menneet. En oikein saanut selkeää vastausta, kuin että joku arvo on noussut. Palailen vielä!
  18. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Kiitos haleista, kleopatra! Kyllä on onni, että tässä vaiheessa neuvola on viikon välein, että tää huomattiin ja otettiin testit. Oli verenpaineet melko pilvissä, kun täti kuulusteli ensin noita oireita, sen jälkeen kertoi että oli verta virtsasssa ja sitten alettiin mitata paineita... Otettiin...
  19. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Onpas tullut tekstiä, kun ein ole pariin päivään päässyt koneelle! Tervetuloa kaikki uudet!! Tänne mahtuu! Ninnille tsemppiä! Omaa napaa: Eilen oli neuvola. Mulla oli vähän verta pissassa ja kun täti alkoi kysellä, niin mullahan on ollut ihan kaikkia raskausmyrkytyksen oikerita, en oo...
  20. S

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Niin siis pyykit...

Yhteistyössä